czy działa Wam SmartTV ? ... niedokładny montaż
Właśnie dołączyłem nie tak dawno do użytkowników serii 6xx7 ale jakoś mieszane mam odczucia.
Od tygodnia usiłuję zgłębić temat braku dostępności serwerów Philips i tym samym brak dostępności uruchomienia sekcji SmartTV. O aktualizacji softu przez net oczywiście z tego powodu nie było mowy z usb bez problemu poszło.
Używam łącza od TP ze statycznym IP i DNS też TPNET.
Początkowe oprogramowanie (.33) zostało zaktualizowane do bieżącej (.82) ale efektu to nie przyniosło co do dostępności usługi.
Lokalizację mam na Polska ale zmieniałem na inne kraje i również bez efektu.
Czy mogliby Koledzy potwierdzić, czy na dzień dzisiejszy działają serwery udostępniające tą usługę ?
Ew. jakie ustawienia DNS są wymagane dla widoczności serwerów tej usługi ?
Może znacie IP tych serwerów ?
A druga ciekawostka to byle jak złożona obudowa, krzywo założona lewa ramka maskownicy. Pod folią ochronną nie było widać a po zdjęciu nie widać tylko w nocy
Model niby plasowany w średniej półce ale takie niedoróbki montażu to chyba nie w tej klasie.
Dodam że przyjechał z magazynu centralnego i nie był wcześniej otwierany.
@KIKI ... czy spotkałeś się z przypadkami krzywo poskładanej obudowy w modelach 6xxx lub innych ? Moi m zdaniem to niedopuszczalne i chętnie podeślę foto.
Narazie zgłosiłem na serwis ale bez większego odzewu.
Pozdrawiam noworocznie
Ro