redcoon

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Poczytaj przepisy Unii Europejskiej.
Tam są zupełnie inne okresy oczekiwania.
Problem jest też inny . W przypadku gdy sklep się zamknie
zostajesz z ręką w ...
Tak było już w historii z ogromnymi sieciami sklepów których już nie ma.
Ostatnio była firma Digitalo która zostawiło tysiące użytkowników z telewizorami Toshiba. Wszystkie informacje znajdziesz na portalu.
Taniej nie zawsze znaczy lepiej.
Czasami schody sięgają prawie do nieba...
 

panalgsung

New member
Kupowałem u nich głośniki na tył do kina i byłem pozytywnie zaskoczony - dobra obsługa, szybka realizacja i co najważniejsze super zapakowany sprzęt (oprócz firmowego kartonu Mission było jeszcze zapakowane w większy karton ze styropianem). Ceny też często mają niezłe.
 

bnois

Member
Dosłownie cały sprzęt rtv i agd kupowałem od nich i nie mogę powiedzieć złego słowa. Miła obsługa, rzeczowi ludzie w każdym temacie mogący się wypowiedzieć. I nie grozi, że znikną z rynku bo są bardzo dużą korporacją działającą w kilku krajach. Osobiście polecam z czystym sumieniem.
 

dim7

New member
Jeśli część sprzętu pochodzi z europejskich sieci, to kupując u nich za większe pieniążki lepiej upewnić się, że sprzęt pochodzi od polskiego dystrybutora, by potem nie denerwować się jeśli będzie trzeba korzystać z gwarancji.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Kupiłem z drugiej ręki odtwarzacz Asusa O/Play BDS-700. Pierwszy właściciel kupił go właśnie w Redcoon.pl. Mam fakturę zakupu z grudnia 2013.
W weekend się wkurzyłem bo Asus nie potrafił mi odtworzyć płyty BD. Nowej, oryginalnej.
Zadzwoniłem do Redcoona i kazali mi kontaktować się bezpośrednio z serwisem Asusa. Serwis Asusa na infolinii stwierdził, że nie może przyjąc tego zgłoszenia telefonicznie. ???
Kazali pisać maila. To zrobiłem. Dostałem odpowiedź, że tego produktu nie przyjmą ode mnie, mam pisać do sklepu, ale opis usterki wskazuje na uwalenie sprzetu.
No to znowu kontakt mailowy z Redcoonem i w końcu ich mailowa odpowiedź, że jutro przyjedzie do mnie kurier po odbiór sprzętu na ich koszt. Dam znać co się dzieje dalej.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Wygląda na to, że Redcoon miał tego asusa spoza polskiej dystrybucji. Dlatego chyba serwis Asusa nie chciał go ode mnie przyjąć. Muszę to załatwiać przez sklep. Tylko dlaczego na początku Redcoon kazał mi stukać bezpośrednio do serwisu, nie mam pojęcia. Niepotrzebne zamieszanie, dzwonienie, pisanie.
No ale w końcu wysłali kuriera i to na swój koszt. Ma być dzisiaj, zobaczymy co będzie dalej.



Kurier był Asusa zabrał.
Dam znać, jak przebiega proces naprawy/wymiany w tym sklepie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wygląda na to, że Redcoon miał tego asusa spoza polskiej dystrybucji. Dlatego chyba serwis Asusa nie chciał go ode mnie przyjąć. Muszę to załatwiać przez sklep. Tylko dlaczego na początku Redcoon kazał mi stukać bezpośrednio do serwisu, nie mam pojęcia. Niepotrzebne zamieszanie, dzwonienie, pisanie.
No ale w końcu wysłali kuriera i to na swój koszt. Ma być dzisiaj, zobaczymy co będzie dalej.



Kurier był Asusa zabrał.
Dam znać, jak przebiega proces naprawy/wymiany w tym sklepie.

