Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

wejher

New member
spróbuj naciskać na pilocie przycisk do ambi powinny się przełączać tryby aż w końcu się wyłączy.
Również pomogło :) dzięki

Następne pytanie ( gdzieś czytałem o tym w tym wątku ale nie mogę ponownie tego wyszukać ) co jest z dźwiękiem 5.1 np. w Netlfixie że co parę sekund przerywa - wina sowtu czy jest rozwiązanie ?
 

zakli

New member
Zainstalowalem nowy soft i o dziwo telewizor dostal lekkiego przyspieszenia,zawiesil mi sie po reinstalacji.Poprawili 3d,jest lepiej ale nie dobrze.Wrescie ogladnolem film w 3d,po filmie bolala mnie glowa i oczy.
 

efel

New member
Co do aktualizacji i 3D to ja zauważyłem pewną prawidłowość. Nie wiem czy tak jest faktycznie, czy to tylko wrażenie moje, albo przypadek ale było już tak 2 razy.

Robię aktualizację softu, TV się restartuje, robię mu zimny reboot zgodnie z instrukcją. Uruchamiam jakiś film 3D i zauważam że crosstalk jest faktycznie dużo mniejszy niż był, myślę sobie nareszcie coś poprawili w tym temacie. Wyłączam TV, włączam go po czasie ponownie, uruchamiam film 3D, wszystko wraca do normy, nie da się oglądać...
 

mik61

New member
Sam reklamowałem dostałem nowy, jeśli faktycznie ten BOOM na reklamację 3D był przymusem do ruszenia dupy i naprawy softu bo jestem zadowolony
 

zakli

New member
A wiec tak,sprawdzilem po paru dniach 3d i d...a.Brak wlasciwego dzialania 3d.Dzis dostalem wiadomosc z Philipsa ze tv zostal zgloszony do serwisu.Po ostatniej aktualizacji tv juz 2 razy mi sie zawiesil,raz calkiem martwy a drugim razem brak obrazu ,byl tylko glos.Mam plik filmowy dla serwisanta .Zobaczymy jaka bedzie decyzja serwisu.
 

patrykos91

Member
Siema,
Mi już przyszły okulary. Wczoraj sprawdzałem na najnowszym sofcie, póki co na jakichś moich materiałach 3d + filmikach z YouTube'a (3d lewo prawo). Obraz jest składany, ale po włączeniu okularów i tak jest rozjechany na tyle że nie da się oglądać.

Dzwoniłem już wczoraj do Philipsa, powiedzieli żeby dzwonić dzisiaj bo mają problem z systemem do zgłaszania reklamacji.

Zobaczymy, dzisiaj będę dzwonić.
 

mik61

New member
Siema,
Mi już przyszły okulary. Wczoraj sprawdzałem na najnowszym sofcie, póki co na jakichś moich materiałach 3d + filmikach z YouTube'a (3d lewo prawo). Obraz jest składany, ale po włączeniu okularów i tak jest rozjechany na tyle że nie da się oglądać.

Dzwoniłem już wczoraj do Philipsa, powiedzieli żeby dzwonić dzisiaj bo mają problem z systemem do zgłaszania reklamacji.

Zobaczymy, dzisiaj będę dzwonić.

Czyli żadna nowość trzeba było pisać że ktoś potrzebuje okularów mam 2 sztuki z PFH6550 bo zostały mi po wymianie TV potrzebuje ktoś? Wyrzucić szkoda
 

markx

New member
Pytanie do tych co im wymienili tv na model 6581 lub 6861 i korzystaja z modulu CI+. W 6550 byla taka fajna funkcja, ze jak sie ogladalo program, to wystarczylo nacisnac strzalke w gore i mozna bylo SZYBKO przegladac opis nastepnego programu TV (jednoczesnie nie zmieniajac kanalu). Pojawiala sie ramka na dole i jadac gora/dol wyswietlalo nastepny/poprzedni kanal wraz z krotkim opisem co leci.

Na 6581 naciskajac strzalke w gore kanal jest od razu przelaczany, w dodatku nie ma opisu co leci. Jest to BARDZO wkurzajace, bo przelaczanie kanalow trwa ok ....2 sekund, wiec przelecenie 200 kanalow w kablowce trwa wiecznosc.

