Philips (test otwarty) 55PUS8601 to model z HDR, nowym niespotykanym dźwiękiem DTS Premium, pełną stabilnością systemu Android. Obsługa głosowa, Hex C

Zigi

New member
No i super, że mamy nową wersję softu. Szkoda tylko że philips zapomniał poczęstować nas 6-tką androida przy okazji. Ten soft to android 5.1.1. To już przestaje być zabawne. Nowego andlka obiecali praktycznie od początku realnej sprzedaży a dali drobne poprawki. Ciekawe czy dane nam będzie kiedykolwiek 6-tkę zobaczyć.
 

Dudi777

New member
Mam pytanie, jak u Was ze stabilnością tego TV po tej ostatniej aktualizacji z 10.04.2017 r.? Jakieś zmiany na lepsze?
 
Ostatnia edycja:

07105415

New member
Panowie, po ostatniej aktualizacji przestał działać mikrofon w pilocie. Nie mogę głosowo zarządzać szukaniem. Zrobiłem reset TV, ale bez sukcesu.
Czy jest jakiś sposób na to?
 

kmbox

Klub HDTV.com.pl
VIP
Aktualizację wykonałem 11 kwietnia, żadnych problemów nie zauważyłem a funkcji wyszukiwania głosowego używam często (nawet dziś kilka razy) działa bez problemu tylko jedna uwaga nie można za szybko mówić bo źle interpretuje.
 

kryha666

New member
Panowie, po ostatniej aktualizacji przestał działać mikrofon w pilocie. Nie mogę głosowo zarządzać szukaniem. Zrobiłem reset TV, ale bez sukcesu.
Czy jest jakiś sposób na to?
Mam to samo ale zaraz po wykonaniu aktualizacji wszystko działało.
Obecnie nawet zmieniając ręcznie w ustawieniach androida mikrofon nie działa.
Trzeba czekać na poprawkę albo nowego andka ;)
 

kolabor74

New member
Witam
U mnie po aktualizacji wybieranie głosowe działa bez problemu, Wydaje mi się że telewizor reaguje teraz wolniej na pilota (zamula).
Na pewno poprawili komunikacje z lampami hue (działa o wiele szybciej).
Z wad pozostaje jedynie nierównomierne podświetlanie ambilight dolnej krawędzi przy białym kolorze. Pewnie tego już nie poprawią.
 

07105415

New member
Taką idiotyczną odpowiedź dostałem od Philips...

Panie Tomaszu ze względu na zmienione warunki pomocy Google, funkcja wyszukiwania "Voice Search" nie jest już dostępna w Twoim telewizorze Philips Android. W wyniku tego nie możemy już zagwarantować, że funkcja wyszukiwania "Voice Search" będzie działać płynnie na Twoim telewizorze. Przepraszamy za tę niedogodność i zalecamy przeprowadzenie "Szukaj" za pomocą klawiatury pilota. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Powiedzcie co z tym zrobić bo nóż otwiera mi się w kieszeni...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Panie Tomaszu ze względu na zmienione warunki pomocy Google, funkcja wyszukiwania "Voice Search" nie jest już dostępna w Twoim telewizorze Philips Android. W wyniku tego nie możemy już zagwarantować, że funkcja wyszukiwania "Voice Search" będzie działać płynnie na Twoim telewizorze. Przepraszamy za tę niedogodność i zalecamy przeprowadzenie "Szukaj" za pomocą klawiatury pilota. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Powiedzcie co z tym zrobić bo nóż otwiera mi się w kieszeni...
Jeśli Twój TV ma mniej niż dwa lata a w instrukcji obsługi czy w materiałach reklamowych ten TV taką funkcję miał posiadać, to oddaj go sprzedawcy na mocy Ustawy i żądaj przywrócenia tej funkcji, lub zwrotu kasy.
Jeśli ma więcej niż dwa lata, to raczej nic nie zrobisz.
 

