Philips to nie Philips :-)

Status
Zamknięty.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Philips to nie Philips.... całkiem zabawne ?
Przecież od dobrych kilku lat nawet laik wie o tym że Firma TPV zarządza marką.
http://www.hdtv.com.pl/forum/ifa-2012/87750-ifa-2012-berlin-konferencja-philips.html

Przecież wiadomo że Thomsonem od lat posługuje się TCL.
Przecież wiadomo że Vizio - nr 1 od lat w USA posługuje się TCL.
Przecież wiadomo że Sharpem posługuje się UMC.
Przecież wiadomo że Toshibą posługuje się Compal.
Czy ktoś na świecie rozdziera szaty ?
Przecież to są rzeczy OFICJALNE !

A PKO to PKO ? - przecież
Akcjonariat i dywidenda | Relacje inwestorskie | Grupa PKO Banku Polskiego | PKO Bank Polski
A Volvo to Volvo ?
A Jaguar to Jaguar ?
A narty Salomon to narty Salomon - przecież kto inny zarządza w każdym przypadku - i co z tego ???

Nie ma jak sensacja !!!
Wow - ludzie Philips to TPV i Volvo to Geely
Szwedzkie Volvo w chińskich rękach - Auto Świat
I każda z tych marek ma się dobrze. Ludzie mają pracę w tych krajach a użytkownicy , w tym oszczędzający w PKO - mają swoją radość.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Philips to nie Philips.... całkiem zabawne ?
Przecież od dobrych kilku lat nawet laik wie o tym że Firma TPV zarządza marką.

A Volvo to Volvo ?
A Jaguar to Jaguar ?
A narty Salomon to narty Salomon - przecież kto inny zarządza w każdym przypadku - i co z tego ???
Gdybyś był uprzejmy przeczytać artykuł z wyborczej z początku tematu i późniejsze wypowiedzi bohatera tego artykułu, to byś wiedział że nie w tym rzecz.
To zapytam w Twoim stylu ale może bez trzech pytajników.
A czy jak przyjedziemy do serwisu Volvo z Volvo to nam powiedzą że nie muszą go naprawić, bo to nie ich auto.
A jak odwiedzimy serwis Jaguara w Jaguarze to każą nam jechać gdzie indziej bo tu się aut Jaguara nie naprawia?
 

astw

New member
HQ 150,

przejęcie producenta samochodów może nie pozostać bez wypływu na sytuację ich nabywców. Problemy mogą wynikać z braku części, np. do klasycznych Volvo 960 - el. zawieszenia Multilink I. W BMW, czy Mercedesie kupisz praktycznie każdą część, a dodatkowo masz działy classic.
[960 92r B204FT] wymiana nivomatów • Warsztat: Seria 900, S90, V90 • Forum Volvo
Motolublin.pl :: Zobacz temat - VOLVO 960 2,5 lpg automat

http://www.bmwgroup-classic.com/bmw_classic/en/offers_service/parts_shop/parts_shop.html
BMW Group Classic - Your official Online Parts Shop
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/classic/classic-overview/
 
D

Deleted member 121090

Guest
Oczywiście, że tak jest.
Kiki jak widzisz uważa coś zupełnie innego bez względu na fakty o których piszą użytkownicy.
Dodatkowo tak jak już pisałem, nie spotkałem jeszcze relacji użytkownika Volvo np. który po oddaniu auta do serwisu na gwarancji usłyszał, że go nie będą naprawiali, bo Volvo to już teraz nie Volvo. A w Philipsie już takie rzeczy się dzieją.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście że nie usłyszysz nigdy czegoś takiego od firmy Volvo... i nie powinno się to zdarzyć również Philipsowi.. tak naprawdę dla klienta ważne jest to żeby dany produkt był zrobiony bardzo dobrze, a tym samym była odpowiednia kontrola jakości, oraz żeby był odpowiedni serwis... Gdzie niestety serwis w przypadku Philipsa jaki jest w Radomiu, a przypominam że to serwis również dla LG , Sony i wielu innych marek - na który większości osób narzekają.. był ciekawy filmik tutaj na forum (potem skasowany)- właściciela Philipsa i jakie miał perypetie z tym serwisem.. Znam kilka osób które na siłę wymagają np. od Sony żeby ich tv szły do naprawy w Warszawie, a nie do Radomia.. Ten serwis nie ma mocy przerobowej żeby obsłużyć wszystkich klientów bo za dużo mają podpisanych umów z producentami na naprawy gwarancyjne..


