Produkty Philips'a

ThYX

New member
MNEntertainment napisał:
(...) punkt skierowany był do rewolucyjnego stwierdzenia, że nic więcej ponad żarówkę 100W Philipsa nie kupisz... a prawda jest taka, że i tu (...) się nacinasz. Żarówki Narva są praktycznie identyczne jak Philipsowskie, a tańsze. I chodziło mi tylko o to.

OK. Dalsza dyskusja niczego nie wniesie. Nikogo nie chce obrażać po prostu zraził mnie serwis i postrzegam markę poprzez kontakt z sewisem. Co do grupy kapitałowej/własnościowej firmy Philips zapewne pod innymi nazwami kupie pewnie i inne produkty nawet o tym nie wiedząc. A swoją drogą to nie wiem czy to fabryka Philipsa w Czechach i na Węgrzech produkuje te TV ? Bo np czajniki marki Philips produkuje w polsce firma Rosti. ;-)

Pozdr.
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
O nie, 4500 nie dam za to kino.
Za te pieniądze kupię amplituner HK i jeszcze starczy na parkę referencyjnych Usherów 520 na przód.
 

dadami

New member
Następca DVDR 9000H

Panowie,

Czy mozna jakoś ustalić czy następca nagrywarki DVDR 9000H będzie miał tuner dekodujacy sygnał DVB-T?
Chcę kupić już teraz tuner satelitarny DSR-9005 i poczekać na ten nowy model nagrywarki ale jeśli nie będzie możliwości odbioru sygnału DVB-T to muszę zreygnować z DSR i kupić jakiś tuner typu "combo", tzn dekodujący sygnał DVB-S i DVB-T.

Cheers,
 

kukes

New member
Masz racje ThYX , przez pryzmat serwisów w Polsce większość klientów traci zaufanie do wybranych przez siebie marek, przyczyny znane wszystkim , na codzień mam do czynienia z serwisami gsm i wiem co tam się dzieje , i jeśli to się nie zmieni , MNEntertainment tak będzie postrzegana m.in. i Twoja firma.Jeśli autoryzowany serwis jako jedyny obsługuje całe województwo ,do tego ma autoryzację kilku poważnych światowych marek to musi się to odbić na jakośći obsługi !!! Rozmawiałem z pracownikiem takiego serwisu mówił ,że są zawaleni robotą.Nie twierdzę ,że się nie starają bo byłoby to nie wporządku, ale niestety,, i Herkules dupa kiedy ludzi kupa,,.Twoje porównania vw do porsche i coś o żarówkach jakoś do mnie nie trafiają . mało mnie to interesuje, my nie o tym.
Fatman1 , tak rzeczywiście widziały gały co brały , tylko jak brały wszystko było ok , a nikt Kaszpirowskim nie jest.Po to jest to forum ,żeby i takie rzeczy poruszać i pisanie Fatman1 o niezawracaniu d...py jest troszkę nie na miejscu, bo ( odpukać tfu tfu !!! ) jeśli Tobie się spieprzy sprzęt też zawitasz zapewne z jakimś postem na forum i mam nadzieję ,że nikt nie będzie miał o to do Ciebie pretensji.
Pozdrawiam wszystkich szczęśliwców którzy nie mieli do tej pory do czynienia z serwisami, aha jeszcze jedno ciekawe jak procentowo wygląda wymiana sprzętu na nowy przez serwis na zachodzie ,a jak w Polsce po zgłoszeniu usterki?MNEntertaiment od kiedy Philips robi tv crt ? ja zakupiłem chyba jeden z ostanich crt jakie Philips wypuścił myślałem ,że po tylu latach wszystko jest zapięte na ostani guzik ,ale guzik prawda.W każdym razie dziękuje z odpowiedż i pozdrawiam ,życzę wszystkim Forumowiczom zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
już uciekam - narazie .....
 

