Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

pasazer

Member
Jakie obecnie polecacie ustawienia do 65 IPS?
Wspomniany wcześniej Pan na AVForum opublikował już 12 różnych ustawień. Kilka z zeszłego roku wpisałem ale jak dla mnie obraz był zbyt ciemny
 

Dancap

New member
Niestety zmiana stylu ruchu niczego nie poprawia.

Rozumiem. Niestety nie mam pojęcia co może to powodować a sam nie mam jak sprawdzić bo nie oglądam TV. Ogólnie napisałbym, że to matryca jest uszkodzona ale skoro YouTube, streaming na moich ustawieniach nie ma tego roblemu to problem jest w ustawieniech... Może problemem jest zły sygnał, kabel...
 

Beeercik

New member
Jestem właśnie po zakończonej reklamacji Philipsa 70PUS7855, ale miałem również 70PUS8535 z identycznymi problemami w ciemnych scenach, więc stwierdziłem, że wrzucę post również tutaj.

- 26 lutego zgłosiłem rękojmię na swoim koncie euro.com.pl, w formularzu zaznaczyłem, że zgadzam się na naprawę albo wymianę.
- 5 marca przyjechał pracownik serwisu, porobił zdjęcia, pogadaliśmy i zabrał telewizor.
- 13 marca dostałem SMS od sklepu, że oddalają żądanie wymiany i możliwa jest bezpłatna naprawa oraz proszą o decyzję.
Na SMS odpisać nie mogłem, więc odpowiedziałem przez formularz na swoim koncie klienta. Napisałem również do sklepu na messengerze i polecam tę formę kontaktu bo przyspiesza realizację sprawy i szybko można rozwiać swoje wątpliwości, plusik dla sklepu.

W międzyczasie obserwowałem status reklamacji na stronie serwisu, który w końcu zmienił się na 'Wymiana NSE'.

- 24 marca
dostałem pismo z serwisu o nienaprawialności sprzętu z którym to miałem udać się do sklepu stacjonarnego w celu wymiany telewizora na wolny od wad.
Ponownie napisałem do sklepu na Messengerze z pytaniem jak cała procedura ma wyglądać. Poinformowali mnie, że nie muszę iść do sklepu, mogę wysłać skan pisma na ich maila, a nowy telewizor i tak zostanie do mnie dostarczony kurierem. Obiecali też przyspieszyć całą procedurę i faktycznie przyspieszyli bo już po kilku godzinach miałem odpowiedź od sklepu, że przyjęli pismo, a towar może zostać wymieniony na nowy, bądź mogę otrzymać zwrot środków i mam czekać na dalsze wiadomości.

29 marca dostałem maila abym dokonał wyboru czy chcę:

- wymienić telewizor na nowy
- wymienić na inny w tej samej cenie, bądź droższy za dopłatą
- otrzymać zwrot środków.


Odpowiedziałem na maila wybierając zwrot środków i następnego dnia dostałem potwierdzenie, że w ciągu 7 dni roboczych pieniądze zostaną zwrócone na moje konto.

Całość trwała zatem 30 dni, więc bez jakiejś tragedii.
Początkowo myślałem, żeby zostać przy Philipsie i wziąć nową sztukę, ale jak pomyślałem, że kolejna miałaby mieć te same wady i miałbym czekać kolejne 30dni z kolejną reklamacją to stwierdziłem, że odpuszczam już Philipsa.

Miałem 70PUS7855, 70PUS8535, sprawdzałem w sklepie dwie inne sztuki i wszystkie miały te same problemy, nie mam ochoty na udział w takiej loterii.

Także dla wszystkich, którzy męczą się z paskudnym obrazem w ciemnych scenach :

Zgłaszajcie śmiało rękojmie, albo dostaniecie nową sztukę albo odzyskacie pieniądze. Ja żałuję, że zwlekałem z tym tak długo.



Kilka zdjęć, żeby ukazać jak wyglądał obraz u mnie przy jasności ~50%.

https://imguh.com/image/GYZ3K
https://ibb.co/SyKCQT2
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
@Beeercik
Jak odbierali mój tv to facet z serwisu powiedział że o ile wcześniej faktycznie philips często odrzucał te reklamacje że niby albo mieści się to w normie, abo to wina źródła a nie tv to teraz zwracane są środki albo jest wymiana tv na nowy. Tak więc to co piszesz potwierdzało by te słowa serwisanta.
 

12jojko

Banned
U mnie też szybko oddali kasę za tv, sklep nie sprawiał żadnych problemów, od razu przyjmowali reklamację, a kasę dostałem po niecałym tygodniu.

Ja się z Philipsa skutecznie wyleczyłem i nie kupię już żadnego ich tv. Czekam spokojnie na nowe modele, może wtedy coś wezmę.
 

Cybuchh

New member
Czy Wam też po uruchomieniu TV włącza się automatycznie HDMI 1 i żeby wejść do android tv musicie wcisnąć home na pilocie czy to u mnie coś jest zesrane ?
 

gutekxtpl

Member
Szybkie pytanko. Czy model 43PUS8535 też ma ten problem z jakością obrazu?
Szukam coś mniejszego z AndroidTV i nie wiem czy się pakować w Philipsa.
Najchętniej dorwałbym 43PUS73x4 ale już niedostępne.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
To to Kiki czekamy na jego test, oby z obrazem już wszystko było w porządku...
Oraz pozostała możliwość stworzenia listy kanałów ulubionych naziemno-satelitarnej jak w obecnych modelach.
 
Do góry