Popsuty LG 55 C9 - odpala po czym gaśnie

hope_1

Member
Algorytm LG chyba coś źle wyliczył, bo TV miał się zepsuć po gwarancji, a zrobił to na 2 dni przed.

Nagrałem video : https://www.youtube.com/watch?v=32Li58a61NY

Odłączyłem już***wszystko co możliwe.

Ktoś się***już spotkał z powyższym ?

Cóż***ja sprawę zgłosiłem przez formularz LG, więc mam nadzieję, że wywiążą się***honorowo z umowy (podobno liczy się data zgłoszenia).
 

Manarino

Banned
Algorytm LG chyba coś źle wyliczył, bo TV miał się zepsuć po gwarancji, a zrobił to na 2 dni przed.

Nagrałem video : https://www.youtube.com/watch?v=32Li58a61NY

Odłączyłem już***wszystko co możliwe.

Ktoś się***już spotkał z powyższym ?

Cóż***ja sprawę zgłosiłem przez formularz LG, więc mam nadzieję, że wywiążą się***honorowo z umowy (podobno liczy się data zgłoszenia).


LG robi marne telewizory ,sprzęt agd i tak dalej .
Mój oled LG w tym miesiącu stracił 2 letnią gwarancję, ale jeszcze nie wyzionął ducha.
Muszę to zgłosić na infolinię . Niech coś z tym zrobią i naprawią tą usterkę, przez którą tv jescze działa.
 

Chawel2

New member
Właśnie dzisiaj mam identyczną sytuacje,ale niestety już po gwarancji 3 miesiące.
Wiadomo jaka przyczyna i co zjadło w tv?


Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
A to nie jest tak, że liczy się data wystąpienia usterki, a nie samo zgłoszenie?
Masz na to jeszcze rok, po okresie 2 letnim - wystarczy, że podasz date zainstniałej usterki przed końcem 24msc.
Poczytaj w sieci, sporo o tym. Kiedyś wklejałem opinie kancelarii.
 
Ostatnia edycja:

Chawel2

New member
Dzwoniłem przed chwilą do serwisu,prawdopodobnie matryca do wymiany,koszt 3100 netto hahaha jakieś żarty[emoji23]

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To Masz w ramach rekompensaty utraty zdrowia i nerw tej klasie nowy oled 55 Philipsa z gwarancją 2 lata.
Jeśli oczywiście jeszcze masz serce do oled TV.
 

Chawel2

New member
To Masz w ramach rekompensaty utraty zdrowia i nerw tej klasie nowy oled 55 Philipsa z gwarancją 2 lata.
Jeśli oczywiście jeszcze masz serce do oled TV.
Sprawdziłem fakturę, tv zakupiony 20.12.2019 zgłosiłem usterkę w LG serwis mam czekać na odpowiedź moze sie coś uda wywalczyć jeszcze w ramach gwarancji[emoji12]
Czy z tymi Oledami jest coś nie tak?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Sprawdziłem fakturę, tv zakupiony 20.12.2019 zgłosiłem usterkę w LG serwis mam czekać na odpowiedź moze sie coś uda wywalczyć jeszcze w ramach gwarancji[emoji12]
Czy z tymi Oledami jest coś nie tak?

Ręce opadają. Czytałeś co napisałem wcześniej?
Ponadto, skoro gwarancja Ci się skończyła 2 tygodnie temu, to chyba nie powiedziałeś, że tv Ci sie zepsuł po gwarancji, a kilka tygodni wstecz - jeszcze przed 20 grudnia. Wówczas masz 100% serwis.
 

Chawel2

New member
Ręce opadają. Czytałeś co napisałem wcześniej?

Ponadto, skoro gwarancja Ci się skończyła 2 tygodnie temu, to chyba nie powiedziałeś, że tv Ci sie zepsuł po gwarancji, a kilka tygodni wstecz - jeszcze przed 20 grudnia. Wówczas masz 100% serwis.
Przy zgłoszeniu mówiłem że od 18 grudnia byłem na urlopie i nie wiem kiedy tak naprawde to sie stało

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

Chawel2

New member
Finalnie serwis LG podciągnął pod gwarancję i w środę mam wymianę matrycy [emoji6]

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

hope_1

Member
U mnie sprawa w toku. W poniedziałek ma przyjechać serwis. Swoją***drogą rozwaliło mnie to, że w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze podbijać książeczkę GW.
 

hope_1

Member
U mnie sprawa wczoraj zakończyła się pozytywnie. Serwis przyjechał i w ramach gwarancji wymienił matrycę na nową***(na ten element podobno jest kolejne 2 lata gwarancji). Odpukać***na razie działa.

Dopytałem serwisanta o koszty naprawy po za gwarancja***- "nieopłacalne", więc kolega który wspominał o 3k wyżej może mieć***rację.
 

Chawel2

New member
U mnie sprawa została wczoraj zakończona pozytywnie,serwis LG przyjechał,matryca wymieniona 2 tygodnie poza gwarancją ale podciągneli jeszcze pod gwarancje. Teraz kolejne 2 lata gwarancji na nową matrycę. Czasowo 15min pracy serwisanta[emoji6]

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

bomarek

Member
Dzisiaj był u mnie serwisant, powód banding i moduł bluetooth. Po wymianie matrycy szok. Nawet na białym tle widoczne pionowe szare paski o szerokości ok. 8mm. Wróciłem do starej matrycy i czekam teraz na decyzję LG. To już moja trzecia matryca, wymiana z powodu bandingu. Bluetooth ma być wymieniony z powodu marnego zasięgu, słuchawki przerywają nawet z odległości ok. 3m.
Serwis dobry, pierwsza i druga matryca wymieniona w maju 2021, a gwarancja się skończyła 8 stycznia :)
 
Do góry