Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

sygi82

New member
Opinia na temat philips 55pft6550

Witajcie,

Śledzę to forum już od dłuższego czasu gdyż sam jestem posiadaczem modelu 55pft6550/12 kupionego w czerwcu 2016 w RTV Euro Agd, również miałem z nim sławetne przeboje z niedziałającym pilotem, ale w porównaniu z niektórymi użytkownikami to jest nic.
Wiem, że na forach pojawiają się głównie osoby które albo są niezadowolone i mają problemy, a ja chciałbym dodać głos nieco odmienny. Problemy z pilotem to była praktycznie jedyna rzecz ( nie wspominając o 3d, ale na to chyba już nikt nie liczy ) z którą był problem. Zgłaszałem sprawę do serwisu w Gdańsku i wtedy jeszcze błądzili po omacku, więc wymienili mi płytę główną ( po 2 tygodniach od zakupu ) - może bez tego miałbym problemy, ale niestety/stety nie zdążyłem ich zaobserwować

Wg. mnie ludzie osoby które mają opisywane restarty, wyłączenia itp muszą mieć po prostu wadliwe/uszkodzone egzemplarze i nie ma opcji musza oddać/ wymienić swój tv bo wygląda na to ,że żadna aktualizacja tu nie pomoże. U mnie, a mam tv włączony średnio 2 -3 godziny dziennie nie ma praktycznie żadnych restartów ( od nowości możę były 3 -4 ) . Regularnie używam DVB-T, KODI, youtube, player, ipla i nie ma z tym żadnych problemów, parę gier tez mam zainstalowanych ale głownie dla dzieciaków - działają.
Pewnie jestem na forum jednym z niewielu zadowolonych użytkowników tego tv ale pewnie mniej wymagającym niż inni...
Dodam, że dodatkowo używam pilota na androidzie, opcji lustrzany obraz na tv z tel. sony xperia i nagrywania na dysk zewn - nie ma z tym żadnych problemów.

Życzę powodzenia w walce z serwisami/sklepami/nieuczciwymi sprzedawcami, ale apeluję - nie skreślajmy całego segmentu TV od Philipsa.

pozdrawiam

Sygi

p.s nie pracuję, ani nigdy nie pracowałem w żadnej branży związanej z marką Philips i piszę jedynie w oparciu o własne doświadczenia...
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
6550

Witam .
jak wyżej kolega napisał 6550 to całkiem udany tv
miałem z nim dwa problemy ( ale 3d nie naprawia wiec został 1 )
jak pojawiały sie napisy tłumaczenia w filmach np oglądając tvn czy polsat, to obraz nienaturalnie sie przycinał . jak napisy sie chowały znowu przyciecie itd.

i przez przypadek udało mi się namierzyć czym to było spowodowane .
mam dekoder ( nowy ) cyfrowego polsatu evobox . i na forum odnośnie tego dekodera była informacja by ustawić obraz na 1080i bo tak są nadawane natywnie programy na satelitę ( i obraz szarpał ja wyżej napisałem )

w opcjach dekodera jest jednak opcja 1080p ( której odradzali) bo obraz jest wtedy skalowany przez dekoder i niby daje gorsza jakość.

ALE po przestawieniu na 1080p -SKOŃCZYŁY sie poblemy z szarpaniem obrazu przy pojawianiu się liter tłumaczących.

- nie wspominam o zmianie pilota z najnowszej serii PHILIPS- który kupiłem w ciemno poprzez allegro. i mam wyszukiwanie głosowe , touchpad, wygodna klawiaturę do pisania . i brak problemów z zawieszaniem sie starego pilota ( któwy wykonany z tanie plastiku wyginał sie na boki)

poniżej link do pilota -jaki kupiłem

Niezwykle smukły telewizor OLED 4K z syst. Android 55POS9002/12 | Philips
 

Attachments

  • 55POS9002_12-RCP-global-001.jpg
    55POS9002_12-RCP-global-001.jpg
    25,4 KB · Wyś: 58

damian1010

New member
Wg. mnie ludzie osoby które mają opisywane restarty, wyłączenia itp muszą mieć po prostu wadliwe/uszkodzone egzemplarze i nie ma opcji musza oddać/ wymienić swój tv bo wygląda na to ,że żadna aktualizacja tu nie pomoże.
Czyli z tego wychodzi że ponad 90 procent użytkowników ma wadliwe egzemplarze wystarczy spojrzeć na to forum lub oficjalne philipsa gdzie moderatorzy prawie się nie udzielają, pytania lub opis problemów pozostają głuche lub udzielana jest standardowa odpowiedz "wiemy o problemie pracujemy na tym" i wychodzi nowy soft które jeszcze bardziej psuje niż poprzedni. Nie jestem wymagającym użytkownikiem nie mam podłączonego do złącza HDMI żadnego sprzętu, tak jak napisałem wcześniej ostatnie aktualizacje sprawiały restarty i kłopoty z pilotem ale po przejściu na soft 054 jutro mija 2 tygodnie bez restartu i pilot działa. Z Androidem jest bardzo dużo urządzeń ale chyba najgorzej działa to cudo.
 

