Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

grzesiek1945

New member
Szanowni forumowicze!
Czy napotkaliście na PFH6550/88 problem z gubieniem klatek podczas odtwarzania video za pomocą aplikacji Youtube w HD i 60 fps? U mnie niestety jest to nieoglądalne, prędzej (raczej) bądź później video zatrzymuje się, słychać tylko dźwięk. Ktoś możne sobie z takim fantem poradził?
U mnie podobnie, pft6550/12, przy 1080p obraz się zatrzymuje a dźwięk idzie normalnie, czasem też przy 720p jest to samo. Wg mnie to problem hardware, po prostu procesor nie wyrabia, za słaby sprzęt.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
mam to samo 720 i 1080p w fps nie idą tylko dzwęk . ewidentnie tv nie daje rady

to samo jak podłączę mirror screen z tabletu samsunga i smartphonea s4 to tnie obraz i dzwięk . a na 4 letnim lg smiga
 

efel

New member
Reklamował ktoś ten kurz na matrycy? Mam tego tyle, że białe tło przypomina popiół. Będę dzwonił do serwisu, ale nie wiem jak to rozegrać. Jak ktoś miał doświadczenia to dajcie znać.

Osobiście nie miałem jeszcze tego problemu ale czytałem że ciężko to zareklamować. Producent zwala winę na użytkownika że TV jest używany w warunkach o dużym zakurzeniu powietrza i się bujaj z tym fantem. Udowadniaj mu, że tak nie jest. Nie wykonalne. Jak zrobisz odpowiednio duży dym to serwis zgodzi się wyczyścić matrycę z kurzu nieodpłatnie, ale tylko raz. Każde następne czyszczenie to około 400-500 zł. Oczywiście trzeba je powtarzać co kilka miesięcy... Proponuję od razu po wyczyszczeniu od razu sprzedać ten TV, bo problem na pewno wróci, być może niektóre TV są gorzej spasowane i kurz się po prostu dostaje za matrycę, ale oczywiście przyczyny usterki nikt Ci nie naprawi skoro łatwiej winę zrzucić na użytkownika i wykonać w ramach dobrej woli jednokrotne usunięcie skutków usterki.
 

efel

New member
Szanowni forumowicze!
Czy napotkaliście na PFH6550/88 problem z gubieniem klatek podczas odtwarzania video za pomocą aplikacji Youtube w HD i 60 fps? U mnie niestety jest to nieoglądalne, prędzej (raczej) bądź później video zatrzymuje się, słychać tylko dźwięk. Ktoś możne sobie z takim fantem poradził?

Mam to samo, nie poradziłem sobie z tym problemem. Tak samo jak przedmówcy uważam że TV ma za słaby procesor aby odtwarzać płynnie cokolwiek w 60 klatkach i FULLHD. W KODIM można sobie podejrzeć użycie procesora podczas oglądania filmu i skoro tam widać, że w FULLHD i 24 klatkach dobija do 100%, to nie ma siły - 60 klatek na pewno nie będzie działało.

Cały ten SMART-TV jest nic nie wart w telewizorach Philipsa. Non stop jakieś problemy, a to nie ma dźwięku 5.1, a to 60 klatek nie działa, aplikacje działają nie w FULLHD tylko w 720p... Ja staram się tego nie używać i mam jeden ból głowy mniej.
 

lorienn

New member
No cóż, dziękuję za odpowiedzi. Od siebie dodam, że w ramach eksperymentu ściągnąłem z Vimeo na swój domowy serwerek materiały video 1080p 60fps i telewizor bez zająknięcia to odtworzył (przez WIFI) w domyślnym playerze. Dobrej jakości video można obejrzeć też w aplikacji Vimeo i nic tam się nie dzieje (choć nie można stwierdzić konkretnie jakie parametry ma oglądany materiał).
Być może jakaś kolejna poprawka aplikacji Youtube pozwoli te materiały bezproblemowo oglądać.
 