07105415

New member
Trochę tupnąłem nogą i taką dostałem odpowiedź od Philips:

Zobaczymy tylko czy sobie poradzą tym razem...

Bardzo przepraszamy Panie Tomaszu, technicy ponownie pracują nad Pana sprawą, niestety nie jesteśmy w stanie określić ile czasu to zajmie, być może dostaniemy odpowiedź w nastepnym tygodniu, jednak nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Numer Pana sprawy to.... . Mam do Pana prośbę o podanie dla działu technicznego informacji dotyczącej Mac Adress gdzie znajdzie Pan w swoim telewizorze. Za pomocą pilota od telewizora Philips proszę wcisnąć kod 123654 gdy będzie telewizor włączony. Wyświetli się Panu na ekranie telewizora informacja CSM za pomocą przycisku na pilocie w dół przejdzie Pan na drugą I trzecią stronę. Na stronie trzeciej CSM 3 przy punkcie 3.4 Ethernet Mac Adress . Informacja będzie potrzebna w celu ustalenia wyeliminowania usterki w Pana telewizorze.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie za bardzo rozumiem Philipsa.
Raz Ci piszą, że funkcja Voice Search nie jest już dostępna w Twoim TV a teraz zmieniają punkt widzenia i piszą Ci że masz jednak jakąś usterkę w TV i spróbują ją naprawić?
To sami nie wiedzą co się dzieję, że Ci to nie działa?
 

07105415

New member
Dokładnie jest jak piszesz...

Bardzo to dziwne i chyba źle świadczy o centrum pomocy Philips... Tym bardziej, że musiałem ich zdrowo opie..., postawić do pionu, zagrozić prawnikiem. Efektem czego jest ten mail, który zamieściłem.
Teraz kluczowe jest czy uda się usunąć usterkę. Najgorsze jest w tym to, że rozmawia się tam z zupełnie nie kompetentną Panią, która tylko przekazuję informacje z działu technicznego, więc jeśli chciałbyś dopytać o szczegóły, rozwiązania, sprawy techniczne to nie ma szans...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Na Twoim miejscu w ogóle bym z Philipsem nie rozmawiał. Ustawa wiąże Cię ze sprzedawcą i z nim bym prowadził rozmowy. Wyślij mu reklamację i zażądaj przywrócenia funkcji TV które były w opisie produktu, w instrukcji obsługi czy w materiałach reklamowych w momencie jego zakupu.
Jest do tego zobowiązany.
 

07105415

New member
Ja rozumiem ale proponowane przez Ciebie rozwiązanie to dla mnie ostateczność...

Chciałbym oszczędzić sobie całej tej logistyki i braku telewizora... Chciałbym zachować ten oczywiście sprawny.
 

marek8512

New member
Witam ponownie zapytanie do użytkowników i ekspertów..
1. mam podłączone ps4 i dekoder nc+ tv za każdym razem bardzo długo się przełącza na dane urządzenie i oba naraz nie mogą być włączone jednocześnie...za każdym razem prawie pokazuje inne gniazdo hdmi(mimo że każde nazwane konsola i tv satelitarna)...
2. ta otoczka artyfakty czy jakoś tak piksele wokół logo operatora lub postaci w średnim ruchu to jest jakaś patologia jak to zlikwidować... jest to i w nowych filmach HBO/CANAL+ i częściowo na grach ps4....
3. Tv często po włączeniu nie ma głosu trzeba wyłączyć listwę/ wtyczkę i włączyć czasami oglądając telewizję też dzwięk ginie.....
4. czy da się zrobić tak że przełączając na konsolę przełączy się aut. tryb obrazu i dzwięku ustawiony pod konsolę i potem przełączając na oglądanie tv na ustawienia ustawione wcześniej ....
5. w telewizorze zaimstalowane trzy gry, kodi podłączone dekoder nc+(biało-czarny) i ps4 slim i nic więcej. Pozdrawiam
 
Do góry