Wiem, ze jest EPG, ale EPG
1. Przyslania caly ekran, w dodatku po sekundzie zanika nawet dzwiek (podejrzewam blad w sofcie)
2. Jest wolne jak zolw.

Bardzo mi tego rozwiazania z 6550 brakuje. Moze da sie to jakos wlaczyc, a ja nie wiem jak?
 

patrykos91

Member
Zgłoszenie reklamacyjne zrobione telefonicznie.
Przysłali mi plik testowy - jak wrócę z pracy to sprawdzę.

Generalnie kobieta mówiła że potrzebna bedzie podbita gwarancja - której wydaje mi się że nie mam - coś mi się nie chce wierzyć że ją zgubiłem.

Podobnie nie posiadam już pudełka do tego TV (według przepisów nie jest już ono wymagane). Mam fakturę zakupu elektroniczną z Media Expert. Myślicie że to się uda ?
 

patrykos91

Member
Wydrukowałem kartę gwarancyjną ze strony Philipsa. Dla pewności pojadę ją podbić razem z fakturą elektroniczną. A co tam.

Dla zainteresowanych przesyłam plik testowy + instrukcje:

Ten artykuł dotyczy wyłącznie modeli telewizorów 6500, 7300, 7700 i 9800 z 2015 r.

Sytuacja
Efekt obrazu 3D nie jest widoczny lub jest zniekształcony, gdy jako źródło sygnału używane jest USB lub DLNA.

Lista kontrolna
Upewnij się, że:
? oprogramowanie telewizora jest aktualne,
? materiał wideo jest w formacie 3D,
? opcja 3D jest włączona w menu telewizora,
? używane okulary 3D są zgodne i w pełni naładowane (w przypadku aktywnej technologii 3D).

Odpowiedź
Aby ustalić, na czym polega problem z trybem 3D, wykonaj następujące czynności:
1. Pobierz do komputera skompresowany plik "3D-test" w formacie zip z następującego łącza:
https://app.box.com/s/0c4sqwh972hrkaf9svpdiqpso5vqigxv
2. Rozpakuj plik
3. Otwórz folder o nazwie "3D-test"
4. Skopiuj plik o nazwie "test_3D_FHD-USB.jps" do pamięci USB
5. Podłącz pamięć USB z plikiem do portu USB telewizora
6. Przełącz źródło telewizora na USB
7. Otwórz plik "test_3D_FHD-USB.jps" w urządzeniu zewnętrznym
8. Użyj okularów 3D, aby sprawdzić kolory ekranu widoczne przez lewe i prawe szkło

3D%20article%20L-R.PNG


Niepoprawne wyświetlanie 3D
Obraz po lewej stronie jest zielony, a po prawej stronie czerwony (obrazy po lewej i prawej stronie są przeplatane).

Uwaga: obraz 3D może nie być wyświetlany w trybie pełnoekranowym. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji podczas standardowego korzystania z trybu 3D powiadom właściwy dział firmy Philips.
Poprawne wyświetlanie 3D
Obraz po lewej stronie jest czerwony, a po prawej stronie zielony.

3D%20article.PNG
3D%20article%20Correct.PNG


Wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem do czasu, gdy dostępne będzie jego ostateczne rozwiązanie:


Naciśnij przycisk "Home" na pilocie zdalnego sterowania i wybierz: [Ustawienia] (Settings) > [3D] (3D) > [Format 3D] (3D Format) > [Obok siebie (na odwrót)] (Side by side inverted).
Zatwierdź opcję przyciskiem "OK" na pilocie zdalnego sterowania.

Jeśli nadal występują problemy z odtwarzaniem materiałów 3D, skontaktuj się z właściwym działem pomocy technicznej firmy Philips zajmującym się telewizorami.
Funkcja 3D telewizora działa.

Odtwarzanie materiałów 3D
Jeśli telewizor wyświetla obraz 3D, funkcja 3D telewizora jest zgodna ze specyfikacją.
 
Do góry