redcoon

fagus

New member
Kupowałem w Reedcoon-ie

w listopadzie 2008 nietypowy wieszak do plazmy (ca 1000 PLN za pobraniem). Towar dotarł po 3 dniach fabrycznie zapakowany, z otrzymaniem faktury na firmę też nie było żadnego problemu (nie pamiętam, jak było z gwarancją - ale to nie plazma, więc nie zwracałem na to uwagi). Cena była odjazdowa - jakieś 3 stówki niższa niż w kolejnym sklepie internetowym. Ogólnie moje wrażenie z kontaktu było pozytywne.
 

daruddg

New member
Z gwarancją jest różnie

Z tego co wiem (info z redcoona w NL), mają główną siedziba i magazyn w Niemczech, wszystkie towary trafiają do klienta prosto z magazynu w niemczech fabrycznie zapakowane, nawet ich nie rozpakowywują w celu sprawdzenia( dla mnie to raczej plus, nic nie popsują a i wiem że TV nie świecił), a z gwarancją to jest europejska ale nie wszystkie są honorowane w Polsce. Procedura reklamacyjna wyglada tak, ze ty ślesz sprzęt do nich a oni do Niemczech i tam naprawiają (w przypadku nie uznawania gwarancji w kraju w którym sie go kupilo), nie wiem jak w przypadku akceptacji gwarancji, ale chyba ciezko z takową u nich.

W sumie to dla mnie nie ma większego znaczenia, jak w markecie z tym że sprzęt musze wysłać a nie zawieść ( jeżeli dobrze zrozumialem panią w biurze to nawet przyjadą do ciebie i odbiorą sprzęt z domu ale to w Holandii, nie wiem jak w PL), myślę że w różnych krajach jest różna kultura obsługi klienta a w PL to nie dorównują do piet kulturze w NL.

Ogólnie z czytanych opini w necie i wizycie osobistej w biurze sklep na duży plus, najwięcej problemów mają z polską instrukją obsługi, zwiazane jest to z tym ze sprzet wysylaja bez ingerencji i nic tam nie wkladają do opakowań, ale doślą po zgłoszeniu( w filii ), lub przekierują na jakąś strone internetową gdzie mozna ściagnąć instrukcje w języku polskim.

Oczywiście każdy powinien wziąść pod uwage że zakup w sklepie internetowym to nie zakup w MM czy innym markecie gdzie placisz i cieszysz sie po kilku godzinach sprzętem w domu, jest wiele czynników wpływających na transakcje związane z opóźnieniem dostawy do klienta, chociazby przypadki losowe jak spuszczczenie palety z telewizorami na magazynie i moze 10 sztuk szlag trafic, a klienci czekaja.
 

damiantomek2

New member
Czy ktoś w 2010 kupował w redcoon?

Mam pytanko czy ktoś kupował w 2010 w redcoon tv?
Maja jako jedyni w necie Panasonica 42 G20ES ale opinie
o sklepie są różne stąd pytanie.


Pozdrawiam
 

Liter1979

Member
Bez reklam
Nie polecam !!!

Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Jakiś czas temu kupiłem u nich nagrywarkę samsunga, jak się okazało bez polskiej gwarancji, bez polskiej instrukcji, z wgnieceniem na obudowie i do tego z pilotem który nie działał (w obsłudze klienta próbowali zrobić ze mnie debila pytając czy mam dobre baterie w pilocie:) ) Zwróciłem sprzęt do sklepu i musiałem czekać dość długo na zwrot kasy, ale na szczęście się udało! NIE POLECAM !!!
 

mario_p

Member
Mam pytanko czy ktoś kupował w 2010 w redcoon tv?
Maja jako jedyni w necie Panasonica 42 G20ES ale opinie
o sklepie są różne stąd pytanie.


Pozdrawiam
Ja chyba kupie u nich G20ES, pytałem na Infolinii Panasonic i jak jest paragon lub f.vat to respektują gwarancję więc nie widzę problemu.
Za tydzień powinien do mnie dotrzeć to dam znać co i jak, czy Redcon coś nie kombinuje itp.
Jak coś będzie nie tak to po prostu nie odbiorę przesyłki.
Pozdro i Wesołych Świąt for All :)
 

Astin

New member
Kupiłem u nich miesiąc temu amplituner Onkyo 607. Ceny mają najlepsze, jednak gwarancja jest na podstawie faktury (brak polskiej gwarancji producenta). W przesyłce brakowało polskiej instrukcji obsługi, ale po interwencji na infolinii po kilku dniach przysłali kserokopię. Dobre i to!Ogólnie sklep jest do zaakceptowania.
 
