Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

danonek112

New member
Na szczęście zadzwoniłem do obsługi klienta philips. Pan powiedział mi, że ostatnia aktywność na moim egzemplarzu to 21 maj 2018 podczas gdy dzisiaj dostałem nową sztukę. Podesłał mi maila z potwiedzeniem, więc dzisiaj jadę do sklepu zrobić niezły bałagan.
 

danonek112

New member
Dzisiaj ktoś pisał jak sprawdzić stan licznika w tv, ale nie wiem czemu wiadomość znikła, czy może ta osoba to powtórzyć? Albo wysłać priv
 

Brelik

New member
Specjalnie założyłem konto, żeby ponowić czyjegoś posta z kodem dostępu do menu serwisowego. 062596 I przycisk "ok".

Mam w tym swój cel. Od jakiegoś czasu obserwuje ten temat bo sam jestem posiadaczem tego modelu. Zauważyłem w kilku przypadkach, iż niektóre osoby tutaj nie są obiektywne i wychwalają ten telewizor pod niebiosa.
Wczoraj ktoś wrzucił powyższy kod i za chwilę post zniknął? Dlaczego ? Dużo ludzi mogłoby poznać bolesną prawdę o swoich egzemplarzach?
Wśród znajomych nie było modelu bez usterki, u mnie również mała istnieje. Obraz skacze przy zimnym telewizorze. Od kwietnia problemu nie ma, usterka istnieje tylko w okresie zimowym ;D
Egzemplarza nie wymieniłem bo trafiłem dosyć dobry obraz i idealne spasowanie. Co do obrazu to zauważyłem jedynie lekki efekt DSE. Wracając do godzin pracy była to jedyna rzecz jakiej nie sprawdziłem bo nie znałem kodu, kody dziwnie znikają na forach tak jak i na tym :) Teraz pokazuje 783h od końcówki lutego. Nie wiem czy jest to możliwe, dzieci nie mam, sam oglądam i gram kilka h w tygodniu, więc godziny wykręca tylko dziewczyna na netflixie.
Ciekawe jak szybko ten post zniknie... Bo nie ma w nim samych plusów.
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzięki. A czy stracę przez to gwarancję?

Wyskakuje informacja, że w momencie wejścia w to menu można stracić gwarancje.
Bzdura Totalna! Może w ogóle nie używać TV tylko kupić, podłączyć i odpalić sam ambilight:razz:
po wyłączeniu TV i ponownym włączeniu i tak trzeba wejść w to menu...
 

galaxteck

New member
Moze jak sie cos uszkodzi podczas zmian w menu serwisowym to sie straci gwarancje, ale kupujac TV online i sprawdzajac sobie czas przepracowanych godzin mozna zawsze zwrocic bez podawania powodu, gdyby bylo cos nie tak z godzinami.. jezeli jest tyle wymian i zwrotow, a z tego co widze kto nie kupi to wymienia na inny egzemplarz, ryzyko zakupu "niby fabrycznie nowego" istnieje..
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Pytanie do posiadaczy modelu 65PUS8102 - jak zachowuje się podłączony dysk HDD? tzn. dotychczas w moim ks7000 miałem "na stałe" podłączony do One Connecta 2TB dysk HDD, jak chciałem to włączałem sobie film lub cokolwiek innego. Po skończonym oglądaniu zmieniałem źródło na np. CP i dysk sam się wyłączał. Z kolei w innym moim TV (LG) dysk podłączony do USB pracuje cały czas, bez względu na źródło :( Jak jest z tym Philipsem?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
O jakim znikaniu piszecie ?
Przecież ten co napisał sam zamknął wpis więc, ironię proszę zachować dla siebie. Czy ktoś tu ma manię prześladowczą ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dostał Bana za chamskie obrażanie.
Może sobie obrażać innych gdzie chce - tu nie ma zgody.
Mierzi Cię - Twoja sprawa . Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.
I nie wypisuj bzdur - bo nikt nie zamykał wpisu z kodem. Zamknął go ten co go otworzył. Ma takie prawo !
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dostał wszystko zgodnie z regulaminem.

I proszę trzymać się tematu.
Wszystkie of top będą od teraz usuwane !!!!!
 

popson

New member
To ile powinien miec nabite tv teoretycznie z fabryki zapakowany ? 0 ?, może +- 10 ?

Ja swój będę miał w poniedziałek i mam lekkie obawy :)
 
Do góry