MNEntertainment

New member
kukes napisał:
Masz racje ThYX , przez pryzmat serwisów w Polsce większość klientów traci zaufanie do wybranych przez siebie marek, przyczyny znane wszystkim , na codzień mam do czynienia z serwisami gsm i wiem co tam się dzieje , i jeśli to się nie zmieni , MNEntertainment tak będzie postrzegana m.in. i Twoja firma.Jeśli autoryzowany serwis jako jedyny obsługuje całe województwo ,do tego ma autoryzację kilku poważnych światowych marek to musi się to odbić na jakośći obsługi !!! Rozmawiałem z pracownikiem takiego serwisu mówił ,że są zawaleni robotą.Nie twierdzę ,że się nie starają bo byłoby to nie wporządku, ale niestety,, i Herkules dupa kiedy ludzi kupa,,.Twoje porównania vw do porsche i coś o żarówkach jakoś do mnie nie trafiają . mało mnie to interesuje, my nie o tym.

Słuchaj chłopie, mylisz się, na forum można sobie pisać, ale szczerze mówiąc, sorry za kolokwializm, g... mnie obchodzi, że ktośtam ma jakiś problem z serwisem Philipsa. Nie jestem dyrektorem tej firmy, ani żadnego z zakładów w Polsce czy na świecie, więc sorry, ale co mi ktokolwiek zawraca d... żebym się może tłumaczył za serwis, albo czytał czyjekolwiek wywody jak to mu źle z powodu serwisu FIRMY W KTÓREJ JA TYLKO PRACUJĘ!! I naprawdę ZERO, ABSOLUTNIE ZERO mnie obchodzi kwestia serwisów Philipsa - masz z nimi problem to do nich dzwoń, nawet do Holandii jeśli to Ci sprawi przyjemność, ale nie truj MI o tym. A jesli masz zamiar pisać głupoty w stylu "przecież mi nikt d... nie zawraca" to przeskocz kilkanaście postów wstecz i przeczytaj, od czego się zaczęło. Zresztą ułatwię Ci zadanie - sam wyjechałeś ze stwierdzeniem:

kukes napisał:
Mam pytanie do MNEntertainment , skoro pojawił się na forum ,żeby zajrzał na te linki i zobaczył co się dzieje z autoryzowanymi serwisami Philipsa , jak wyglądają naprawy co klienci słyszą od serwisów , i przede wszystkim dlaczego Philips odstawia taką sztukę ze swoim sprzętem ,firma Philips powoli staje się symbolem tandetnej masówki.

Myślisz, że rzeczywiście cokolwiek mnie to obchodzi? A miej sobie jakiś żal, ale CO MI DO TEGO?!

Powtórzę się - gdybyś był łaskaw przeczytać cały wątek to dostrzegłbyś przez zaślepione oczy, że ja tu ani nikogo nie namawiam do zakupu produktów Philipsa (choć wątpię, żeby teraz to do Ciebie dotarło, skoro dotychczas tego nie dostrzegłeś) tylko pomagam w dotarciu do specyfikacji danych produktów - TYLE.

kukes napisał:
od kiedy Philips robi tv crt ?

Sorry za złośliwość, ale jeśli ładujemy sobie ironiczne, retoryczne pytania - od kiedy pisze się "narazie", "wporządku" itp. ?

Pzdr.
 
Ostatnia edycja:

MNEntertainment

New member
A przechodząc do ciekawszych tematów niż gorzkie żale osoby ogłaszającej wszem i wobec swoje problemy życiowe, nowe kino domowe HTS9800W pojawiło się na naszej polskiej stronie Philipsa, co znaczy, że już wszystko zaplanowali odnośnie wejścia tego produktu na rynek. I jak się domyślam, przynajmniej w sklepach internetowych cena powinna być znacznie niższa niż 4499PLN, oni mają to do siebie, że czasem zawyżają wartość produktu w informacjach prasowych. I teraz pytanie laika... jak bardzo wyczuwalna jest różnica stosunku sygnału do szumu pomiędzy >65dB a >95dB? W instrukcji niby strzelili, że jest to >65dB, jednak kilka miesięcy temu, gdy po raz pierwszy dowiedziałem się o tym produkcie, jak i patrząc na informacje ogólne o tym kinie, przeczytałem, że jest to >95dB...
 

