Popsuty LG 55 C9 - odpala po czym gaśnie

bomarek

Member
Ja dobrze zrozumiałem - to masz naprawę po gwarancji - to chyba dobrze ...
Usterkę Bluetooth zgłosiłem jeszcze w czasie trwania gwarancji, serwisant zamontował nowy moduł ale nie zdążyłem go sprawdzić ponieważ nowy panel okazał się bardzo wadliwy. Serwisant stwierdził że chyba czeka mnie wymiana TV.
A ja teraz czekam na reakcję LG.
 

bomarek

Member
Dzwonił dzisiaj serwisant, przyznali nowy TV ale nie wiem jaki model.
Zastrzegłem, że zaakceptuję zamianę na równorzędny model, ja mam C9.
 

bomarek

Member
No to bardzo ciekawe co serwis Ci zaproponuje ?

Pewnie będą chcieli mi wcisnąć niższy model ale nie zgodzę się jeżeli nie będzie to model serii C z procesorem serii 9. Może być C1 lub CX.
Potrafię walczyć o swoje, po wymianie pierwszej matrycy i zgłoszeniu jej wad stwierdzili, że nie wymienią mi powtórnie matrycy gdyż jest ona dobra a wskazane przeze mnie wady są cechą tych matryc. Ja się ich zapytałem to skoro są to cechy tych matryc to dlaczego wymieniono mi pierwszą matrycę? Sami się podłożyli wymieniając mi matrycę.
Po tym pytaniu za kilka dni zjawił się serwisant z nową matrycą.
To samo będzie prawdopodobnie z nowym TV który ma mi dostarczyć sewisant któremu powiedziałem żeby się nie fatygował jeżeli to będzie TV z serii np. B bez procesora serii 9.
 

bomarek

Member
To dwa lata różnicy technologicznej - więc odpowiedź raczej łatwa.

Moje opinia na tą różnicę: otrzymujemy ten sam cukierek, może nawet gorszy od poprzednika smakiem, w innym papierku. Mam na myśli brak DTS chociaż dla mnie to nie problem bo używam zewnętrznych odtwarzaczy treści multimedialnych.
 

bomarek

Member
Nowy TV już zawieszony, panel niestety nie evo tylko WBC. Obraz wydaje się ok. dokładnie sprawdzę gdy zapadnie zmrok.
Jestem zadowolony z serwisu LG, ciekawe jaki model OLED będą mieli za dwa lata :)
 

bomarek

Member
No jestem ciekaw co powiesz po oglądaniu w nocy.

Jest zdecydowanie lepiej niż na C9, z lewej strony minimalne zaróżowienie. Tylko to nowe menu to koszmar i trzeba będzie zamówić kalibrację.
Szkoda tylko że nie ma matrycy evo, w Menu serwisowym TV miał 0 godzin procy.
C9 przepracował 8000 godzin przez dwa lata ale w maju miał dwukrotnie wymienianą matrycę. Na matrycy zero wypaleń ale nie oglądam informacyjnych programów odmóżdżających ;)
 

bomarek

Member
A jednak okazało się, że TV ma panel Evo, tak wynika z tabliczki z danymi znajdującej się z tyłu TV, te matryce cechują się lekkim zaróżowieniem. Dziwne tylko że w menu serwisowym gdzie powinny być podany typ matrycy nie ma żadnej informacji.
Telewizor został wyprodukowany w styczniu.
 
Do góry