A gdzie dany produkt jest robiony to inna bajka i każdy by chciał żeby np. Velodyne był robiony w USA ale jest w Chinach fabryka ale czy ludzie którzy maja ten sub narzekają - ja nie znam takich osób.. a dzięki temu że jest robiony w Chinach to więcej osób może sobie pozwolić na suby tej firmy.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Gdybyś był uprzejmy przeczytać artykuł z wyborczej z początku tematu i późniejsze wypowiedzi bohatera tego artykułu, to byś wiedział że nie w tym rzecz.

Dokładnie tak.
Nie wiem po co na siłę bronić COŚ, co do obronienia nie jest.
Dla mnie jako zwykłego użytkownika takie traktowanie Klientów przez wielki koncern jest niedopuszczalne oraz jest wyraźnym sygnałem aby zastanowić się nad nabywaniem produktów tej firmy.

A czy jak przyjedziemy do serwisu Volvo z Volvo to nam powiedzą że nie muszą go naprawić, bo to nie ich auto.
A jak odwiedzimy serwis Jaguara w Jaguarze to każą nam jechać gdzie indziej bo tu się aut Jaguara nie naprawia?
Niektóre usterki poprzednich modeli można było naprawiać także w ASO Forda przy użyciu oryginalnych części ;)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tutaj jedna z wielu opinii o serwisie w Radomiu z artykułu :


"Mam dokładnie te same problemy tylko że z modelem 55PUS7170/12, ta sama droga przez mękę ze składaniem reklamacji w Philipsie. Mój telewizor zakupiony we wrześniu 2015 już 4 razy był w serwisie MIK Radom, gdzie przebywał po 2-3 tygodnie. Dziwnym trafem za każdym razem serwis nic nie stwierdzał, mimo że wysyłałem im filmiki z zawieszania i mnóstwo zdjęć z prze różnymi błędami typu (Działanie TV nie odpowiada, Czy je zakończyć?) lub inne bzdury z numerkami błędów. Ostatecznie po wielu reklamacjach i wizytach w serwisie Philips odesłał mnie do sprzedawcy, w moim przypadku Media Markt Wrocław. Tam niestety nie jest lepiej i też bazując na opinii serwisu odrzucili moją reklamację. Napisałem kolejną, załączyłem kilka filmów i zdjęć. Czekam na odpowiedź. Jedno jest pewne straciłem totalnie zaufanie do tej firmy i naprawdę przestrzegam wszyskich przez zakupem ich telewizorów. Ja już się skutecznie wyleczyłem. "
 

Theng

New member
No i się naczytałem. Przejście na 3 stronę wątku wyświetla znany mi komunikat "błędne przekierowanie". Zrobicie w końcu z tym porządek?
Nie będę instalował innej przeglądarki czy czyścił pierniczków.
Działanie tej strony przypomina początki polskich witryn.

Ale mój post już na piątej wylądował. LOL
 

topol

New member
Gdybyś był uprzejmy przeczytać artykuł z wyborczej z początku tematu i późniejsze wypowiedzi bohatera tego artykułu, to byś wiedział że nie w tym rzecz.
To zapytam w Twoim stylu ale może bez trzech pytajników.
A czy jak przyjedziemy do serwisu Volvo z Volvo to nam powiedzą że nie muszą go naprawić, bo to nie ich auto.
A jak odwiedzimy serwis Jaguara w Jaguarze to każą nam jechać gdzie indziej bo tu się aut Jaguara nie naprawia?
Jak przyjedziesz np. Volvo XC70 do serwisu Volvo AB to na pewno Ci samochodu nie przyjmą...
Jak przyjdziesz z radiem Siemensa do serwisu Siemensa to też Cię odesla

Passportnąłem SE.
 

lukasz1983

New member
co mnie jako klienta obchodzi, że sekcją RTV zajmuje się TPV. Wszystko idzie na rachunek Philipsa i służenie wszystkie skargi kierowane są pod ich adresem. Biorą od TPV kasę z zysków, więc tym samym odpowiadają za towar. Wszytko, co związane z tv jest na oficjalnej stronie Philipsa, więc jak można w ogóle użyć takiego stwierdzenia: "Dziękuję za kontakt i zainteresowanie się sprawą, jednak skierował ją Pan w tym momencie do firmy Philips Polska, a telewizory nie są w naszej gestii. Sprzętem video marki Philips opiekuje się firma TP Vision".
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ok. uważam temat za wyczerpany. Zbacza na niebezpieczne tory i nie dotyczy tematu głównego.
Autora problemu poproszę o wiadomość na PW - opublikuję ja po zakończeniu sprawy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry