Problem z NETFLIX (max 1080p, nie idzie do 4K) - 65PUS7601

Jinx1337

New member
Witam kolegów,

posiadam tv Philipsa 65PUS7601.

Ostatnio Philips zamknął swój TV SUPPORT FORUM, więc nie mam gdzie zgłosić problemu.

Od ostatniego tygodnia, mój NETFLIX nie chce przełączyć się do 4K. Przez dwa lata użytkowania, nie miałem nigdy problemu w oglądaniu seriali w 4K + HDR.

Kiedy klikam INFO, maksymalna bitrata do ktorej się rozpędza to 5.53mbs i 1080p.
Za chiny ludowe nie chce wskoczyć na 2160.

Sprawdzałem łącze przez diagnostykę Netflixową + zewnętrzną (35 Mbit), zmieniałem ISP na modem LTE (pomiar 75Mbit). Dzwoniłem do dostawców internetu. Spędziłem godzinę z supportem netflixa. Odinstalowywałem aktualizację Netflixa. W końcu przywracałem fabrycznie TV. Sprawdzałem czy na koncie Netflix mam premium subskrypcję + ustawioną odpowiednio jakość.

Wszystko jest OK - Netflix dalej nie chce wskoczyć na 4K przy żadnym z obsługiwanych w tej rozdziałce seriali/filmów.

5.53mbs to maxymalna bitrata którą przyjmuje i wyżej nie chce iść.

TV ma wgrany najnowszy soft (z lutego, więc dziwna sprawa - nie było żadnych aktualizacji od tej pory).

Czy macie tak samo? Czy możecie jakoś pomóc, bo już załamuję ręce? W zeszły weekend jeszcze wszystko grało...
 

miet55

Member
Bez reklam
Kiedy klikam INFO, maksymalna bitrata do ktorej się rozpędza to 5.53mbs i 1080p.
Za chiny ludowe nie chce wskoczyć na 2160.

Gdzie klikasz na na INFO? W moim 49PUS7101 dla uzyskania INFO przy innych źródłach jest to "+" Niestety na Netfix jest nieaktywny "+". Poruszałem kiedyś ten problem, ale niestety nikt mi nie odpowiedział.
Teraz widzę, że do Twojego modelu jest inny pilot. Jest na nim "i".
 
Ostatnia edycja:

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
Nie podłączałeś między czasie czegoś, bo sygnał HDMI przez HDCP dopasowuje się do najniższego standardu urządzenia jakie jest podpięte, więc jak coś masz podpięte poniżej HDMI 1.4 (od tego momentu się notuje pełne 4K), to będzie fHD.
 

miet55

Member
Bez reklam
Wpadłem na pomysł żeby wykorzystać pilota od 42PFL6007K. Tem ma "i". Więc u mnie na sprawdzonym łączu 16Mbps jest 4,10Mbps/1080. Zmieniłem ruter biorąc z komy i miałem 26Mbps co dalej dało 5,53Mbps/1080. Sugerując się sugestią (Cy)Gorg, odłączyłem podpięte przez HDMI DVD. Nic nie pomogło!
 

Jinx1337

New member
Wpadłem na pomysł żeby wykorzystać pilota od 42PFL6007K. Tem ma "i". Więc u mnie na sprawdzonym łączu 16Mbps jest 4,10Mbps/1080. Zmieniłem ruter biorąc z komy i miałem 26Mbps co dalej dało 5,53Mbps/1080. Sugerując się sugestią (Cy)Gorg, odłączyłem podpięte przez HDMI DVD. Nic nie pomogło!

Aha. Czyli jest nas więcej.
Ja nie mam podpiętego absolutnie niczego w porty HDMI.

Był jakiś soft w maju? Bo z tego co widzę, ostatni był w lutym.
Czyli wina NETFLIXa, nie Philipsa.

Miet55, zgłaszaj to proszę do NETFLIXa przez kontakt, jak i ja.
 

miet55

Member
Bez reklam
Odinstalowałem aktualizację i powróciłem do fabrycznej 5.0.3 Nic to nie pomogło, może za wolny net (ok.25Mbps). Wydaje mi się, że na początku w TV, Netflix nie chodził w 4K. Dopiero któraś aktualizacja wprowadziła 4K. Powróciłem od obecnej czyli 5.2.1
Netflix 25 Mb/s — zalecana szybkość połączenia dla jakości Ultra HD
 

Jinx1337

New member
Odinstalowałem aktualizację i powróciłem do fabrycznej 5.0.3 Nic to nie pomogło, może za wolny net (ok.25Mbps). Wydaje mi się, że na początku w TV, Netflix nie chodził w 4K. Dopiero któraś aktualizacja wprowadziła 4K. Powróciłem od obecnej czyli 5.2.1
Netflix 25 Mb/s — zalecana szybkość połączenia dla jakości Ultra HD

U mnie 4k chodzilo od samego poczatku; nie działa przy 75Mbitach.
Coś jest ewidentnie na rzeczy. Też usuwałem aktualizacje i nie szło.

Czy ktoś jeszcze może potwierdzić?
 

jaycob8

New member
Witam

Ja oraz mój brat również posiadamy tv philips Modele z roku 2017 na obu występuje ten sam problem Rozdzielczości 1080 oraz bitrate 5.53 MB/s Również przeinstalowywałem wszystko co się da na tv i nic to nie dało Na ps4 pro Netflix działa w 4k Znajomy posiada tv model na ten rok i wszytko gra Więc coś chyba od stron netflixa nie gra...
 

Jinx1337

New member
Proszę Was uprzejmie o telefon do Netflixa; zgłaszajcie to, bo tylko tak problem zostanie zgłoszony dalej (uzaleznienie od ilosci zgloszen).

Czy znajomy ma najnowszy soft?
 

jaycob8

New member
Proszę Was uprzejmie o telefon do Netflixa; zgłaszajcie to, bo tylko tak problem zostanie zgłoszony dalej (uzaleznienie od ilosci zgloszen).

Czy znajomy ma najnowszy soft?
Ciężko stwierdzić bo posiada telewizor na testy z tpv czyli od producenta i tam soft w fazie testów cały czas Ale nie zmienia faktu że tam 4k działa
 

owsiaklg

New member
Witam. Ja na swoim soniaczu 55XD8599 tez mam to sam pakiet uhd netflixa, internet 1gb/s niektóre filmy ida 2160 np. Breaking bag prędkość w tle 15 mb/s przechodzę na Dom z papieru który jest w uhd i już idzie po 4mb/s i wyświetla 1080 , inne pokazuje losowo jak mu się podoba, resetowałem tv nic nie pomogło :(
 
Do góry