ODPOWIEDŹ Z PHILIPSA - u mnie nie działa
Przy okazji proponujemy, aby przeprowadził Pan aktualizację oprogramowania,
gdyż problemy ze sprzętem są często związane z błędami oprogramowania.
Sytuacja
Dzieje się jedno z poniższych:
Telewizor nie reaguje na klawisze kierunkowe na ekranie Net TV
Telewizor nie reaguje na przyciski kierunkowie na ekranie Warunków Użytkowania
Upewnij się, że:
Dostępna jest pusta (lub sformatowana do FAT32) pamięć flash USB
Dostępny jest komputer z połączeniem internetowym
Rozwiązanie
Aby odzyskać dostęp do Net TV, wykonaj co następuje:
NA KOMPUTERZE LUB LAPTOPIE:
1. Stwórz katalog
Stwórz katalog o nazwie 'upgrades' na pustej pamięci USB
2. Ściągnij starsze oprogramowanie
Kliknij na poniższy odnośnik:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/...0243_93220.zip&ofn="FUS_Q5551_0.140.34.0.zip"
3. Rozpakuj plik
Rozpakuj ściągnięty plik (skorzystaj z programu do archiwizacji plików takiego jak WinZIP, WinRAR, 7-Zip lub iZip). Kliknij na pliku prawym przyciskiem myszki i wybierz 'Rozpakuj do'.
4. Skopiuj plik na pamięć flash USB
Umieść rozpakowany plik *.upg w folderze 'Upgrades' na pamięci flash USB.
Na telewizorze:
1. Podłącz pamięć flash USB
Podłącz pamięć flash USB do telewizora
2. Otwórz plik ze starszą wersja oprogramowania
Wciśnij przycisk "Home" na pilocie telewizora i wybierz:
[Konfiguracja] > [Ustawienia oprogramowania] > [Lokalna Rozbudowa]
Wybierz wersję oprogramowania "140.34.0"
3. Zainstaluj plik na telewizorze
Zaakceptuj pytania wyświetlające się na ekranie
Zaczekaj aż telewizor zakończy instalację. Potrwa to około 2 - 3 minuty
Po zakończeniu procesu zmiany oprogramowania telewizor zrestartuje się lub poprosi o ręczne wykonanie restartu
Po zrestartowaniu telewizora Net TV będzie ponownie działało poprawnie.
W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o dalszy kontakt.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta
Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 - 18:00