Nie będę póki co wklejał całości korespondencji z rzekomym 'wsparciem' Philipsa; w skrócie opisałem moją sytuację z resetowaniem się telewizora po każdym włączeniu z dłuższego pobytu w trybie standby, bez względu na to jakie opcje w TV są włączone i jakie kable/urządzenia są do niego podpięte. Oto 'profesjonalna' odpowiedź, jaką otrzymałem:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.
Resetowanie lub zawieszanie się telewizora lub jego funkcji może być powiązane z namiernym użyciem pamięci telewizora przez aplikację, zewnętrzne urządzenia, naciśnięcie wielu komend na pilocie w tym samym czasie lub słaba jakość/siła podłączonego sygnału antenowego. Jest to uważane za normalne zachowanie telewizora.
Niestabilność telewizora może być spowodowana niezgodnością sygnału HbbTV. Proszę wyłączyć tą funkcję.
Na pilocie kliknąć przycisk "Domek" wybrać:
Konfiguracja > Ustawienia TV> Ustawienia ogólne> HbbTV > Wyłącz
Oczywiście funkcja HbbTV jest u mnie wyłączona, telewizor resetuje się czy ma zainstalowane dodatkowe aplikacje czy nie, czy ma włożony jakiś pendrive czy nie, bez naciskania czegokolwiek na pilocie, a sygnał DVB-T ma średnią jakość/siłę w okolicach 100/100 i na właściwie każdej wersji oprogramowania zainstalowanej od grudnia 2015.
Jeśli ktoś jeszcze twierdzi, że w tej firmie istnieje jakieś wsparcie klienta, to podziwiam. Z treści przysłanej do mnie odpowiedzi wynika, że moje zgłoszenie nie zostało przeczytane albo w ogóle albo ze zrozumieniem, a filmu pewnie też nikt nie oglądał.
Tu jeszcze link do załączonego przeze mnie do zgłoszenia filmu:
40PFH5500/88 - everyday restarts