Plazmy serii D8000 Samsunga

Czarny38

New member
Nie wiem co jest .Jakiś czas ( z 2 tygodnie temu ) była wersja T-GAP8DEUC-1018.1 teraz jest nowa-następna T-GAP8DEUC-1017.1 - 01 Dec, 2011 . I tv tego nie widzi , o co Kaman .
Pliki pobrane ze strony samsunga są spakowane nie widoczne dla telewizora, żeby telewizor widział aktualizację musisz (na sformatowanym FAT32 patyku) rozpakować plik exe, tzn podwójnie kliknąć i poczekać aż zakończy się proces rozpakowania, potem telewizor go zobaczy.
 

Adam eM

New member
Pliki pobrane ze strony samsunga są spakowane nie widoczne dla telewizora, żeby telewizor widział aktualizację musisz (na sformatowanym FAT32 patyku) rozpakować plik exe, tzn podwójnie kliknąć i poczekać aż zakończy się proces rozpakowania, potem telewizor go zobaczy.

NIESTETY NIE ZOBACZY BO TO STARSZY SOFT:blagam:SAMSUNGOWI SIĘ COŚ POMYLIŁO I WSTAWIŁ STARSZY SOFT A PO WGRANIU NOWSZEGO STARSZEGO NIE WIDZI TV
 

Adam eM

New member
A czy 1018.1 czymś się różni od 1014.1 nie wiem, nie widać róznicy. Nadal TV żle dekoduje programy z satelity z modulacją DVB-S2 i nie ważne czy SD czy HD! Sam Samsung nie umie odpowiedzieć czym się różni 1012.1 od 1018.1! Obecnie na stronie Samsunga jest 1017.1, a wcześniej były 1017.3 i 1018.1!
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
A czy 1018.1 czymś się różni od 1014.1 nie wiem, nie widać róznicy. Nadal TV żle dekoduje programy z satelity z modulacją DVB-S2 i nie ważne czy SD czy HD! Sam Samsung nie umie odpowiedzieć czym się różni 1012.1 od 1018.1! Obecnie na stronie Samsunga jest 1017.1, a wcześniej były 1017.3 i 1018.1!

Tutaj jest 1018.1
PS64D8000 - WSPARCIE | SAMSUNG

A czy _brightness pop_ zostal chociaz poprawiony, bo z tego co pisza ludzie nowszy soft przyciemnil komus
jasnosc, aby uzyskac lepsze chlodzenie i zmniejszyc pobor pradu.
 
Ostatnia edycja:

robi007

New member
Witam,
A ja mam problem z PS64D8000, a mianowicie zauważyłem, że w prawym i lewym górnym rogu minimalnie zaczęła się odklejać folia antyodblaskowa (już kolega jtd wcześniej miał taki problem i pisał w tym wątku, nie wiem tylko jak się sprawa zakończyła). I teraz mam pytanie, bo TV kupiłem w sklepie internetowym w sierpniu br. Gwarancja jakaś europejska i nie wiem gdzie zgłaszać usterkę czy do serwisu Samsunga, czy też lecieć z fakturą do sklepu, który mi sprzedał TV. Jak uważacie?
 

Adam eM

New member
Witam,
A ja mam problem z PS64D8000, a mianowicie zauważyłem, że w prawym i lewym górnym rogu minimalnie zaczęła się odklejać folia antyodblaskowa (już kolega jtd wcześniej miał taki problem i pisał w tym wątku, nie wiem tylko jak się sprawa zakończyła). I teraz mam pytanie, bo TV kupiłem w sklepie internetowym w sierpniu br. Gwarancja jakaś europejska i nie wiem gdzie zgłaszać usterkę czy do serwisu Samsunga, czy też lecieć z fakturą do sklepu, który mi sprzedał TV. Jak uważacie?

Polski serwis Samsunga niekoniecznie Ci uwzględni gwarancje europejską, ja też taką miałem i na wszelki wypadek zarządałem od internetowej części sklepu AGDeuroRTV orginalnej gwarancji Samsung Polska(i dostałem:). Sam jestem ciekaw co zrobi z tym fantem serwis Samsunga. Pozdrawiam.
ps. czekam na Twoje postępy w egzekwowaniu gwarancji i fekty naprawy.
 

robi007

New member
Polski serwis Samsunga niekoniecznie Ci uwzględni gwarancje europejską, ja też taką miałem i na wszelki wypadek zarządałem od internetowej części sklepu AGDeuroRTV orginalnej gwarancji Samsung Polska(i dostałem:). Sam jestem ciekaw co zrobi z tym fantem serwis Samsunga. Pozdrawiam.
ps. czekam na Twoje postępy w egzekwowaniu gwarancji i fekty naprawy.
Kontaktowałem się ze sklepem i poinformowali mnie, że oni zabiorą TV i zajmą się naprawą gwarancyjną. Na naprawę umówiłem się dopiero na koniec stycznia, bo akurat będę wyjeżdżał na dwa tygodnie i mam nadzieję że w tym czasie naprawią (wymienią) TV. Oczywiście o przebiegu całej akcji poinformuję na forum.
 

