Philips The One to watch - PUS7304, 43''/50''/55''/65'' i 70'' - Ambilight 3, Dolby Vision HDR/HDR10 + i Smart TV Android 9,0

H@M

New member
WhatsApp-Image-2020-01-05-at-14.30.08-e1578231098162.jpeg


Ta informacja świadczy, że 100h prawdopodobnie było u poprzedniego klienta, TV był prawdopodobnie po zwrocie, o którym RTVeuroAGD nie raczy informować swoich klientów ...


Dziś wyszło jeszcze coś, pod światło widać smugi od czyszczenia matrycy :(

WhatsApp-Image-2020-01-05-at-14.35.43-e1578231383980.jpeg
 
Ostatnia edycja:

werf

Active member
Bez reklam
21.12 go dostarczyli do mnie, więc wczoraj minęło 14 dni :(

Może to ci pomoże ?

W przypadku, gdy ostatni dzień terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, niedzielę lub sobotę, termin upływa w dniu kolejnym, będący roboczym. Jest to wyjątek od polskiego przepisu art. 115 Kodeksu cywilnego. Zastosowanie znajduje tu Rozporządzenie Rady (EWG, EURATOM) nr 1182/71 z dnia 3 czerwca 1971 r. określające zasady mające zastosowanie do okresów, dat i terminów. Stosowania tego aktu wymaga sama dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów, zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę 1999/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz uchylająca dyrektywę Rady 85/577/EWG i dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady (motyw 41 preambuły).
 

H@M

New member
Nie wiem poszukaj w necie jak to wygląda gdy w tym czasie przypadają dni wolne (święta) czy się czasem termin nie wydłuża, a może ktoś inny z forum wie?


EDIT: Kolega powyżej wytlumaczył i chwała mu za to :)


Sorry, pomyliłem się, dostarczony był 28.12, wiec zmieściłbym się w 14 dniach, ale czy dla tych 100h warte to zachodu?
 

werf

Active member
Bez reklam
Skoro telewizor jest po zwrocie w dodatku po 100 godź prawdopodobnie zaliczył serwis i jakieś tam, czyszczenie to, co z nim się stanie po roku?
 

H@M

New member
Może to ci pomoże
Dziękuję za obszerne informacje.


Skoro telewizor jest po zwrocie w dodatku po 100 godź prawdopodobnie zaliczył serwis i jakieś tam, czyszczenie to, co z nim się stanie po roku?
Ciekawe, czy jak zadzwonię do serwisu Philipsa, to czy powiedzą mi, czy ten dokładnie TV u nich był na gwarancji wcześniej?


Generalnie mam 2 lata + 3 dodatkowego ubezpieczenia, wiec czy powinienem sie martwić?
 
Ostatnia edycja:

H@M

New member
Może to było przyczyną wymiany/oddania przez kogoś tego TV?
Czy może przy LCD tej klasy i rozmiarach matryce tak mają nierównomiernie oświetlone TV?

WhatsApp-Image-2020-01-05-at-21.48.59-e1578343833133.jpeg


WhatsApp-Image-2020-01-05-at-21.48.57-e1578344193443.jpeg


WhatsApp-Image-2020-01-05-at-21.48.55-e1578344262966.jpeg



WhatsApp-Image-2020-01-05-at-21.48.55-1-e1578345207546.jpeg
 
Ostatnia edycja:

H@M

New member
Tak, tak, rozumiem, ale w ostatnim poście z tymi pasami pionowymi niedoświetlen, czy co to tam jest, pytałem tak na marginesie. Czy ten model/klasa TV powinna mieć te niedoświetlenie pionowe, tj. taki urok matrycy LCD 70’, czy model trefny?
 

Warson

New member
Tak, puszczasz obydwa do sieci i działa.

A coś więcej jakaś instrukcja z poziomu PC jak puścić ekran i potem to w TV, jestem w tym zielony :( Mam na mysli odpalić ekran i grać sobie w drugim pokoju myszką w grę, która nie wymaga klawiatury :) albo chocby nawet to mam bezprzewodowe Jedno i Drugie :)
 
Ostatnia edycja:

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
A coś więcej jakaś instrukcja z poziomu PC jak puścić ekran i potem to w TV, jestem w tym zielony :( Mam na mysli odpalić ekran i grać sobie w drugim pokoju myszką w grę, która nie wymaga klawiatury :) albo chocby nawet to mam bezprzewodowe Jedno i Drugie :)

Cześć,
Jeżeli chcesz przesłać obraz bezprzewodowo do TV z komputera, to zrobisz to za pomocą przeglądarki Chrome.
Będąc w przeglądarce, w prawym górnym rogu masz opcje ( symbol: "..."). Przechodzisz tam i i wybierasz "Przesyłaj". Są tam dwie możliwości - możesz przesyłać tylko kartę przeglądarki lub wszystko co masz na ekranie komputera.
Niestety jest opóźnienie w przesyłaniu i do grania w gry się nie nadaje.
 

Warson

New member
Cześć,
Jeżeli chcesz przesłać obraz bezprzewodowo do TV z komputera, to zrobisz to za pomocą przeglądarki Chrome.
Będąc w przeglądarce, w prawym górnym rogu masz opcje ( symbol: "..."). Przechodzisz tam i i wybierasz "Przesyłaj". Są tam dwie możliwości - możesz przesyłać tylko kartę przeglądarki lub wszystko co masz na ekranie komputera.
Niestety jest opóźnienie w przesyłaniu i do grania w gry się nie nadaje.

Dziękuję, to gra Football Manager więc tutaj nie przeszkadza opóźnienie :)
 

ALFina

New member
Czy ten telewizor z pilota można wyłączyć inaczej, niż tylko "do szybkiego startu"?
W poprzednim Philipsie miałem opcję, że mogę wyłączyć albo do szybkiego startu albo praktycznie całkowicie.
Teraz wyłącz się tylko do "szybkiego startu", a chciałbym z pilota wyłączać tak, aby po uruchomieniu startował od początku (pojawia się napis Philips, Android itd.) Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi.
Druga sprawa, mam tak że jak odblokowuję swój telefon, to uruchamia mi się telewizor (opcję z Chrome w tv mam wyłączoną). Spotkał się ktoś z tym?
 
Do góry