Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

dark c

New member
No to wielka szkoda ze to tak wyglada , niestety sporo forumowiczow sie skarzy . I co tu teraz kupic ?

Jeśli tylko uda mi się odzyskać pieniądze, to będę miał ten sam problem co Ty. Szkoda, bo do samego obrazu nie mam zarzutów. Co prawda trzeba było trochę posiedzieć nad ustawieniami a najlepiej to chyba zrobić kalibrację, gdyż fabryczne ustawienia są słabe. Aczkolwiek ja do swoich potrzeb ustawiłem obraz z którego byłem mega zadowolony. Po podłączeniu PS4 czy Xboxa też było bardzo dobrze. Soczyste kolory, bardzo dobre kąty, doskonała czerń przede wszystkim, no i Ambi robi robotę. Ale to wszystko jest niczym w porównaniu z tym, jak niedopracowany jest ten model pod względem oprogramowania. Nie wiem jak oni testowali ten telewizor, że pozwolili na wypuszczenie takiego bubla... Tym bardziej, że do najtańszych też nie należy... Tak jak pisałem mogę wszystko zrozumieć, że każdy tv może się popsuć nawet po 2 tyg., z tym, że tutaj bardzo dużo osób ma te same problemy więc cała partia jest wadliwa na bank. Jak czytałem tutaj wpis kolegi, że mu pilot nie działa, to cieszyłem się, że przy tym mam tylko problem z włączaniem się ambi i samego tv. No ale niestety wczoraj doświadczyłem tego samego... Z tym że ja nie mogę nawet przywrócić ustawień fabrycznych przez smartfon (co udało się koledze), więc cały tv leży...
 

dark c

New member
W przypadku problemów z pilotem warto sprawdzić czy ponowne sparowanie nie pomoże. Parowanie uruchamia się za pomocą joysticka na rogu telewizora.

Parowanie znalazłem już wcześniej w instrukcji i do 2 w nocy dziś z tym walczyłem... Joystick nie reagował w ogóle na przyciskanie. Dziś też nic się nie zmieniło. Jak dla mnie problem nie leży w komunikacji pilota z telewizorem, bo dochodzi zniekształcenie dźwięku po chwili od momentu włączenia z powrotem wtyczki do gniazdka. Po prostu telewizor złapał jakąś ciężką zwiechę i nie reaguje na nic... Dlatego nie rozumiem jak może nie być jakiegoś resetu jak w przypadku smartfonów. W końcu tam siedzi Android a wiadomo, że ten system potrafi być kapryśny. Szczególnie jak dopiero raczkuje na telewizorach...
 

prezmer

New member
Parowanie znalazłem już wcześniej w instrukcji i do 2 w nocy dziś z tym walczyłem... Joystick nie reagował w ogóle na przyciskanie. Dziś też nic się nie zmieniło. Jak dla mnie problem nie leży w komunikacji pilota z telewizorem, bo dochodzi zniekształcenie dźwięku po chwili od momentu włączenia z powrotem wtyczki do gniazdka. Po prostu telewizor złapał jakąś ciężką zwiechę i nie reaguje na nic... Dlatego nie rozumiem jak może nie być jakiegoś resetu jak w przypadku smartfonów. W końcu tam siedzi Android a wiadomo, że ten system potrafi być kapryśny. Szczególnie jak dopiero raczkuje na telewizorach...


Z tym zniekształceniem dźwięku to rzeczywiście coś dziwnego. Czy masz taki objaw na wbudowanych głośnikach, czy też przez HDMI ARC? Czy dźwięk jest zniekształcony zarówno przy odbiorze telewizji jak i treści internetowych?

A pro po joysticka, czy coś się dzieje jak długo go przytrzymasz?
 

dark c

New member
Z tym zniekształceniem dźwięku to rzeczywiście coś dziwnego. Czy masz taki objaw na wbudowanych głośnikach, czy też przez HDMI ARC? Czy dźwięk jest zniekształcony zarówno przy odbiorze telewizji jak i treści internetowych?

A pro po joysticka, czy coś się dzieje jak długo go przytrzymasz?

Sytuacja pojawiła się równo z tym jak TV odmówił całkiem współpracy. Zniekształcenia pojawiają się na wbudowanych głośnikach, dosłownie około minuty po tym jak włączysz ponownie wtyczkę do gniazdka i TV odpali. Niestety nie jestem w stanie sprawdzić żadnych treści, gdyż tak jak pisałem nie działa pilot, nie można go sparować ponownie, więc tak naprawdę można oglądać tylko ten kanał na którym telewizor działał przed "zwieszeniem".

Co do joysticka to właśnie nic się nie dzieje... Pisałem wcześniej. Nie można sparować ponownie pilota, a że brak jest jakiegoś hard resetu, to pozostaje mi reklamacja. Komuś tutaj udało się przywrócić ustawienia fabryczne pzrez smartfon. Mi się nie udało...