lorienn

New member
W poszukiwanie rozwiązania sięgnąłem po ostateczny środek tj. wykonałem reset tv i jego ponowną instalację. No i mam za swoje. Problem z youtube nierozwiązany, natomiast pojawiły się samoczynne restarty tv, które nie dość że są irytujące, to na dodatek przywracają wszystkie odinstalowane przeze mnie aplikacje (usuwam od momentu zakupu spam aplikacje typu Deezer, FilmBox, WybieramTV, GametreeTV itp.)- dotychczas żaden update, żaden reset czy restart nie przywracały tych aplikacji.
Tradycyjnie pytanie- może ktoś walczył i skutecznie pokonał takiego wroga? Może ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną takiego zachowania?
 

areklat

New member
Mojego 50PFH6550 odesłałem na gwarancje w związku z 3D, wczoraj otrzymałem model 55PUS6051. Trochę szkoda mi przejścia z Ambi 3 na Ambi 2, ale komfort używania TV znacznie się poprawił, działanie systemu jest o wiele płynniejsze.
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mojego 50PFH6550 odesłałem na gwarancje w związku z 3D, wczoraj otrzymałem model 55PUS6051. Trochę szkoda mi przejścia z Ambi 3 na Ambi 2, ale komfort używania TV znacznie się poprawił, działanie systemu jest o wiele płynniejsze.

czy mozesz (napisac ile razy odsyłałes jak motywowałeś )

bo tez mnie szlak trafia 6550

restarty lub nie włacza sie obraz itp.
 

Ziku90

New member
czy mozesz (napisac ile razy odsyłałes jak motywowałeś )

bo tez mnie szlak trafia 6550

restarty lub nie włacza sie obraz itp.
Do mnie był serwisant z Radomia i wymienił przewód do modułu WiFi - podobno był na to pół roku temu jakiś biuletyn w Philipsie. Od tego czasu TV się nie resetuje. Może warto spróbować, ja zgłaszałem najpierw przez stronę, trochę maili popisałem bo nie docierało jakoś do nich, że wszystkie zewnętrzne czynniki można wykluczyć (telewizor mam półtora roku i już zdążyłem wszystko praktycznie sprawdzić), potem jeszcze rozmowa telefoniczna i w końcu przyjechał serwisant, naprawa trwała z 15 minut + drugie tyle papierologii. Resety ~5 minut po włączeniu się skończyły, ale Philipsa i tak dalej bym drugi raz nie kupił. Ze 2 razy od czasu naprawy wydarzyła się taka sytuacja, że jakoś dziwnie długo telewizor się włącza (miga czerwona dioda). Mimo najnowszego softu kontrast dynamiczny dalej nie daje się z tego co widzę wyłączyć na stałe.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

markx

New member
Mojego 50PFH6550 odesłałem na gwarancje w związku z 3D, wczoraj otrzymałem model 55PUS6051. Trochę szkoda mi przejścia z Ambi 3 na Ambi 2, ale komfort używania TV znacznie się poprawił, działanie systemu jest o wiele płynniejsze.

Dzisiaj serwisant zabral moj model.
Zawieszanie i resety, brak reakcji na pilota i tez zglosilem 3D. Powiedzial, ze to pierwsze moze ogarnac na miejscu, a 3D wpisze mu ze mi nie potrzebne. Nie zgodzilem sie.
Dostales ten TV na wymiane nowy, czy jakis lezak? Jak argumentowales sprawe z 3D, ile to trwalo? Mozesz napisac cos wiecej?
 

areklat

New member
Z tego co wiem Tv przyszedl prosto od producenta. Argumentowalem rozjechanym obrazem 3D. Jedynym warunkiem bylo posiadanue okularow 3D ktorych juz nie odzyskalem.
 

markx

New member
Z tego co wiem Tv przyszedl prosto od producenta. Argumentowalem rozjechanym obrazem 3D. Jedynym warunkiem bylo posiadanue okularow 3D ktorych juz nie odzyskalem.

Nie rozumiem. Co maja do tego okulary :) Tez posiadam, ale serwisant nawet nie pisnal na ich temat slowa. W kazdym razie zaznaczyl 3D nie dziala prawidlowo. Jakie miales mozliwosci? Musiales brak konkretnie ten nowy model? Co jakbys go nie wzial?
 

areklat

New member
Dostalem do wyboru albo naprawa albo wymiana na ten konkretny model (pytalem o inny ale sie nie zgodzili) okulary byky potrzebne bo zglaszalem usterke typowo 3D. Swoja drogo ciekawe co by bylo gdybym wybral naprawe.
 
Do góry