Może jeszcze raz jak to u mnie wygląda:
- mam dysk wd przenośny 2.5 cala 1TB z usb 3.0
- mam na nim dokładnie prawie tera filmów i muzyki
- codziennie coś nagrywam nowego, oglądam i kasuję
- przy podłączeniu dysku do tv, i zmiany source na usb/hdd pokazuje loading z obracającym się kółkiem i indeksuje
- za każdym razem po skończeniu indexowaniagdy zniknie loading są wszystkie nowo skopiowane rzeczy i nie ma tych które usunąłem
Działa to u mnie ZAWSZE dobrze, dlatego ciężko mi sobie wyobrazić, że u Ciebie jest inaczej. Coś musi być nie tak, może spróbuj z innym dyskiem.
Witam !!!
Wczoraj wysłałem podobne zapytanie jak w poprzednim moim poście do Samsunga w odpowiedzi napisano mi tak :
Opisane zachowanie sprzętu sugeruje potrzebę restartu oprogramowania. W
tym celu przy włączonym odbiorniku należy przytrzymać wciśnięty przycisk
EXIT na pilocie przez 10-15 sekund. Pojawi się komunikat na obrazie
informujący o przywróceniu ustawień domyślnych w telewizorze, należy
zatwierdzić i odbiornik sam wyłączy się. Należy włączyć urządzenie
pilotem i postępować według komunikatów. Należy wybrać JĘZYK POLSKI,
TRYB DOMOWY, kraj INNE (lub POLSKA w zależności od modelu) i źródło
sygnału antenowego wraz z wyborem sposobu przeszukania. Telewizor
ponownie będzie programował kanały. Po tej czynności należy sprawdzić
działanie odbiornika ewentualnie proszę zaktualizować firmware w
urządzeniu poprzez ściągnięcie oprogramowania z naszej strony. Plik
aktualizacyjny jak również procedura przeprowadzenia takiej operacji
znajduje się na stronie internetowej
www.samsung.com/pl w Centrum
pobierania (Wsparcie). Oprogramowanie należy przegrać na pendrive’a i
uruchomić je, aby się rozpakowało i zainstalowało. Następnie urządzenie
można podłączyć do portu USB odbiornika i postępować według komunikatów.
Informuję, że aktualizacja oprogramowania nie wpływa na warunki
gwarancji, jeżeli zostanie przeprowadzona zgodnie z instrukcją.
Zaktualizowanie wersji oprogramowania w Pana przypadku jest jak
najbardziej wskazane. W przypadku gdyby ta czynność nie usunęła usterki
to zapraszam do kontaktu z naszą Infolinią w celu przyjęcia zgłoszenia
serwisowego.
zrobiłem jak napisano i zadziałało zobaczymy na jak długo
pozdrawiam