Philips to nie Philips :-)

Status
Zamknięty.
D

Deleted member 121090

Guest
Wyborcza.pl

Przeczytajcie ten artykuł. Niby wiemy że Philips to już teraz TP Vision, ale żeby Philips wypiął się na klienta przy reklamacji TV motywując to tym, że to nie ich produkt to chyba nowość na naszym rynku.
 

Calvex

New member
Mnie już nic z tą firmą nie zaskoczy.

Sam mam Philipsa 6198k 47 cal i wiem co to za szmelc. Szkoda tylko, że ten tv kupiłem po super teście na tym forum.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Sprawa kurzu u Samsunga to pryszcz w porównaniu do tego bubla. Proponuję doklejać linka z tego artykułu bezwzględnie do każdego wątku w którym proponowane są telewizory marki PHILIPS, tak aby zmanipulowany kupujący wiedział już na wstępnie z czym ma do czynienia.
 

pebe86

Member
Bez reklam
Swoją drogą szkoda, że Philipsy przegrywają na rynku poprzez taką pozorną błahostkę, jak optymalizacja softu. Jakość obrazu względnie ok, ambilight również, ale takie cyrki jak u praktycznie żadnego innego producenta...
I temat ciągnie się praktycznie od lat :/
 

vigoo

Banned
I zaraz przyjdzie Kiki i nazwie was wszystkich hejterami, bo przecież Philipsy grają super. Wystarczy wgrać tylko odpowiednie wtyczki :lol:
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
I zaraz przyjdzie Kiki i nazwie was wszystkich hejterami, bo przecież Philipsy grają super. Wystarczy wgrać tylko odpowiednie wtyczki :lol:

Przyjdzie nie przyjdzie, nazwie czy nie, to bez znaczenia, bo opinie o tv firm S i P są ogólnie dostępne w sieci.
Takie czasy na buble.
Nawet samochody VW wypadały "dobrze" na testach, bo miały wgrane odpowiednie "wtyczki" :D
Nie tak dawno jedna z kluczowych firm oponiarskich (nazwy nie pamiętam) została przyłapana na tym, że na testy podsyłała opony "z trochę innej mieszanki" niż te z masowej produkcji.
 
D

Deleted member 121090

Guest
To prawda, ale też nie jest to powód żebyśmy na forum sami pisali pochwały na temat bublowatych wyrobów.
 

Cavallino

Banned
Nie to żebym się czepiał czy kogoś bronił, ale żaden test nie wskaże wad, które wychodzą podczas dłuższego użytkowania.

Ale powinien wskazać takie, które wychodzą pierwszego dnia.
A nie dość że nie wskazuje, a wychodzą każdemu innemu, to jeszcze autor tych pseudotestów (czyli de facto artykułów sponsorowanych) je potem bagatelizuje.
Do tego ściemniając, że jego kolega pomoże forumowiczom z problemami.
Nie pomaga niestety.
 
Ostatnia edycja:

Seizo

Active member
Bez reklam
I zaraz przyjdzie Kiki i nazwie was wszystkich hejterami, bo przecież Philipsy grają super. Wystarczy wgrać tylko odpowiednie wtyczki :lol:
Tak sie zastanawiam co te "odpowiednie wtyczki" mają wspólnego z płynnością działania systemu. Podzespoły kiepskie więc i wszystko kiepsko chodzi. Proste, tutaj żadne wtyczki nie pomogą. Sony również jest na Andku i tam takich cudów nie ma.
Z drugiej strony, ktoś w ogóle wie jakie są te odpowiednie wtyczki?
 

topol

New member
Przepraszam bardzo, ale on reklamował TV nie u producenta tylko u licencjodawcy marki. To tak jakbyś pralkę Bosch reklamował w Robert Bosch GmBH.

Passportnąłem SE.
 

artur.kharch

New member
Reklamacja złożona zostala poprzez formularz kontaktowy na stronie Philipsa i trafiła do odpowiedniego działu, odbiorcy, a kontaktowałem się również poprzez serwis zajmujący się telewizorami, więc wszystko było załatwiane przez odpowednie działy. Dla jasności.

Kwestia samego ustalania czy Philips to Philips została podjęta przez dziennikarza. Podejrzewam, że chciał nawiązać kontakt, a skoro to był Philips, zadzwonił do Philipsa.

Sprawa o tyle śmieszna, iż dostałem dzisiaj telefon z przeprosinami i propozycją wymiana na 55PUS7181/12. Z tym, iż ta sama osoba twierdzi, iż niczego nie zgłaszałem i żadnych reklamacji nie otrzymali (mam oczywiście maile zwrotne itp. potwierdzające, iż najzwyczajniej dalej kłamią). Telefony i załatwianie sprawy po publikacji zaczęły się pojawiać, obstawiam przypadek czysty ;) Bawi też fakt, iż bardzo mnie przepraszano za nieodpowiednie podejście serwisu, opieszałość i nieporadność, a przecież zgłoszenia nie było.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Witam bohatera artykułu prasowego.
Jak widzisz w ramach forumowej pomocy ,,robim co możem''.
Trzymaj się i walcz. Zdaj nam relację jak sprawa się potoczy dalej.
 

artur.kharch

New member
Mam nadzieję, że uchroni to kupujących, a może i sam Philips czegoś się nauczy. Najzabawniejsze, iż gdyby przy pierwszym zgłoszeniu przyjęli telewizor do serwisu i wymienili płytę główną (po artykule okazało się, iż problem z płytą i można to naprawić, a nie czekać na aktualizacje) to nie byłoby żadnej sprawy. Zwrot gotówki był ostatecznością, ba, dużo mówi się o rękojmi (byłem świadom faktu istnienia takiej możliwości, chociaż pierwsza i tak najczęściej kończy się naprawą, wymianą) ale chciałem mieć sprawny telewizor i tyle.
 

vigoo

Banned
No proszę. Wystarczyło, że sprawą zajęła się prasa a już Philips „nie Philips” przeprasza i chce wymieniać TV na nowy model.
Niestety, tak to działa w naszym kochanym kraju...
 

nicraM_86

New member
Mam nadzieję, że uchroni to kupujących, a może i sam Philips czegoś się nauczy. Najzabawniejsze, iż gdyby przy pierwszym zgłoszeniu przyjęli telewizor do serwisu i wymienili płytę główną (po artykule okazało się, iż problem z płytą i można to naprawić, a nie czekać na aktualizacje) to nie byłoby żadnej sprawy. Zwrot gotówki był ostatecznością, ba, dużo mówi się o rękojmi (byłem świadom faktu istnienia takiej możliwości, chociaż pierwsza i tak najczęściej kończy się naprawą, wymianą) ale chciałem mieć sprawny telewizor i tyle.

Czy wymiana płyty głównej przez serwis rozwiązuje problem z włączaniem telewizora ze standby?
 
Status
Zamknięty.
Do góry