Opinia na temat philips 55pft6550
Witajcie,
Śledzę to forum już od dłuższego czasu gdyż sam jestem posiadaczem modelu 55pft6550/12 kupionego w czerwcu 2016 w RTV Euro Agd, również miałem z nim sławetne przeboje z niedziałającym pilotem, ale w porównaniu z niektórymi użytkownikami to jest nic.
Wiem, że na forach pojawiają się głównie osoby które albo są niezadowolone i mają problemy, a ja chciałbym dodać głos nieco odmienny. Problemy z pilotem to była praktycznie jedyna rzecz ( nie wspominając o 3d, ale na to chyba już nikt nie liczy ) z którą był problem. Zgłaszałem sprawę do serwisu w Gdańsku i wtedy jeszcze błądzili po omacku, więc wymienili mi płytę główną ( po 2 tygodniach od zakupu ) - może bez tego miałbym problemy, ale niestety/stety nie zdążyłem ich zaobserwować
Wg. mnie ludzie osoby które mają opisywane restarty, wyłączenia itp muszą mieć po prostu wadliwe/uszkodzone egzemplarze i nie ma opcji musza oddać/ wymienić swój tv bo wygląda na to ,że żadna aktualizacja tu nie pomoże. U mnie, a mam tv włączony średnio 2 -3 godziny dziennie nie ma praktycznie żadnych restartów ( od nowości możę były 3 -4 ) . Regularnie używam DVB-T, KODI, youtube, player, ipla i nie ma z tym żadnych problemów, parę gier tez mam zainstalowanych ale głownie dla dzieciaków - działają.
Pewnie jestem na forum jednym z niewielu zadowolonych użytkowników tego tv ale pewnie mniej wymagającym niż inni...
Dodam, że dodatkowo używam pilota na androidzie, opcji lustrzany obraz na tv z tel. sony xperia i nagrywania na dysk zewn - nie ma z tym żadnych problemów.
Życzę powodzenia w walce z serwisami/sklepami/nieuczciwymi sprzedawcami, ale apeluję - nie skreślajmy całego segmentu TV od Philipsa.
pozdrawiam
Sygi
p.s nie pracuję, ani nigdy nie pracowałem w żadnej branży związanej z marką Philips i piszę jedynie w oparciu o własne doświadczenia...
Witajcie,
Śledzę to forum już od dłuższego czasu gdyż sam jestem posiadaczem modelu 55pft6550/12 kupionego w czerwcu 2016 w RTV Euro Agd, również miałem z nim sławetne przeboje z niedziałającym pilotem, ale w porównaniu z niektórymi użytkownikami to jest nic.
Wiem, że na forach pojawiają się głównie osoby które albo są niezadowolone i mają problemy, a ja chciałbym dodać głos nieco odmienny. Problemy z pilotem to była praktycznie jedyna rzecz ( nie wspominając o 3d, ale na to chyba już nikt nie liczy ) z którą był problem. Zgłaszałem sprawę do serwisu w Gdańsku i wtedy jeszcze błądzili po omacku, więc wymienili mi płytę główną ( po 2 tygodniach od zakupu ) - może bez tego miałbym problemy, ale niestety/stety nie zdążyłem ich zaobserwować
Wg. mnie ludzie osoby które mają opisywane restarty, wyłączenia itp muszą mieć po prostu wadliwe/uszkodzone egzemplarze i nie ma opcji musza oddać/ wymienić swój tv bo wygląda na to ,że żadna aktualizacja tu nie pomoże. U mnie, a mam tv włączony średnio 2 -3 godziny dziennie nie ma praktycznie żadnych restartów ( od nowości możę były 3 -4 ) . Regularnie używam DVB-T, KODI, youtube, player, ipla i nie ma z tym żadnych problemów, parę gier tez mam zainstalowanych ale głownie dla dzieciaków - działają.
Pewnie jestem na forum jednym z niewielu zadowolonych użytkowników tego tv ale pewnie mniej wymagającym niż inni...
Dodam, że dodatkowo używam pilota na androidzie, opcji lustrzany obraz na tv z tel. sony xperia i nagrywania na dysk zewn - nie ma z tym żadnych problemów.
Życzę powodzenia w walce z serwisami/sklepami/nieuczciwymi sprzedawcami, ale apeluję - nie skreślajmy całego segmentu TV od Philipsa.
pozdrawiam
Sygi
p.s nie pracuję, ani nigdy nie pracowałem w żadnej branży związanej z marką Philips i piszę jedynie w oparciu o własne doświadczenia...