Ostatnia edycja:

Seba_Fan

New member
Bez reklam
no ale beznadzieja
o gwarancje sie nie powinienes prosic jak i intrukcje
ewidentnie mi sie cos takiego nie podoba, firma sprowadza na wlasna reke
 

darekguma

New member
Bez reklam
Ja z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep. Kupiłem tv Sony (instrukcja po polsku) lecz tv wymieniłem,nie przypadł mi do gustu,na Panasonic (rówiez instrukcja po polsku).Wymiana przebiegła bez zadnych problemów.Bardzo dobry kontakt telefoniczny. Polecam.
 

mario_p

Member
Kupiłem u nich 42 G20E i Lumix-a FT2 (cyfra do zdjęć pod wodą).
Przesyłka szybka i bez problemów.
Plazma z polskim menu i polską papierową instrukcją podstawową, reszta instrukcji na oryginalnej cd.
Do aparatu niestety tylko instrukcja po polsku na cd, aparat bez polskiego menu czego nie wiedziałem wcześniej - więc tu minus.
Na razie narzekać nie mogę, mam nadzieję że nie będę musiał sprawdzać jak wywiązują się z gwarancji ( na plazmę gwarancja Panas Polska) większy problem w razie czego może być z aparatem.
 

killpit

New member
Totalna porażka kolega czekał na cd z serwisu 3 miechy twierdząc że częśc nie typowa do sprowadzenia.Praktycznie żadnej polskiej gw. zbyt duże ryzyko za większą kasiore.
 

squibosh

New member
Sklep ogólnie rzecz biorąc godny polecenia, dobry kontakt (inna sprawa, że prawdziwość tego co mówią konsultanci jest różna), dobry czas dostarczenia, no i tania gwarancja na 5 lat.


Poza tym pozwolę sobie zacytować swoje wypociny z innych wątków:

" Ja kupiłem tv w Redcoon. To sklep "europejski", ponoć te TV sciągają z magazynu w Niemczech. I w ogóle dziwna sprawa - po zakupie napisali mi, że w przypadku roszczeń gwarancyjnych nie będę potrzebował karty gwarancyjnej (której mi nie wysłali, a ja im na to zwróciłem uwagę), a że wystarczy mi faktura zakupu (ta była niepodstemplowana i niepodpisana - ponoć nie musiała być). Już na początku zobaczyłem (subiektywnie rzecz biorąc) usterki w TV, więc przedzwoniłem do sklepu, a oni mi podali telefon do najbliższego mi punktu serwisowego (obsługuje ich platforma Quadranet, ta sama od Saturnów i MM). W punkcie serwisowym wytłumaczyłem jaki mam problem z TV itd. a na koniec dodali, żebym przygotował kartę gwarancyjną, no to ja im, że ponoć niepotrzebna i że nie mam. Oni wyrazili zdziwienie, mówiąc, że bez karty nie da rady naprawić tv. Więc poinformowałem sklep i nagle bez problemu mi kartę gwarancyjną Samsung Polska wysłali, przepraszając, że od razu tego nie zrobili... hmm. Dziwne.

Druga sprawa to właśnie ta z aktualizacją. Specjalnie wielokrotnie pisałem na chat Redcoon, aby trafić na innych konsultantów, każdy, aż do dzisiejszego dnia, jak mantrę powtarzał, że samodzielnie nie mogę aktualizować oprogramowania, że może to zrobić tylko autoryzowany punkt serwisowy. I dziś ponownie o to spytałem, Pani już nie była taka pewna i kazała mi dzwonić na infolinię Samsunga, gdzie koleś powiedział, że po to właśnie udostępniają oprogramowanie, aby klienci mogli sobie sami je aktualizować. Wolałbym jednak się chyba jeszcze z serwisem skontaktować..."
 

rafix01

Member
Bez reklam
napisałem do redconn odnośnie instrukcji PL i gwarancji na TV toshiba i tak mi odpisali (co do instrukcji PL to nie ma problemu, bo można ją pobrać ze strony internetowej toshiba :) )

MÓJ E-MAIL

Witam,

chcę kupić TV LCD Toshiba 22AV 733 Toshiba 22 AV 733 - Telewizor LCD, HD ready, DVB-T/C - Toshiba | redcoon Polska ale mam kilka pytań, bo nie znalazłem na stronie informacji:
1. czy do TV jest instrukcja w języku polskim
2. czy gwarancja na TV jest realizowana przez Polski Serwis Toshiba czy jest to poprostu 24-ro miesięczna gwarancja sklepu redcoon i nie ma nic wspólnego z polskim serwisem toshiba

Pozdrawiam,

Rafał


ODPOWIEDŹ REDCOON

Szanowny Panie Rafale,

serdecznie dziekujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Uprzejmie informuję, że firma redcoon polska
oferuje wyłącznie towary dostosowane do polskiego oraz europejskiego
rynku.
W kartonie oprócz produktu oraz akcesorii dodawanych od producenta
powinna znajdowac się
instrukcja w jezyku polskim oraz 24 miesięczna karta gwarancyjna.
Gwarancja jest realizowana przez platformę serwisową QUADRANET która
posiada ponad 160 punktów serwisowych w całej Polsce.

W razie dalszych pytań służymy pomocą.


Serdecznie pozdrawiam
Dariusz Kreft (PCC)
 
Do góry