kukes

New member
jasne chłopie , g...no cie to obchodzi ,masz rację Ty tylko tam pracujesz , ale może byś tak przestał rzucać kałem na osoby kupujące sprzęt firmy w której raczysz sadzać d.... codziennie i troszkę szacunku jeśli ktoś zwraca się z problemem ,a czytajać Twoje odpowiedżi to Ty masz wszystko w d..... ., g..... Cie obchodzi serwis i tak wogóle to co Wy wszyscy odemnie chcecie!!! zastanów się człowieku jak odnosisz się do ludzi i ich problemów występując na tym forum jakby nie było jako pracownik Philipsa!!!!
Żenuła , narazie.
Trafiłem pod zły adres.


ar2 edit: g-kropeczki, d-kropeczki itp. proszę zostawić do swojej informacji, następnym razem podejmę odpowiednie kroki.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

MNEntertainment

New member
Hahaha właśnie, "kukes", trafiłeś pod zły adres, więc patrząc na Twoje wpisy będziesz truł dupsko innym. Jasne, najłatwiej sugerować, że każdy kto nie z Tobą jest przeciw, zamiast logicznie po prostu pomyśleć, że rzeczywiście nie ma co truć każdemu z 6700 pracowników Philipsa (którym przy okazji serdecznie współczuję, jeśli moje słowa okażą się prorocze i będą mieli niewątpliwą przyjemność Ciebie poczytać/wysłuchać). Lub może zaszalej i napisz do wszystkich pracowników Philipsa na świecie - a co, niech poznają przypadek niejakiego "kukesa" - rzeczywiście na pewno się przejmą. Szacunek miałem do Ciebie za pierwszym razem, ale jeśli do Ciebie nie dociera, że nic mi do Twojego problemu, bo papieżem, czy prezydentem mocarstwa nie jestem, żeby mieć wpływ na losy tego świata, to naprawdę już nie moja brocha. A jeśli np. sądzisz, że pracownicy odpowiedzialni za controlling, logistykę, czy kadry branży Philips, która nie ma nic związanego z tv, mają jakikolwiek wpływ na losy serwisu produktów innego sektora działalności to gratuluję pomysłowości i życzę dalszych sukcesów w tkwieniu w swoim wyidealizowanym, aczkolwiek nierealnym świecie.
I rzeczywiście, dobrze to określiłeś, g... mnie obchodzi serwis Philipsa, ponieważ prócz tego, że mnie akurat lepiej od Ciebie obsłużyli w przeszłości (hmmm może lepiej potrafię z ludźmi rozmawiać w porównaniu do Ciebie - kurs komunikacji by się przydał - niech Cię Twoja firma wyśle), to nie mam z nimi nic wspólnego. Ale nawet jeśli powtórzę to po raz setny i tak nie będziesz w stanie tego pojąć. I właśnie z tego newralgicznego powodu żenująca (nie potrafisz PO POLSKU napisać "ŻENADA"?) jest raczej Twoja postawa z myślą przewodnią pt. "słuchajcie mnie bo mam problem, bez względu kim jesteście i czy w ogóle macie jakikolwiek wpływ na serwis, macie mi pomóc i tłumaczyć się za firmę, w której pracujecie". Poza tym nie rzucam kałem we wszystkie osoby kupujące produkty Philipsa, tylko w Ciebie, który nie potrafisz pojąć jednej, jakże zasadniczej rzeczy. Drażni mnie ludzka głupota i ignorancja wobec argumentów drugiej strony (tak, taką właśnie przejawiasz, gdyż kilkakrotnie tłumaczyłem Ci wcześniej, że z całym szacunkiem dla Ciebie nic mi do Twoich problemów, bo nawet w tym samym sektorze działalności nie pracuję!).
A żeby Ci to już najbardziej obrazowo wytłumaczyć...:
kukes napisał:
Twoje porównania vw do porsche i coś o żarówkach jakoś do mnie nie trafiają . mało mnie to interesuje, my nie o tym.
Zupełnie analogicznie - nie pracuję w serwisie Philips i mało mnie to interesuje. Ja tu nie o tym ...i chyba wszystko jasne.
Pozdr.
PS Wciąż polecam przejrzenie pomiędzy klasówkami słownika ortograficznego języka polskiego.
PS2 Mylisz się, nie występuję tutaj jako pracownik Philipsa, występuję tu jako osoba prywatna mogąca pomóc w uzyskaniu informacji dotyczących jakiegoś produktu TYLKO I WYŁĄCZNIE Z TEGO WZGLĘDU, że znam po prostu więcej stron Philipsa, wraz z korporacyjnymi i pr.
 
