Witam chciałbym zapytać o awaryjność telewizorow Philips jak to obecnie wygląda ponieważ zastanawiam się nad przedłużeniem gwarancji do 5 lat czy warto..?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Cześć,
Myślę, że ciężko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Są osoby którym TV się popsuł zaraz po przywiezieniu ze sklepu, innym popsuł się pod koniec gwarancji, a jeszcze innym zaraz po gwarancji. Myślę, że również znajdą się osoby, które już mają Philipsa wiele lat i nigdy nie widziały serwisu... ale takie sytuacje są we wszystkich markach. U mnie 7101 działa już 3 lata i się z nim nic nie dzieje, u znajomych Sharp gra 5 lat po 12h i nic się nie dzieje, u siostry LG który działa 4 lata i tez nic, a u jeszcze innych znajomych dwa Samsungi padły zaraz po dwuletniej gwarancji, a u koejnego 5 letni Samsung gra świetnie. Jak widzimy może być różnie więc wybór należy do Ciebie. To jest elektronika i różnie może być. Ja jednak bym polecił - nie wiesz czy jak za 4 lat by coś się przytrafiło i TV przestał działać działać, a okazałoby się np. że już nie ma części to jest to komfortowa sytuacja dla Ciebie. Oczywiście może być również tak, że TV przez cały okres gwarancji będzie grał bez problemów ale tego nie przewidzisz...