Przymiarka do pokoju kinowego

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam Wszystkich:)
Powoli przymierzam się do urządzenia sobie oddzielnego pokoju kinowego - ale jestem w tym zielony - chciałbym się więc doradzić.
1. Projektor - Sony HW55ES
Pokój ma wymiary 5,3x4,6m
Jaki najlepszy będzie ekran - przy założeniu, że ścianę na której będzie ekran pomaluję na czarny mat , sufit również pozostałe ściany na matowy brąz??
 

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Firmy z którymi się kontaktowałem zaproponowały mi następujące ekrany:
1. Magicscreen Future 120"
2. Adeo PLANO Velvet
3. VIZ-ART FRAME CINE 260 HC
Wszystkie ramowe - Co myślicie??
 

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czytam i czytam o ekranach :) - są tez takie Adeo Tensio Classic Biformat - które 2 z czterech opcji: 1.78 HDTV 16:9
1.85 Panoramiczny
2.35 Cinemascope 21:9
2.40 Panavision
powinno się wybrać??
 

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Byłem dziś w salonie HCX na prezentacji ekranów i 2 projektorów - Sony 55 i Panasonic 6000 - zarówno jeden jak i drugi obraz bardzo dobrej jakości - oczywiście sony wygrywa zdecydowanie w detalach, szczegółowości i bieli. Jutro jestem umówiony na prezentację JVC RS49.
 

Bipo

Active member
Bez reklam
Jeśli robisz jaskinie to wskazane byłby JVC, ale mi nie podszedł ze względu na kiepską ostrość w dynamicznych scenach oraz słaba jakość obrazu w 3D. Sony górował w tych parametrach dużo lepiej, dla mnie osobiście była ważna ostrość i każdy szczegół w wyświetlanym obrazie, a po profesjonalnej kalibracji można osiągną poziom czerni taka jak na JVC...;-) Ponadto też porównywałem tego panasa i wyłączyłem po kilku minutach....;-)
 
Ostatnia edycja:

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mówisz o wersji RS49??
Będę malował pokój następująco - ściany po bokach ekranu na ciemny matowy brąz a przeciwległa na ciemny burgund - co myślicie??
 

Bipo

Active member
Bez reklam