Witam kolegów,
posiadam tv Philipsa 65PUS7601.
Ostatnio Philips zamknął swój TV SUPPORT FORUM, więc nie mam gdzie zgłosić problemu.
Od ostatniego tygodnia, mój NETFLIX nie chce przełączyć się do 4K. Przez dwa lata użytkowania, nie miałem nigdy problemu w oglądaniu seriali w 4K + HDR.
Kiedy klikam INFO, maksymalna bitrata do ktorej się rozpędza to 5.53mbs i 1080p.
Za chiny ludowe nie chce wskoczyć na 2160.
Sprawdzałem łącze przez diagnostykę Netflixową + zewnętrzną (35 Mbit), zmieniałem ISP na modem LTE (pomiar 75Mbit). Dzwoniłem do dostawców internetu. Spędziłem godzinę z supportem netflixa. Odinstalowywałem aktualizację Netflixa. W końcu przywracałem fabrycznie TV. Sprawdzałem czy na koncie Netflix mam premium subskrypcję + ustawioną odpowiednio jakość.
Wszystko jest OK - Netflix dalej nie chce wskoczyć na 4K przy żadnym z obsługiwanych w tej rozdziałce seriali/filmów.
5.53mbs to maxymalna bitrata którą przyjmuje i wyżej nie chce iść.
TV ma wgrany najnowszy soft (z lutego, więc dziwna sprawa - nie było żadnych aktualizacji od tej pory).
Czy macie tak samo? Czy możecie jakoś pomóc, bo już załamuję ręce? W zeszły weekend jeszcze wszystko grało...
posiadam tv Philipsa 65PUS7601.
Ostatnio Philips zamknął swój TV SUPPORT FORUM, więc nie mam gdzie zgłosić problemu.
Od ostatniego tygodnia, mój NETFLIX nie chce przełączyć się do 4K. Przez dwa lata użytkowania, nie miałem nigdy problemu w oglądaniu seriali w 4K + HDR.
Kiedy klikam INFO, maksymalna bitrata do ktorej się rozpędza to 5.53mbs i 1080p.
Za chiny ludowe nie chce wskoczyć na 2160.
Sprawdzałem łącze przez diagnostykę Netflixową + zewnętrzną (35 Mbit), zmieniałem ISP na modem LTE (pomiar 75Mbit). Dzwoniłem do dostawców internetu. Spędziłem godzinę z supportem netflixa. Odinstalowywałem aktualizację Netflixa. W końcu przywracałem fabrycznie TV. Sprawdzałem czy na koncie Netflix mam premium subskrypcję + ustawioną odpowiednio jakość.
Wszystko jest OK - Netflix dalej nie chce wskoczyć na 4K przy żadnym z obsługiwanych w tej rozdziałce seriali/filmów.
5.53mbs to maxymalna bitrata którą przyjmuje i wyżej nie chce iść.
TV ma wgrany najnowszy soft (z lutego, więc dziwna sprawa - nie było żadnych aktualizacji od tej pory).
Czy macie tak samo? Czy możecie jakoś pomóc, bo już załamuję ręce? W zeszły weekend jeszcze wszystko grało...