Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

Ziku90

New member
Relacja z dzisiaj: oglądam sobie spokojnie Glinę przez Kodiego. W pewnym momencie serial się zacina do tego stopnia, że Kodi go wyłącza. Oczywiście nie da się go włączyć ponownie więc wyłączam telewizor z pilota co skutkuje tym, że telewizor już się ponownie nie odpala. Pierwszy 'reset' w formie wyłączenia telewizora od prądu skutkuje jego włączeniem się w rzekomym 'trybie awaryjnym'. Po drugim wyłączeniu z gniazdka telewizor w końcu zechciał współpracować.
Fenomenalnie.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

koboos

New member
Relacja z dzisiaj: oglądam sobie spokojnie Glinę przez Kodiego. W pewnym momencie serial się zacina do tego stopnia, że Kodi go wyłącza. Oczywiście nie da się go włączyć ponownie więc wyłączam telewizor z pilota co skutkuje tym, że telewizor już się ponownie nie odpala. Pierwszy 'reset' w formie wyłączenia telewizora od prądu skutkuje jego włączeniem się w rzekomym 'trybie awaryjnym'. Po drugim wyłączeniu z gniazdka telewizor w końcu zechciał współpracować.
Fenomenalnie.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Ja przy każdej zwieszce Kodiego, wciskam Home, zjeżdżam na dół na Zarządzanie Aplikacjami i wymuszam zatrzymanie Kodi i mozna go ponownie odpalić. Wcale nie potrzeba resetować TV i narażać się na kolejne problemy.
Generalnie jest to raczej wina wtyczki, że się wiesza niż samego telewizora.
 

Ziku90

New member
Ja przy każdej zwieszce Kodiego, wciskam Home, zjeżdżam na dół na Zarządzanie Aplikacjami i wymuszam zatrzymanie Kodi i mozna go ponownie odpalić. Wcale nie potrzeba resetować TV i narażać się na kolejne problemy.
Generalnie jest to raczej wina wtyczki, że się wiesza niż samego telewizora.
Postaram się zapamiętać metodę i w razie 'przygód' stosować, o ile będzie to możliwe ;]

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

iicd2386cd

New member
Jestem nowy na tym forum więc na wstępie chciałbym wszystkich gorąco przywitać, od grudnia posiadam telewizor Philips 55PFT6510, teraz naszła mnie ochota na zakup okularów 3d PTA 509 lub PTA529 doczytałem w tym wątku (kilkaset postów wstecz) że telewizor ten h_jowo wyświetla 3d i że miała wyjść aktualizacja ... pytanie do ludzi którzy mają ten model i korzystają z 3d ... rzeczywiście jest tak źle ? Czy może philips zdążył już naprawić ten defekt ?
Jestem dość ostro napalony na to 3d ale nie chce wyrzucić kasy w błoto na okulary których nie będę używał.
 

Zeniffar

New member
Po czym wnosisz, że jest podłączony do sieci 5Ghz a nie do 2.4?
No po prostu widzę do czego podłączam i na 5 GHz mam inny SSID niż na 2,4 GHz

Moja żona sporo korzysta z kodi i wtyczki specto i jakoś nie słyszałem aby narzekała, że coś nie działa więc wnioskuję, że u mnie jest ok.
 

mik61

New member
Jestem nowy na tym forum więc na wstępie chciałbym wszystkich gorąco przywitać, od grudnia posiadam telewizor Philips 55PFT6510, teraz naszła mnie ochota na zakup okularów 3d PTA 509 lub PTA529 doczytałem w tym wątku (kilkaset postów wstecz) że telewizor ten h_jowo wyświetla 3d i że miała wyjść aktualizacja ... pytanie do ludzi którzy mają ten model i korzystają z 3d ... rzeczywiście jest tak źle ? Czy może philips zdążył już naprawić ten defekt ?
Jestem dość ostro napalony na to 3d ale nie chce wyrzucić kasy w błoto na okulary których nie będę używał.

Mam okulary i też jarałem się 3D puki tego nie zobaczyłem, czy Philips naprawił 3D? Ostatni raz sprawdzałem to w marcu chyba sprawdzę dziś jak wrócę z pracy to Ci napisze
 

iicd2386cd

New member
Doczytalem jeszcze ze ten tv wyswietla obraz w 720p...sprawdzilem i zeczywiscie .. idzie to zmienic? I czy to nie jest ze wprowadzono mnie w blad przy kupnie ?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Menu Android w TV Philips działa tak jak by "oczko niżej" niż matryca jaką posiada. W FHD jest to 720 natomiast w UHD 1080. Inaczej jest sprawa z aplikacjami. Jak ustawisz YouTube lub Netflix na 1080 to taki obraz jest wyświetlany. Niestety Kodi też działa "oczko" niżej, nie mnie jednak przy filmach 1080 jest ok. Oczywiście USB i HDMI wyświetlæ Tobie materiał FHD.
 