mik61

New member
Olejcie restarty zareklamujcie TV z powodu wadliwego 3D i dostaniecie 55PUS6551/12 4K akcja wymiany w moim przypadku 50PFH6550/88
 

grzesiek1945

New member
Olejcie restarty zareklamujcie TV z powodu wadliwego 3D i dostaniecie 55PUS6551/12 4K akcja wymiany w moim przypadku 50PFH6550/88
Wszystko pięknie ale model co podajesz ma tylko podwójny Ambilight, duży minus :/ Tobie wymienili na taki?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

mik61

New member
Reklamowalem 1 do philips na ambi to wcale mi nie zależało mam 5" wiecej do tego 4K i bebechy mocniejsze wiec czym jest jedna strona ambi w porownaniu do tego co zaoferowali. Mam miec 3 x ambi i mordowac sie z Tv to wole miec 2 i swiety spokoj. Nie wiem co wy macie do tego ambi wolicie ogladac tv czy swiatelka bo jak swiatelka to zalecam zakup kuli dyskotekowej nie Tv. Wrazenia na mnie to nie robilo wcale uzywalem.tylko stalego koloru jako lampki gdy nie chcialo.mi sie wstawac wlaczyc swiatlo
 
Ostatnia edycja:

dave091

New member
Witam mam TV 40PFH6510/88 z pilotem o numerze 398gf10weph00t i chciałbym wymienić pilota na tego z touch padem.
Ktoś podpowie jaki kupić żeby działa z moim TV ?
 

efel

New member
Hmm dziwne że mój poprzedni post został skasowany, w którym napisałem że na forum są zadowoleni użytkownicy TV marki Philips, pod warunkiem że nie maja zbyt wygórowanych wymagań. Widać tacy się odezwali i to jest ok.
Nikt nie ma pretensji do Philipsa o to że trafiają się wadliwe egzemplarze, bo każdej firmie się to zdarza.
Natomiast każdy użytkownik TV marki Philips ma prawo być niezadowolony ze wsparcia technicznego, którego praktycznie nie ma i które stara się udowodnić że wszystkie problemy z TV są z winy użytkownika.
Podsumujmy jak wyglądał support przez ostatnie lata:
- obiecali naprawę 3D - nie naprawili
- obiecali aktualizację do Android 6 - nie udostępnili jej do tej linii modeli
- wydawali wersję oprogramowania, które nie naprawiało problemów zgłaszanych przez użytkowników, tylko naprawiało jakieś pierdółki o których nikt nie wiedział, za to pojawiały się nowe błędy, czasami wręcz krytyczne i uniemożliwiające korzystanie z TV (np zawieszanie pilota, uwalenie TV naziemnej)
- cokolwiek napiszesz na forum oficjalnym Philips nie dotrze do Philipsa, bo jak oni sami napisali to jest forum użytkownik->użytkownik, nie służy do komunikacji użytkownik->Philips. Nie ma więc miejsca które służyłoby do uzyskania 'oficjalnej' pomocy innego niż borykanie się z gwarancjami i reklamacjami. Jest polski helpdesk Philipsa na telefon, ale oni często nie mają pojęcia o czym mówią i z reguły ich pomoc ogranicza się do fabrycznego resetu albo wgrania nowszego oprogramowania. Tyle to sobie sam mogę zrobić bez ich pomocy.
- większość problemów z TV dotyczy jednak oprogramowania, a to Philips dostarcza rzadko (średnio raz na dwa miesiące) i jest ono czasami skandalicznie złe, nieprzetestowane, wprowadzające nowe błędy. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca, szczególnie że oficjalnie nie można wrócić do starszej wersji oprogramowania, da się to zrobić, ale trzeba się znać i sporo się namęczyć.

Sam sprzęt nie jest zły, szczególnie że można dostać go za atrakcyjne pieniądze, natomiast wsparcie kuleje i ja dopiero teraz zauważyłem że jednak jest ono cholernie ważne i jego brak może uprzykrzyć życie jak nie wiem co. Myślę, że można to porównać do samochodów.

