Tylko najgorsze że w tym rozmiarze i tym przedziale cenowym nic lepszego nie dostaniesz
Może kup przez internet , powieś , zobacz i oceń jak to wygląda - masz na zwrot 14 dni więc dużo czasu na testy
W zasadzie chciałem napisać to samo. A telewizor naprawdę daje czadu, nie posiadam go, ale widziałem w warunkach domowych i bomba
Dziś zmienił się mój status naprawy w serwisie na "Wymiana NSE (zgłoszona)" jak mam to rozumieć jest to wymiana matrycy czy całego telewizora na nowy?
Dziękuję za odpowiedź skoro status widnieje wymiana NSE a nie naprawa więc chyba raczej nie będą naprawiać, zastanawia mnie właśnie co konkretnego wymiana NSE oznacza.Witam uprzejmie,
Pytanie , czy mają nową matrycę , jak nie , to mogą zaproponować wymianę , o ile stwierdzą , że
wada jest nienaprawialna . W każdym razie wtedy powinni również o tym fakcie poinformować sklep , w
którym kupowałeś telewizor .
Pozdrawiam,
accu
:kom:
Czyli na ten sam również?Wymiana NSE to jak dobrze pamiętam - wymiana na podobny TV o podobnych lub nie gorszych parametrach.
Czyli na ten sam również?
Panowie juz zdecydowałem się na tego jednak philipsa 8102 wiec tak w rtv agd jest opcja ze 1 rate wplacam po 3 miesiącach i to mi mega pasuje cena 7500 zł możecie mi powedziec czy to prawda z tymi ratami i będę wplacal swoje 2.5 tyz
Nie ma nowej.
Ale czego oczekujesz ?
O tu masz rację .Ja chętnie usłyszę że mogę po nowej aktualizacji sparować słuchawki BT z tym TV ! Może się kiedyś doczekam ? To tylko opcja softowa.
O tu masz rację .