Ostatnia edycja:

Fatman_1

New member
Bez reklam
kukes pisał:

Po to jest to forum ,żeby i takie rzeczy poruszać i pisanie Fatman1 o niezawracaniu d...py jest troszkę nie na miejscu, bo ( odpukać tfu tfu !!! ) jeśli Tobie się spieprzy sprzęt też zawitasz zapewne z jakimś postem na forum i mam nadzieję ,że nikt nie będzie miał o to do Ciebie pretensji.

Szanowny kukesie, jak mi się (tfu tfu !!!) spieprzy sprzęt to zawitam nie na forum ale do serwisu ale napewno nie będę miał pretensji do kolegi MNEntertainmenta. Bo ani on mi nie doradzał przy zakupie ani nie wciskał swojego towaru jak to robią niektórzy, napewno znani Ci osobnicy na tym forum.
To, że MNE się przyznał gdzie pracuje nie może powodować, że teraz będzie pokutował za winy całego philipsa na świecie. Mógł napisać zamiast "pracuję" np. "wiem z pewnego źródła, że". Ale człowiek sam zeznał, chciał pomóc innym, odpowiada na pytania, doradza (zawsze neutralnie).
Dajcie spokój człowiekowi !!!
Jeżeli kogoś tu można posądzać o stronniczośc to mnie, bo piszę o Philipsie na całym tym forum, bo mam taki TV, takie DVD, używam awięc mogę pomóc, odpowiedziec innym na pytania a nie czytać i powtarzać doniesienia z koreańskich serwisów.

I pomyśleć, że dałem kiedyś temu wątkowi cztery gwiazdki... :(
Przywróćmy informacyjny sens tutaj.

Amen.
 

murart

New member
Filipek DVP 9000 S

Miałem jednego- zepsuł się. Dostałem drugiego- ten działa, ale nie odtwarza kopii bezpieczeństwa filmów DVD na nośniku DVD + R. Może ktoś wie dlaczego?
___________________
THOMSON 29DC850
MARANTZ DR 6000
PHILIPS DVP 9000 S
HARMAN KARDON HK 970
MAGNAT QUANTUM 503
___________________
Konfiguracja całkowicie pod audio. Chociaż wybór telewizora przesądziło wejście komponent i wbudowany progressive scan
 
Ostatnia edycja:

awujotka

New member
Bez reklam
Bo pewnie i ten egzemplarz jest trafiony. Ja miałam tego filipka, ale oddałam z powrotem. Miałam podobny problem - nie chciał czytac płyt dvd+r tzn. próbował, ale się zacinał, a niekórych w ogóle nie rozpoznawał, nawet takich, które były nagrane w nagrywarce Philipsa i sfinalizowane. Jedyne jakie czytał - i to nie zawsze bez problemu - to były oryginalne płyty. moja rada - pozbądź się go i jeśli nie zależy ci na sacd to kup najnowszy model wiwy 238 usb za jedyne niecałe 200 zł - będziesz bardziej zadowolony (ma skaler do 720p) - u mnie gra śiwetnie:) . pozdrawiam
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
Miałeś chłopie pecha, awujotka podobnie. U mnie odpukać gra doskonale. Boje się nawet upgradować oprogramowanie, żeby czegos nie spieprzyć.
:)
 
Do góry