Philips (test otwarty) 55PUS8601 to model z HDR, nowym niespotykanym dźwiękiem DTS Premium, pełną stabilnością systemu Android. Obsługa głosowa, Hex C

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Niestety w Polsce wszystkie sprzedane. Nie ma i nie będzie.
One były na wyłączność członków klubu i się skończyły.
Nawet Philips ściągał je z innych krajów - ale też już nie ma.

Zostały jeszcze 55PUS8601 ale się kończą.
 

pj7

New member
od kilku miesięcy jestem posiadaczem tv philips 65 8601, po jakimś czasie zauważyłem cienie (plamy) na matrycy,
oczywiście siedząc idealnie na wprost przed ekranem są ciężko zauważalne, ale już niewielki kąt sprawia iż na tym TV widzę tylko te plamy, zamiast.. filmu ;/

Serwis oczywiście na podstawie takich kiepskich zdjęć był wstanie stwierdzić iż "TV jest zgodny ze specyfikacją" - i to tyle.. jeśli chodzi o Philips Polska,
dlatego też proszę kogoś o zrobienie fotki, z delikatnego kąta - wtedy i ja i serwis będzie miał porównanie jak wygląda dobra matryca

z góry dziękuje i pozdrawiam użytkowników TV PHILIPS, który oprócz w/w usterki jest naprawdę świetny, a kupiłem go "przede wszystkim dla ambilight" który jest niesamowity!! (to już mój kolejny ambi..., mam nadzieję że nie ostatni przez te usterki/serwis/kiepskie zaangażowanie posprzedażowe
86197716505922368537.jpg
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam "śliczny"banding, tylko trochę dziwne,że nie jest równomiernie na całej matrycy ? Pomyśl o wymianie...
 

pj7

New member
może od początku:
1. najpierw nie widziałem tego
2. później nie przeszkadzało mi to
3. teraz widzę tylko to... ;/

no i mam problem, dlatego prosiłbym najpierw o kogoś z użytkowników tego modelu o przesłanie podobnego zdjęcia,
wtedy będę mógł starać się rozmawiać z serwisem philipsa inaczej niż teraz, kiedy wg ich opinii na zdjęciach! "TV jest zgodny ze specyfikacją"

a taki szacunek miałem do tej marki.. echh..

odnośnie odpowiedzi na Twój post:
cienie występują tylko na środku, tylko w postaci tych 3 "księżyców" i są bardzo widoczne pod kątem i co raz mniej widoczne im bliżej centralnego punktu siedzimy, no ale nie oglądam TV w jedną osobę.. a 3 osoby nie usiądą w tym samym centralnym punkcie ... ;/
 
Ostatnia edycja:

Domely

New member
Szacunek? Po tym co sie czyta na tym forum to chyba można wywnioskować tylko typowy przykład na brak szacunku dla klientów. Przydałoby się żeby takie fora poczytałem ci z Philipsa ale tam wyżej gdzieś z centrali.
 

appaloosa

New member
Obsługa 4K i HDR

Dzień dobry
Czy hdr w tym modelu jest realnym wsparciem hdr czy tylko softwarowym naśladowaniem efektu hdr? Chciałbym także dowiedzieć się czy telewizor będzie współpracował z konsolą xbox one S jeżeli chodzi o hdr właśnie. Interesuje mnie też czy matryca wspiera obraz 10bit.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

U mnie na tv po podłączeniu PS4 Pro które obsługuje 4K i HDR wyskakuje na tv w prawym dolnym rogu "Sygnał HDR". Gry wykrywają obsługę HDR i proponują włączenie tej opcji.

W ustawieniach HDMI w waszych tv trzeba przełączyć na obsługę YUV444/YUV422
 

Attachments

  • 20161112_102242.jpg
    20161112_102242.jpg
    112 KB · Wyś: 523
  • 20161115_131833.jpg
    20161115_131833.jpg
    100,9 KB · Wyś: 525
  • 20161115_131920.jpg
    20161115_131920.jpg
    75,7 KB · Wyś: 525
  • 20161115_132023.jpg
    20161115_132023.jpg
    74,5 KB · Wyś: 523
  • 20161115_131944.jpg
    20161115_131944.jpg
    97,1 KB · Wyś: 533

Zigi

New member
Przydałby się jeszcze HDR z aplikacji tv, ale pewnie przed aktualizacją andka nie ma co na to liczyć. Ma ktoś może jakieś wieści kiedy Philips nas nowszą wersją systemu uraczy?
 

Zigi

New member
A na jakie apki w HDR liczysz? Bo sprawdzałem Netflixa na PS4 Pro i np Marco Polo jest w SDR

To mnie zmartwiłeś bo myślałem głównie o Netflixie ale widać jeszcze nie ten etap.
Niezależnie od tego nowy android by się przydał bo doszłoby pełne wsparcie DTS dla jego aplikacji a nie tylko w philipsoskiej aplikacji. Na tej opcji mi zależy nawet bardziej niż na HDR na dzień dzisiejszy. Na dzień dzisiejszy są tez problemy z obsługa AC3 o większym bitracie.
 

michalr1575

New member
Witam,ja po 10 miesiącach użytkowania 55PUS8601 mogę tylko napisac ze to mój ostatni Philips w zyciu mimo ze tak lubie ambilight,zakup tego tv to była pomyłka niestety,
 
Do góry