mik61

New member
Wiec tak spr. przy kompresji 2D do 3D Cross jest minimalny trzeba się wpatrzeć w drugi/trzeci plan co do filmu 3D według mnie jest lapiej niż było da się oglądnąć dobrze film w 3D ale nie jest to jakość LG pasywnego
 

odl

New member
Śmiem twierdzić że to kłamstwo. Sprawdziłem na swoim routerze który oprócz 2.4 Ghz również obsługuje sieć 5Ghz. Jeżeli na routerze wyłączę sieć 2.4 Ghz i zostawię tylko 5 Ghz to telewizor nie widzi wifi, co było raczej do przewidzenia, bo nawet niektóre topowe telefony na Androidzie nie obsługują wifi 5Ghz.

weź pod uwagę, że zasięg sieci 5Ghz jest słabszy niż 2,4Ghz. to, że widzisz 2,4 nie znaczy, że zobaczysz 5Ghz wysyłane z tego samego routera. przy testach mi wyszło, że tv "zauważa" sieć 5Ghz dopiero przy jakości sygnału powyżej -60dBm w miejscu postawienia tv.
 

Ziku90

New member
weź pod uwagę, że zasięg sieci 5Ghz jest słabszy niż 2,4Ghz. to, że widzisz 2,4 nie znaczy, że zobaczysz 5Ghz wysyłane z tego samego routera. przy testach mi wyszło, że tv "zauważa" sieć 5Ghz dopiero przy jakości sygnału powyżej -60dBm w miejscu postawienia tv.
Najlepiej by było, jakby ktoś wstawił jakąś oficjalną informację że specyfikacji, że ten TV faktycznie obsługuje 5 GHz. Ja nic takowego póki co nie byłem w stanie znaleźć.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

efel

New member
Sprawdziłem i w specyfikacji telewizora znajduje się informacja że obsługuje standard 802.11ac, a on właśnie działa w paśmie 5 Ghz. Nie wiem dlaczego u mnie to nie działa że TV nie widzi mojej sieci 5Ghz, może ma to związek z ustawieniami na routerze (nr kanału, albo szerokość pasma). Pokombinuję z tym i dam znać co odkryłem.
 
A jaki masz zasięg na 2.4Ghz ? Bo jeśli słaby to 5ghz naprwno nie będzie widzieć bo 5 ma krótszy zasięg względem 2.4 ale ma większą przepustowość.
 

efel

New member
Ok pobawiłem się wczoraj ustawieniami z tą siecią 5Ghz. Okazuje się że TV nie wykrywa sieci, jeżeli na routerze ustawiony jest zbyt wysoki kanał. Z moich niezbyt długich prób wynika, że poprawnie działają kanały poniżej 100, wszystko powyżej nie. Ustawiłem sobie kanał 36 i wszystko działa tak jak powinno, czyli TV wykrywa sieć poprawnie i się z nią łączy. Inne ustawienia takie jak szerokość kanału, czy tryb pracy nie mają związku.
 

tejot1

New member
Menu Android w TV Philips działa tak jak by "oczko niżej" niż matryca jaką posiada. W FHD jest to 720 natomiast w UHD 1080. Inaczej jest sprawa z aplikacjami. Jak ustawisz YouTube lub Netflix na 1080 to taki obraz jest wyświetlany. Niestety Kodi też działa "oczko" niżej, nie mnie jednak przy filmach 1080 jest ok. Oczywiście USB i HDMI wyświetlæ Tobie materiał FHD.

zdecydowanie nie jest OK, jest 720p. Przynajmniej w kodi i pod andkiem.
Można to łatwo sprawdzić wlasnie w kodi - po wybraniu literki "Z" na pilocie pojawia się rzeczywista rozdzileczość. Mimo, że tv jest full HD nie działa nic więcej niż 720p. Trochę umoczyłem, ale jeszcze gorzej mają Ci, którzy kupili 4K a mają tak samo...
 

Attachments

  • 720p2.jpg
    720p2.jpg
    37,4 KB · Wyś: 385

Ziku90

New member
zdecydowanie nie jest OK, jest 720p. Przynajmniej w kodi i pod andkiem.
Można to łatwo sprawdzić wlasnie w kodi - po wybraniu literki "Z" na pilocie pojawia się rzeczywista rozdzileczość. Mimo, że tv jest full HD nie działa nic więcej niż 720p. Trochę umoczyłem, ale jeszcze gorzej mają Ci, którzy kupili 4K a mają tak samo...
Literki 'z'? A na pilocie bez liter?

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
zdecydowanie nie jest OK, jest 720p. Przynajmniej w kodi i pod andkiem.
Można to łatwo sprawdzić wlasnie w kodi - po wybraniu literki "Z" na pilocie pojawia się rzeczywista rozdzileczość. Mimo, że tv jest full HD nie działa nic więcej niż 720p. Trochę umoczyłem, ale jeszcze gorzej mają Ci, którzy kupili 4K a mają tak samo...
Miałem na myśli USB, Netflix i HDMI jeżeli mówimy o FHD. Kodi działa "oczko niżej" jak i materiał w nim wyświetlany.
 
Do góry