Dokładnie, słyszałem że ten sklep miał troszkę rzeczy właśnie spoza polskiej dystrybucji rożnych firm i stad tez miale lepsze ceny. Ale z tego co choćby znajomi mi mówili to sklep raczej pozytywnie to załatwiał.. wina ich jest taka że nie zawsze mówili o tym że to jest spoza dystrybucji polskiej, a o czym powinni poinformować kupującego.. W tym wypadku podejrzewam że cześć tych odtwarzaczy mieli takie i takie odtwarzacze i myśleli że Twoja sztuka jest z Polskiej dystrybucji.. a się okazało że nie i sami musza się nim zając..
 

marekjw2523

New member
Wprawdzie nie chcę się wymądrzać ale co ma piernik do wiatraka ? Czy zakupiony sprzęt na terenie UE nie podlega takim samym prawom (gwarancji). Jaki to problem.
 

Pastusiak

New member
temat jest o sklepie więc i ja się wypowiem... kiedyś kilka razy się dałem nabrać na niskie ceny i przede wszystkim dostępność.. tak wiadomo jak coś jest bardzo dobre i na czasie to ciężko to dostać i między innymi tak było z playstation move. Było na stanie i to w niskiej cenie! dostałem w nieoryginalnym kartonie, instrukcja w jakimś mongolskim języku, brak kompletacji w zestawie między innymi paska uciskowego. Po złożeniu reklamacji że coś jest nie halo między innymi brak paska, który nawet w świetle instrukcji jest w zestawie, kazali mi wypełnić kilka formularzy i czekałem.. rozpatrzyli po 2 tygodniach pozytywnie nie wydając mi ani paska ani nie wymieniając towaru a dając kupon zniżkowy na 20zł na zakupy, który miałem wykorzystać w ciągu miesiąca. Kpina... nigdy więcej i stanowczo nie polecam. To była moja ostatnia dana im szansa. Wcześniej brałem jeszcze dwie rzeczy z czesko-rosyjskimi opakowaniami i pomimo niesmaku darowałem bo towar działał i był dla mnie osobiście ale jakbym miał dać komuś w prezencie taki bazarowy egzemplarz to bym ich chyba krętaczy powybijał. NIE POLECAM i niech nikt sie nie dziwi, że potem gwara będzie niehonorowana.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wprawdzie nie chcę się wymądrzać ale co ma piernik do wiatraka ? Czy zakupiony sprzęt na terenie UE nie podlega takim samym prawom (gwarancji). Jaki to problem.

Odpowiem Ci inaczej na to pytanie: załóż firmę na dystrybucję i serwis danej marki, zapłacisz czynsz za wynajem powierzchni lub zapłacisz za jakiś budynek, który kupisz na ten biznes zatrudnij ludzi, opłać im składki wszystkie, wypłać co miesiąc wypłatę itp sprawy. Po czym w swojej gwarancji napisz że każdy sprzęt przyjmujesz do naprawy bez względu gdzie był kupiony... i zobaczysz ile pociągniesz z tym biznesem.. i wtedy zrozumiesz dlaczego większość dystrybutorów reperują wyłącznie sprzęt z polskiej dystrybucji...

Nie wspominając że są takie firmy na świecie jak choćby Velodyne , który ma podpisaną umowę z osobna z każdym dystrybutorem w danym kraju w taki sposób że reperować dystrybutor może wyłącznie sprzęt zakupiony w danym kraju..Ale np Niemczech nie przeszkadza to sprzedawcom wmawiać kupującym że dany dystrybutor nie ma prawa odmówić reperacji kupionego u nich suba wprowadzając tym samym w błąd kupujących..

A czy ten sklep miał kiedykolwiek, cokolwiek z polskiej dystrybucji? Jak się temu kiedyś przyglądałem, to nie odniosłem takiego wrażenia, co potwierdzają spostrzeżenia kolegi Pastusiaka.

Podobno im się zdarzało coś mieć nieraz z naszej dystrybucji..:) moich dwóch kumpli załatwili pozytywnie ale jak widać nie wszystkich....
 
D

Deleted member 121090

Guest
No to mam ciekawe informacje.
Wyobraźcie sobie, że zgodnie z regulaminem Redcoon, jak zostałem poinformowany przez ich pracownika, mój Asus nie ma już żadnej gwarancji. Podobno w przypadku zmiany właściciela nowy użytkownik sprzętu, nie ma już prawa do naprawy, wymiany gwarancyjnej. Te prawa przysługują tylko osobie figurującej na fakturze.
Ciekawe co?
Czyli kupujecie coś dla kogoś na prezent i obdarowujecie go zapewniając, że dostaje od Was nowy sprzęt z gwarancją, jemu to pada, wysyła do sklepu i odpowiedź negatywna.
W moim przypadku zostałem poinformowany, że łaskawie pójdą mi na rękę i przyjmą jakby z gwarancją.
W sumie łachy nie robią, bo w każdej chwili może im go wysłać osoba od której kupiłem. Zresztą była przed chwilą bardzo zaskoczona, że niby sprzedała mi odtwarzacz bez gwarancji:)
 