Adam eM

New member
Kontaktowałem się ze sklepem i poinformowali mnie, że oni zabiorą TV i zajmą się naprawą gwarancyjną. Na naprawę umówiłem się dopiero na koniec stycznia, bo akurat będę wyjeżdżał na dwa tygodnie i mam nadzieję że w tym czasie naprawią (wymienią) TV. Oczywiście o przebiegu całej akcji poinformuję na forum.

Możesz podać jaki to sklep?
 

masol

New member
Nie wiem dlaczego ale ja z jakości PS51D8000 nie jestem zadowolony ciągle szukam czegoś. I ciągle mnie ten obraz nie powala.
 

Adamekk

New member
Witam :)

Od grudnia zeszłego roku jestem posiadaczem telewizora omawianego w tym wątku, a dokładnie Samsunga PS64D8000

Na ten moment jestem laikiem w temacie Audi/Video ale zamierzam podszkolić wiedzę w temacie.

Mam dwa podstawowe problemy (zarazem pytania) na dzień dobry.

1. Mam na Pen-Drivie nagrany film 3D o rozszerzeniu *.mkv, po uruchomieniu go na komputerze mam dwa równoległe ekrany, film działa.
Ten sam film uruchomiany na w/w telewizorze włącza się na moment, również widać dwa ekrany ale po momencie się wyłącza.
Jaka może być tego przyczyna?

2. Do telewizora mam podłączone kino domowe ONKYO TX-SR309 a do niego Blu-ray 3D Samsung BD-D5500 problem polega na tym, że nie umiem obsługiwać menu Blu-raya na telewizorze ponieważ wyskakuje komunikat: Tryb Niedostępny. Rozdzielczość nie jest obsługiwana w tym telewizorze. Zmień rozdzielczość. Gdy włożę płytę np Blu-ray 3D to rozdzielczość automatycznie zmienia się na FULL HD i menu filmu działa bez problemu. Można również oglądać filmy. Jak przystosować ręcznie rozdzielczość standardową do tego odtwarzacza w telewizorze?
 

Adam eM

New member
Witam.
Na pierwsze pytanie ci nie odpowiem bo nie wiem, na drugie: podłącz odtwarzacz bezpośrednio(kablem hdmi) do tv, pomijając amplituner. Wtedy sprawdz menu odtwarzacza.
 

trempes

New member
Odgrzewam kotleta, mam ps64d8000 od poczatku stycznia, mam wrazenie ze buczenie sie nasila, zaczyna mi przeszkadzac.

Dostaje drgawek jak pomysle ze mam do targac do serwisu bo mam duzo gimnastyki z przewodami i nie lubie przewizic takiego sprzetu bo zawsze cos gdzies sie uszkodzi, jakas rysa albo cos. Jak ja nie uszkodze to w serwisie zarysuja....

Dla przykladu , oddalem do naprawy aluminiowy czajnik philipsa, dosc wysoki model, byl w stanie idealnym. Po naprawie wycieku nie działa włacznik i bardzo ciezko otwiera sie pokrywa do wlewania wody. Malo tego czajnik wyglada jakby byl ciagniety za samochodem na sznurku z gdanska do zakopanego, porysowany, powgniatany w miejscach gdzie bylo podważane do rozkrecania, oczywiscie sprawe zglosilem do centrali. Mam powody aby obawiac sie wizyty z moja plazmą w serwisie.

Jak najsprawniej pozbyc sie buczenia? Moze poczekac az zacznie odklejac sie folia, wtedy naprawia obie usterki za jedna droga
 

robi007

New member
Jak pisałem poprzednio:
Mam problem z PS64D8000, a mianowicie zauważyłem, że w prawym i lewym górnym rogu minimalnie zaczęła się odklejać folia antyodblaskowa (już kolega jtd wcześniej miał taki problem i pisał w tym wątku, nie wiem tylko jak się sprawa zakończyła).