Pierwszy samochód sprzeda Ci salon, drugiego nie kupisz dopóki nie upewnisz się że mają dobry serwis.
 

Ziku90

New member
Widzę, że cały ten serwis Philipsa to jakaś farsa. Najpierw tysiące mailowych kretyńskich i powtarzających się pytań mimo dokładnego opisania przeze mnie problemu, potem oczywiście trzeba do nich osobiście dzwonić bo mało im wytłumaczyłem chyba w tych mailach. Następnie telefon Pana serwisanta poniedziałek 20:30, że "będzie jutro do południa" bo ja pewnie nie mam pracy i na pewno będę brał urlop, żeby przyszedł.

No i ostatecznie Pan dzisiaj miał być po 16. Mamy 17:35 - teoretycznie jest to "po 16" - a Pana ni widu ni słychu.

Ale podoba mi się jego entuzjazm przez telefon, że 'naprawimy to pewnie na miejscu'. Taaa...

edit 1:
Pan jednak przyjechał i walczy. Zobaczymy.

edit 2:
Ogólnie Pan wymienił przewód od modułu WiFi, podobno jego słaba jakość/słaba masa są powodem resetów. Powiedział, że pół roku temu wyszedł na to jakiś biuletyn serwisowy, więc wiedzą w firmie co i jak. Zobaczymy.
Cała naprawa trwała może z 15 minut (otwieranie TV, potem zamykanie) + papierologia łącznie Pan był z pół godziny. Szkoda tylko, że puścił ponowną instalację telewizora i znowu muszę ustawienia robić i aplikacje instalować, ale jeśli cała operacja ma pomóc to jakoś przeżyję ;]

P.S.
Pan powiedział, że to na pewno to, usterka nie wróci i już się nie zobaczymy.
 
Ostatnia edycja:

koboos

New member
Widzę, że cały ten serwis Philipsa to jakaś farsa. Najpierw tysiące mailowych kretyńskich i powtarzających się pytań mimo dokładnego opisania przeze mnie problemu, potem oczywiście trzeba do nich osobiście dzwonić bo mało im wytłumaczyłem chyba w tych mailach. Następnie telefon Pana serwisanta poniedziałek 20:30, że "będzie jutro do południa" bo ja pewnie nie mam pracy i na pewno będę brał urlop, żeby przyszedł.

No i ostatecznie Pan dzisiaj miał być po 16. Mamy 17:35 - teoretycznie jest to "po 16" - a Pana ni widu ni słychu.

Ale podoba mi się jego entuzjazm przez telefon, że 'naprawimy to pewnie na miejscu'. Taaa...

edit 1:
Pan jednak przyjechał i walczy. Zobaczymy.

edit 2:
Ogólnie Pan wymienił przewód od modułu WiFi, podobno jego słaba jakość/słaba masa są powodem resetów. Powiedział, że pół roku temu wyszedł na to jakiś biuletyn serwisowy, więc wiedzą w firmie co i jak. Zobaczymy.
Cała naprawa trwała może z 15 minut (otwieranie TV, potem zamykanie) + papierologia łącznie Pan był z pół godziny. Szkoda tylko, że puścił ponowną instalację telewizora i znowu muszę ustawienia robić i aplikacje instalować, ale jeśli cała operacja ma pomóc to jakoś przeżyję ;]

P.S.
Pan powiedział, że to na pewno to, usterka nie wróci i już się nie zobaczymy.

Przypomnij na jakie problemy ma pomóc wymiana tego przewodu?
 

piterkos

New member
Reklamował ktoś ten kurz na matrycy? Mam tego tyle, że białe tło przypomina popiół. Będę dzwonił do serwisu, ale nie wiem jak to rozegrać. Jak ktoś miał doświadczenia to dajcie znać.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 

lorienn

New member
Problem z Youtube 60 fps

Szanowni forumowicze!
Czy napotkaliście na PFH6550/88 problem z gubieniem klatek podczas odtwarzania video za pomocą aplikacji Youtube w HD i 60 fps? U mnie niestety jest to nieoglądalne, prędzej (raczej) bądź później video zatrzymuje się, słychać tylko dźwięk. Ktoś możne sobie z takim fantem poradził?
 

lorienn

New member
Szczerze mówiąc nie wiem jak :) Co prawda nie przeinstalowywałem ich, ale odinstalowałem update i wyczyściłem dane.
 
Do góry