Przedłużenie gwarancji

Meagol

New member
Witam chciałbym zapytać o awaryjność telewizorow Philips jak to obecnie wygląda ponieważ zastanawiam się nad przedłużeniem gwarancji do 5 lat czy warto..?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam chciałbym zapytać o awaryjność telewizorow Philips jak to obecnie wygląda ponieważ zastanawiam się nad przedłużeniem gwarancji do 5 lat czy warto..?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Cześć,
Myślę, że ciężko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Są osoby którym TV się popsuł zaraz po przywiezieniu ze sklepu, innym popsuł się pod koniec gwarancji, a jeszcze innym zaraz po gwarancji. Myślę, że również znajdą się osoby, które już mają Philipsa wiele lat i nigdy nie widziały serwisu... ale takie sytuacje są we wszystkich markach. U mnie 7101 działa już 3 lata i się z nim nic nie dzieje, u znajomych Sharp gra 5 lat po 12h i nic się nie dzieje, u siostry LG który działa 4 lata i tez nic, a u jeszcze innych znajomych dwa Samsungi padły zaraz po dwuletniej gwarancji, a u koejnego 5 letni Samsung gra świetnie. Jak widzimy może być różnie więc wybór należy do Ciebie. To jest elektronika i różnie może być. Ja jednak bym polecił - nie wiesz czy jak za 4 lat by coś się przytrafiło i TV przestał działać działać, a okazałoby się np. że już nie ma części to jest to komfortowa sytuacja dla Ciebie. Oczywiście może być również tak, że TV przez cały okres gwarancji będzie grał bez problemów ale tego nie przewidzisz...
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
W ogóle słowo GWARANCJA nie powinno być tutaj używane ,gdyż gwarancja jest ZOBOWIĄZANIEM DOBROWOLNYM opartym o przepisy art 557 kc i gwarant może swobodnie wydłużyć ten czas

To czym piszecie to NIE JEST ŻADNE PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI tylko WYKUPIENIE POLISY UBEZPIECZENIOWEJ
 

Meagol

New member
Zaproponowano mi ubezpieczenie na kolejne 3 lata za 340 kilka złotych...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
W ogóle słowo GWARANCJA nie powinno być tutaj używane ,gdyż gwarancja jest ZOBOWIĄZANIEM DOBROWOLNYM opartym o przepisy art 557 kc i gwarant może swobodnie wydłużyć ten czas

To czym piszecie to NIE JEST ŻADNE PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI tylko WYKUPIENIE POLISY UBEZPIECZENIOWEJ

Masz rację, jest to wykupienie polisy jednak przez sprzedawców jest to przedstawiane jako "przedłużenie gwarancji" - co jak napisałeś jest nieprawidłowe.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Nie zawsze jest to jednak ubezpieczenie.... W pewnej czerwonej sieci sprzedają możliwość wykupienia gwarancji na tv dla osoby fizycznej w quadra net. Jest to gwarancja od awarii, nie jest to ubezpieczenie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Bo w większości przypadków jest to ubezpieczenie, a nie gwarancja. Sony daje gwarancję , ale też nie jest zawsze pięknie i wspaniale... ale jest to gwarancja .
 
Do góry