No to wielka szkoda ze to tak wyglada , niestety sporo forumowiczow sie skarzy . I co tu teraz kupic ?
Jeśli tylko uda mi się odzyskać pieniądze, to będę miał ten sam problem co Ty. Szkoda, bo do samego obrazu nie mam zarzutów. Co prawda trzeba było trochę posiedzieć nad ustawieniami a najlepiej to chyba zrobić kalibrację, gdyż fabryczne ustawienia są słabe. Aczkolwiek ja do swoich potrzeb ustawiłem obraz z którego byłem mega zadowolony. Po podłączeniu PS4 czy Xboxa też było bardzo dobrze. Soczyste kolory, bardzo dobre kąty, doskonała czerń przede wszystkim, no i Ambi robi robotę. Ale to wszystko jest niczym w porównaniu z tym, jak niedopracowany jest ten model pod względem oprogramowania. Nie wiem jak oni testowali ten telewizor, że pozwolili na wypuszczenie takiego bubla... Tym bardziej, że do najtańszych też nie należy... Tak jak pisałem mogę wszystko zrozumieć, że każdy tv może się popsuć nawet po 2 tyg., z tym, że tutaj bardzo dużo osób ma te same problemy więc cała partia jest wadliwa na bank. Jak czytałem tutaj wpis kolegi, że mu pilot nie działa, to cieszyłem się, że przy tym mam tylko problem z włączaniem się ambi i samego tv. No ale niestety wczoraj doświadczyłem tego samego... Z tym że ja nie mogę nawet przywrócić ustawień fabrycznych przez smartfon (co udało się koledze), więc cały tv leży...