Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
najważniejsza zaleta nowego softu.
ostrość obrazu ( jest wyraźnie czystszy obraz ) bez redukcji szumów o mpeg .

o 3d już musze zapomnieć bo pewnie to była ostatnia poprawka :(
 

RafalKL

Member
najważniejsza zaleta nowego softu.
ostrość obrazu ( jest wyraźnie czystszy obraz ) bez redukcji szumów o mpeg .


a jaką miałeś poprzednia wersję softu? ja mam aktualnie 255.90 i odniosłem wrażenie że na tej wersji była dość znaczna poprawa ostrości obrazu w stosunku do poprzedniej, jeśli z tym najnowszym softem jest jeszcze lepsza ostrość to super :)
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
nawet plynnosc jest jakby lepsza. teraz tvn wiadomości ogladamy i jest przyjemniej.

mam percect motion na Max i clear lcd na On
 

Ziku90

New member
Ja tam na 40PFH5500/88 żadnej zmiany obrazu nie zauważam (narzeczona również). Dzisiaj się nie zresetował (aktualizacja w niedzielę, potem nie było mnie w domu), ale znając życie chwila minie i do rytuału resetów po każdym włączeniu powróci...
 

Ziku90

New member
Uf, już się bałem, że w końcu coś poprawili - reset powrócił. Czyli wszystko "w normie"...

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

cortez8591

New member
po ostatnim updacie przestał mi działać customowy launcher, wiadomo co trzeba odinstalować/zdowngradować żeby zaczął działać? próbowałem kilka apek od googla na ślepo, ale bez efektów..
 

freeman1982

New member
Dysk podłączony pod usb pracuje praktycznie cały czas niezależnie czy TV włączony czy wyłączony jak nie używam to odłączyłem :/ TV często się wybudza "w tle" ekran wyłączony podświetlone logo philips mryga czerwona dioda wybudzony też soundbar podłączony przez HDMI trwa to około 30-60sekund po czym wszystko gaśnie.
Czasami w pilocie przestaje działać klawiatura numeryczna od zmiany kanałów pomaga przełączenie kanału w górę lub w dół i dopiero zmiana cyfrą :/ Zawsze coś namieszają zamiast poprawić to co nie działa.
 

Ziku90

New member
Nie będę póki co wklejał całości korespondencji z rzekomym 'wsparciem' Philipsa; w skrócie opisałem moją sytuację z resetowaniem się telewizora po każdym włączeniu z dłuższego pobytu w trybie standby, bez względu na to jakie opcje w TV są włączone i jakie kable/urządzenia są do niego podpięte. Oto 'profesjonalna' odpowiedź, jaką otrzymałem:

Szanowny Panie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Resetowanie lub zawieszanie się telewizora lub jego funkcji może być powiązane z namiernym użyciem pamięci telewizora przez aplikację, zewnętrzne urządzenia, naciśnięcie wielu komend na pilocie w tym samym czasie lub słaba jakość/siła podłączonego sygnału antenowego. Jest to uważane za normalne zachowanie telewizora.

Niestabilność telewizora może być spowodowana niezgodnością sygnału HbbTV. Proszę wyłączyć tą funkcję.
Na pilocie kliknąć przycisk "Domek" wybrać:
Konfiguracja > Ustawienia TV> Ustawienia ogólne> HbbTV > Wyłącz

Oczywiście funkcja HbbTV jest u mnie wyłączona, telewizor resetuje się czy ma zainstalowane dodatkowe aplikacje czy nie, czy ma włożony jakiś pendrive czy nie, bez naciskania czegokolwiek na pilocie, a sygnał DVB-T ma średnią jakość/siłę w okolicach 100/100 i na właściwie każdej wersji oprogramowania zainstalowanej od grudnia 2015.

Jeśli ktoś jeszcze twierdzi, że w tej firmie istnieje jakieś wsparcie klienta, to podziwiam. Z treści przysłanej do mnie odpowiedzi wynika, że moje zgłoszenie nie zostało przeczytane albo w ogóle albo ze zrozumieniem, a filmu pewnie też nikt nie oglądał.

Tu jeszcze link do załączonego przeze mnie do zgłoszenia filmu:

40PFH5500/88 - everyday restarts
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Ja nie wierzę w to że nie jesteś w stanie zareklamować takiej usterki po prostu w głowi mi się nie mieści nie takie bzdety reklamowałem
 

damian1010

New member
U mnie również na obecnym sofcie wgrany na czysto czyli zainstaluj telewizor ponownie, restarty i raz na 2 dni pilot odmawiał posłuszeństwa, ale kilka dni temu to było apogeum telewizor włączał się pochodził do 3 minut restart i tak z 6 razy po czym wyciągnąłem wtyczka z gniazdka a tu kolejna niespodzianka napis philips android i restart myślę ładnie bootloop, próbowałem wejść w recovery gdzieś wyczytałem że joystick w dół i wtyczka do gniazdka nic się nie działo więc próbowałem rożnych kombinacji z joystickiem z marnym skutkiem, odłączyłem z gniazdka poczekałem z 15 min kolejna próba włączył się sam w trybie recovery więc nie zastanawiałem się zbyt wgrałem moim zdaniem najstabilniejsze z końcówką 054 udało sie zablokowałem tylko automatyczne aktualizacje ze sklepu play i zostawiłem stare wersje wszystkich aplikacji po tym zabiegu mam już 5 dzień bez restartu i pilot nadal działa szybkość włączania telewizora i aplikacji jak i przełączania kanałów dużoooo lepsza niż na najnowszym oprogramowaniu. Wniosek co to tego telewizora mam jeden nigdy więcej philipsa co by to nie było, już stabilniej działa chińska komórka z androidem za 200 zł niż ten tv. Jak kupowałem ten telewizor ten temat miał zaledwie kilka stron kiki pisał że właśnie robi testy po jakimś czasie ze fotki się już wgrywają a jak ktoś napisał że są problemy to kiki skomentował że to nieprawda i możliwe że telewizor pochodzi ze zwrotów sklepowych i to tego wina, padło również zdanie iż telewizory pozbawione są bolączek znanych z ubiegłorocznego modelu... W tym temacie nie ma nikogo zadowolonego nikt nie napisał po wydaniu oprogramowania ''hurra wszystko działa philips się wreszcie spisał'' zostaliśmy z bublem a philips nas olewa obiecując w kolejnym wydaniu poprawę.
 

Ziku90

New member
Ja nie wierzę w to że nie jesteś w stanie zareklamować takiej usterki po prostu w głowi mi się nie mieści nie takie bzdety reklamowałem
Teraz będę walczył, jak przez maile się nie uda to telefon i w ruch pójdą nielimitowane rozmowy.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

vanishHD

New member
Wszystko co opisałeś nt. siły sygnału i innych zaleceń Philipsa poślij do nich. Niech wiedzą, że zastosowałeś się do ich wskazówek.

Korespondencję gromadź (ale chyba to robisz).

Jak się nie zgodzą na satysfakcjonujące cię rozwiązanie, to kieruj sprawę do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.

Zapłaciłeś za sprawny telewizor, a nie gratisowy egzemplarz do beta testów.
 
Do góry