Będzie prawdopodobnie utarczka ze sklepem lub producentem, ponieważ sklep twierdzi, że Samsung nie uwzględnił mojej reklamacji twierdząc, że wszystko jest w normie (chociaż nie wiem co to ma znaczyć, czy filtr się za mało narazie odkleił, czy też odklejenie to po prostu norma). Sklep jak już pisałem odpowiada w całości za TV, bo gwarancja nie jest chyba honorowana w Polsce. Nie wiem za bardzo co mam w takim przypadku robić, chyba nie powinienem TV odbierać ze sklepu, skoro nie jest usunięta wada.
Doradźcie coś.
 

lgawron

New member
Z tego co czytam zachodnie fora Samsung wymienia panele w takich TV.

Niestety troche sie wpakowales. Kupiles TV bez gwarancji polskiej, a wiec zostal on kupiony na przyklad w Niemczech. Niestety polski Samsung ma klientow gleboko i nie honoruje gwarancji europejskiej. Oznacza to, ze Twoj szemrany sklep musi telewizor odeslac na wlasny koszt tam, gdzie go kupil. Teraz odpowiedz sobie, czy to faktycznie zrobil...

Dlatego tez co jak co, ale TV ZAWSZE z autoryzowanego zrodla (co wcale nie znaczy, ze musi byc drogo - po prostu trzeba sie pilnowac).

Co do buczenia: nie ma najmniejszego sensu oddawac telewizora do serwisu. Nie wiem czy byles kiedys na "zapleczu" serwisu. Ja sie wprosilem dnia pewnego. Moj TV lezal na dziwnym stelazu, opierajac sie o ekran (!). Stelaz zostawil slady na ekranie (widze je pod swiatlo w swietle dzienny, jestem pewien, ze serwis mnie oleje).

W serwisie wlaczonych i naprawanych jest non stop TONA sprzetow. Wszystko brzeczy jak w markecie, dodatkowo typowe halasy noszenia, ustawiania, po prostu pracy. W takich warunkach nie da sie nic uslyszec. Ja tez w tych warunkach nie slyszalem.

Podobnie zglaszalem problemy z obnizeniem jasnosci. Serwisant skwitowal to "przeciez swieci".
Zglaszalem problem ze skokami jasnosci. Olewka.

Jednym slowem podejscie "to jest po prostu telewizor, co za roznica czy za 10k czy za 500 pln. Gra? Gra!".

Na infolinie Samsunga tez nie ma po co dzwonic. "Dzien dobry, wielu uzytkownikow Panstwa telewizorow zglasza tzw brightness pops, czyli nagle skoki jasnosci. Niestety ja tez. Prosze powiedziec co moge z tym zrobic? Pan z infolinii: Nigdy w zyciu nie mielismy takiego zgloszenia."

Ciekawe ... bo jak za drugim razem z glupa zadzwonilem pare dni pozniej takiego zgloszenia tez w zyciu nie bylo. Probowalem wbic konsultantowi do glowy ze Samsung US wysyla specjalna wersje firmware, ktora rozwiazuje czesc problemow - kompletnie mnie olal i stwierdzil, ze nic nie da sie zrobic.
 
Ostatnia edycja:

robi007

New member
Z tego co czytam zachodnie fora Samsung wymienia panele w takich TV.

Niestety troche sie wpakowales. Kupiles TV bez gwarancji polskiej, a wiec zostal on kupiony na przyklad w Niemczech. Niestety polski Samsung ma klientow gleboko i nie honoruje gwarancji europejskiej. Oznacza to, ze Twoj szemrany sklep musi telewizor odeslac na wlasny koszt tam, gdzie go kupil. Teraz odpowiedz sobie, czy to faktycznie zrobil...

Dlatego tez co jak co, ale TV ZAWSZE z autoryzowanego zrodla (co wcale nie znaczy, ze musi byc drogo - po prostu trzeba sie pilnowac).

Podczas kupna nie wiedziałem skąd pochodzi TV, myślalem że jak kupuję TV w Polsce to normalne ze gwarancja będzie honorowana przez Samsung Polska.
Wracająć do problemu, sklep twierdzi, że ma pisemne oświadczenie Samsunga (oczywiście zagranicznego serwisu), że wszystko jest w normie. Dzisiaj jadę to oświadczenie zobaczyć. W każdym razie nie mam zamiaru odbierać TV z nie usuniętą usterką. Chyba będę domagać się od sklepu zwrotu gotówki.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
[...] Dzisiaj jadę to oświadczenie zobaczyć. W każdym razie nie mam zamiaru odbierać TV z nie usuniętą usterką. Chyba będę domagać się od sklepu zwrotu gotówki.

Od kogo kupiles? Generalnie zycze powodzenie jezeli chodzi o zwrot gotowki, to nie GB tylko PL i dziki zachod. Idz do prawnika i przez niego to zalatwiaj, nie wchodz z dyskusje jezeli ewidentnie jest usterka.
Dobry prawnik sobie poradzi z taka sprawa bez problemu.
 
Do góry