Karpaj

New member
Bez reklam
A swego czasu ktoś się ze mną na forum kłócił, że redcoon to porządny sklep :D
Ale nie znam ani jednej osoby w pełni zadowolonej z zakupów u nich, zwłaszcza z tv, które nigdy nie mają polskiej gwarancji, a oni sami załatwiają to do 3msc :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
No to mam ciekawe informacje.
Wyobraźcie sobie, że zgodnie z regulaminem Redcoon, jak zostałem poinformowany przez ich pracownika, mój Asus nie ma już żadnej gwarancji. Podobno w przypadku zmiany właściciela nowy użytkownik sprzętu, nie ma już prawa do naprawy, wymiany gwarancyjnej. Te prawa przysługują tylko osobie figurującej na fakturze.
Ciekawe co?
Czyli kupujecie coś dla kogoś na prezent i obdarowujecie go zapewniając, że dostaje od Was nowy sprzęt z gwarancją, jemu to pada, wysyła do sklepu i odpowiedź negatywna.
W moim przypadku zostałem poinformowany, że łaskawie pójdą mi na rękę i przyjmą jakby z gwarancją.
W sumie łachy nie robią, bo w każdej chwili może im go wysłać osoba od której kupiłem. Zresztą była przed chwilą bardzo zaskoczona, że niby sprzedała mi odtwarzacz bez gwarancji:)


Śmiechu warte szkoda słów najważniejsze że się udało ale to świadczy o sklepie jaki jest...
A swego czasu ktoś się ze mną na forum kłócił, że redcoon to porządny sklep :D
Ale nie znam ani jednej osoby w pełni zadowolonej z zakupów u nich, zwłaszcza z tv, które nigdy nie mają polskiej gwarancji, a oni sami załatwiają to do 3msc :)

Ja znam dwie co po serwisie byli w miarę zadowoleni, ale jeden nie został poinformowany że kupił sprzęt od zagranicznego dystrybutora o czym powinien być powiadomiony od razy przy kupnie.. ale tak czy siak obydwaj właśnie długo czekali na naprawę ale zostało im to naprawione co oddali.. ale omijają ten sklep zresztą myślę że nie tylko oni... podobnie jest z pewnym sklepem w Łodzi...
 

bnois

Member
Niestety w tej dziedzinie jeszcze Polacy zajmujący się biznesem dużo muszą się uczyć od kolegów z branży z Europy zach. Choć tam też nie są wszyscy bez skazy..

Przeciez redcoon to niemiecka firma, ktora nalezy do konsorcjum saturna i media marktu. Takze jak widzisz nie wszystko co zachodnie jest bez skazy :) maja chyba 8 przedstawicielstw w panstwach europejskich
 

silvanouk

New member
Kupowalem niedawno dysk siecowy. Kupilem w sobotę a we wtorem miałem go już w domu. Pochodził 1 dzień i się zepsuł. Zadzwoniłem do działu reklamacji, zamówili kuriera na ich koszt, wystawili nowa fakturę i przysłali nowy produkt. Fakt faktem od pierwszego zakupu do otrzymania nowego minął tydzien ale za obsługę i szybkość wymiany nie można mieć pretensji. Kupilem u nich dwie rzeczy i na dzien dzisiejszy z obsługi tego sklepu jestem zadowolony.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zwróciłem się wczoraj z zapytaniem do redcoon, jak tak mój Asus.
Obiecali, że zwrócą się z zapytaniem do serwisu i powinienem już jakąś odpowiedź dostać. Nic oczywiście dzisiaj nie było, więc dzwoniłem znowu.
I wreszcie serwis łaskawie mi odpowiedział. Wreszcie wiem!!!
Zacytuję:
,,Obecnie sprzęt znajduje się w statusie : naprawa.''
Super. Bo się bałem że będzie miał status pranie albo izba wytrzeźwień.
No absurd na całego.
 
Do góry