Zniekształcenie to polega na tym, że dźwięk staje się jakby metaliczny i jest w zwolnionym tempie do obrazu. Dodatkowo przerywa. Wcześniej z dźwiękiem nie było problemów, oprócz tego, że czasem po włączeniu w ogóle go nie było :D
 
Ostatnia edycja:

magg

New member
Odpowiedz sobie na to sam.
Ja nie załuje jak narazie bo obraz jest bajka i ambi. Dzis napisalem do supportu o te wgniecenia w podstawce i juz wysylaja mi nowa. Malo tego przysla kogos z serwisu do oceny bandingu mam jeszcze tydzien na wymiane wiec moze sie uwina i zadecyduje czy nie podmienie na inny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

pawelik2015

New member
Samoczynne włączenia tv znikły po aktualizacji z końca września. Mam nadzieje że większość programowych problemów rozwiąże kolejna aktualizacja.
Ja też nie żałuje zakupu. Normalnie idąc do sklepu po tv to kupuje sie model który już jakiś czas jest w sprzedaży. Przy modelu 6550 mamy sytuacje że kupuje sie zupełnie nowy model który w trafił co dopiero na półki. W MediaExpert dostępny był od 1 września. Nie siedzę w tej branży, tutaj KiKi najlepiej wie jak to wygląda . Seria 6550 miała być dostępna już sierpniu. Moje prywatne zdanie (mogę sie mylić) to że wypuszczono nie do końca dopracowany model , licząc ze problemy załata się aktualizacjami. Były opóźnienia a zainteresowanie duże.
Co do dźwięku, audiofilem nie jestem i dźwięk z telewizora jest dla mnie wystarczający . Nie ma żadnych problemów.
 

Lukasz2525

New member
No sytuacja troche kiepska , zwlaszcza ze mi zalezy tylko na obrazie i bede go uzywal do komputera , konsoli i telewizji , a nie androida i aplikacji i wolalbym prostszy telewizor , a to co piszecie nie brzmi dobrze . Ale i tak pewnie go wezme .
 

dark c

New member
Samoczynne włączenia tv znikły po aktualizacji z końca września. Mam nadzieje że większość programowych problemów rozwiąże kolejna aktualizacja.
Ja też nie żałuje zakupu. Normalnie idąc do sklepu po tv to kupuje sie model który już jakiś czas jest w sprzedaży. Przy modelu 6550 mamy sytuacje że kupuje sie zupełnie nowy model który w trafił co dopiero na półki. W MediaExpert dostępny był od 1 września. Nie siedzę w tej branży, tutaj KiKi najlepiej wie jak to wygląda . Seria 6550 miała być dostępna już sierpniu. Moje prywatne zdanie (mogę sie mylić) to że wypuszczono nie do końca dopracowany model , licząc ze problemy załata się aktualizacjami. Były opóźnienia a zainteresowanie duże.
Co do dźwięku, audiofilem nie jestem i dźwięk z telewizora jest dla mnie wystarczający . Nie ma żadnych problemów.

zainstalowałem tę aktualizację zaraz po pierwszym uruchomieniu Tv w domu. Niestetyu mnie tv się włączał sam właśnie na tej aktualizacji. Dziś zgłosiłem reklamację. Ma ktoś do mnie przyjść. Na szczęście powyżej 34cali nie trzeba wozić sprzętu do sklepu... Z dobrych wiadomości udało się przywrócić ustawienia fabryczne i telewizor wrócił do życia. Chociaż tyle dobrego.
 

dark c

New member
Gdzie skladales reklamacje do sklepu czy do philipsa?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Do sklepu gdyż jest niedaleko of domu. Do Phillipsa pisałem wcześniej mailowo o problemach. Odpisali mi żebym jeszcze raz zainstalował telewizor i wymienił nowe baterie na nowe baterie :D To było jeszcze przed totalną zwiechą...
 

jarhead7

New member
Odpowiedz sobie na to sam.
Ja nie załuje jak narazie bo obraz jest bajka i ambi. Dzis napisalem do supportu o te wgniecenia w podstawce i juz wysylaja mi nowa. Malo tego przysla kogos z serwisu do oceny bandingu mam jeszcze tydzien na wymiane wiec moze sie uwina i zadecyduje czy nie podmienie na inny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Magg gdzie reklamowales podstawkę do tv?? W sklepie którym kupowales czy w philipsie?? Miałeś takie wgniecenia jak na moim zdjęciu?
 

magg

New member
Reklamowałem poprzez maila na supporcie Philipsa a TV kupowałem na Niemcewicza w Radomiu MediaExpert. Mam jeszcze czas do wtorku czy go nie wymienić z powodu tego bandingu ale jak widzę na stronie to już nie maja tego modelu 55 :/ Nie wiem co robić.
 

jarhead7

New member
Reklamowałem poprzez maila na supporcie Philipsa a TV kupowałem na Niemcewicza w Radomiu MediaExpert. Mam jeszcze czas do wtorku czy go nie wymienić z powodu tego bandingu ale jak widzę na stronie to już nie maja tego modelu 55 :/ Nie wiem co robić.

Też jesteś z Radomia? :)

Czy mógłbyś przesłać mi na priv treść swojej reklamacji i odpowiedź Philipsa? Załączyłeś im zdjęcia? Wygląda to tak jak u mnie? Co ze starą podstawą musisz ją wysłać czy odbiorą?
 

runforestrun

New member
Czy ten tv występuje tylko w srebrnej wersji? Nie ma w czarnej?

65PFT6520 jest w wersji czarnej (tylko czarnej).
Przy okazji ma ktoś ten model, zrobił gdzieś foto, albo chociaż widział? Bo nigdzie go nie ma, a chciałbym wiedzieć jak jest wykonany. Zastawiam się właśnie nad tym modelem, albo 55PUS7600.
Choć po tym co tu przeczytałem to się poważnie zastanawiam czy brać Philipsa. Gdyby jakaś inna firma miała ambi to w życiu bym nie kupił, ale niestety na tej funkcji mi zależy.
 
Do góry