Sklep ogólnie rzecz biorąc godny polecenia, dobry kontakt (inna sprawa, że prawdziwość tego co mówią konsultanci jest różna), dobry czas dostarczenia, no i tania gwarancja na 5 lat.
Poza tym pozwolę sobie zacytować swoje wypociny z innych wątków:
" Ja kupiłem tv w Redcoon. To sklep "europejski", ponoć te TV sciągają z magazynu w Niemczech. I w ogóle dziwna sprawa - po zakupie napisali mi, że w przypadku roszczeń gwarancyjnych nie będę potrzebował karty gwarancyjnej (której mi nie wysłali, a ja im na to zwróciłem uwagę), a że wystarczy mi faktura zakupu (ta była niepodstemplowana i niepodpisana - ponoć nie musiała być). Już na początku zobaczyłem (subiektywnie rzecz biorąc) usterki w TV, więc przedzwoniłem do sklepu, a oni mi podali telefon do najbliższego mi punktu serwisowego (obsługuje ich platforma Quadranet, ta sama od Saturnów i MM). W punkcie serwisowym wytłumaczyłem jaki mam problem z TV itd. a na koniec dodali, żebym przygotował kartę gwarancyjną, no to ja im, że ponoć niepotrzebna i że nie mam. Oni wyrazili zdziwienie, mówiąc, że bez karty nie da rady naprawić tv. Więc poinformowałem sklep i nagle bez problemu mi kartę gwarancyjną Samsung Polska wysłali, przepraszając, że od razu tego nie zrobili... hmm. Dziwne.
Druga sprawa to właśnie ta z aktualizacją. Specjalnie wielokrotnie pisałem na chat Redcoon, aby trafić na innych konsultantów, każdy, aż do dzisiejszego dnia, jak mantrę powtarzał, że samodzielnie nie mogę aktualizować oprogramowania, że może to zrobić tylko autoryzowany punkt serwisowy. I dziś ponownie o to spytałem, Pani już nie była taka pewna i kazała mi dzwonić na infolinię Samsunga, gdzie koleś powiedział, że po to właśnie udostępniają oprogramowanie, aby klienci mogli sobie sami je aktualizować. Wolałbym jednak się chyba jeszcze z serwisem skontaktować..."