Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

Quueest

New member
Mam dokładnie to samo. Telewizor posiadam od tygodnia i coraz więcej wad kwalifikuje go do zwrócenia. Poprzedni 50PUS7334/12, który niestety skończył z dziurą w ekranie nie miał żadnych wad. Dzisiaj w nocy na nowym 8535 doszło do tego, że na wyłączonym TV zaczął odpalać się jakiś program (sam dźwięk). Musiałem wyjąć wtyczkę z gniazdka, bo nie chciałem walczyć całą noc z "nawiedzonym" TV. Przy okazji jak do niego wstawałem zauważyłem bad piksel i ukośne smugi na jednolitym ciemnym ekranie. Dzisiaj jak przyjdę z pracy będę bliżej się przyglądał i spróbuję zrobić zdjęcia.

U mnie póki co podobnych zachowań brak, ale tak jak pisałem tv posiadam niecały tydzień. Jedyne do czego można się przyczepić to właśnie ta płynność ruchu (na player jest najgorzej - drgania widoczne są nawet przy ruchu twarzą podczas rozmowy). Szkoda mi Androida który działa całkiem szybko i sprawnie i oczywiście Ambilighta który robi niesamowitą robotę. Mam nadzieję że najbliższa aktualizacja naprawi ten błąd z płynnością obrazu.
 

Quueest

New member
YT Vanced zadziała, ale polecam ww. apkę - to jest coś jak Vanced tylko zoptymalizowane pod Android TV. Nie ma problemu z instalacją, polecam jedynie Menadżer aplikacji z Google Play do usunięcia niepotrzebnych i zmianę launchera lub aplikację do tworzenia skrótów do aplikacji które nie mają oficjalnego wsparcia dla AndroidTV. Wtedy taka aplikacja się instaluje, ale nie widzimy nigdzie do niej skrótu z poziomu fabrycznego launchera. Mogę sprawdzić nazwę po pracy jak chcesz.

Ok czekam na info

Aplikacja do tworzenia skrótów to TV App Repo (mam nadzieję że tą właśnie miał na myśli puszcza) do pobrania np z apkmirror.
 

ratmaniak

New member
tak jak pisałem kilka postów wyżej po powrocie z pracy przetestowałem swój tygodniowy TV. poniżej zdjęcie z telefonu z pliku testowego clouding.mkv. Na zdjęciu wyszło to mocniej niż w rzeczywistości.. co to za przypadłość? dodatkowo znalazłem 2 wypalone piksele. i teraz pytanie co robić? oddać tv w ramach 2 tygodniowej rękojmi (kupiony w media expert przez internet) czy zgłaszać do serwisu?
 

Attachments

  • IMG_20201110_163931.jpg
    IMG_20201110_163931.jpg
    469,3 KB · Wyś: 115

fikol123

New member
Cześć, ja z kolei kupiłem 58PUS8535 w piątek, a dzisiaj dotarł do mnie sony 55xh9096. W Philipsie niepokoiło mnie to, że pozostaje dziwna szara smuga, w Sony tego nie uświadczyłem. Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy to jest ten sam problem, który miał OP w pierwszym poście? Nie ma znaczenia pod jakim kątem oglądamy TV ani jakie ustawienia Philipsa zostały włączony (testowałem również ustawienia po kalibracji dostępne na YT i AV forum)
IMG-20201110-172206.jpg

FnbpNRS
 

fikol123

New member
Dodatkowe zdjęcia - dodałem w poprzednim poście, ale widoczne jest tylko jedno

Gvc3Grh


Edit: pomimo załączenia zdjęcia w tym poście, nie jest ono pokazywane.
 
Ostatnia edycja:

janunio

New member
Bez reklam
Zawsze podawajcie pomiar prędkości z adresu fast.com/pl/
To pomiar od Netflix. Pokazuje co dociera do telewizora. Warto wiedzieć, że strumień stabilizuje się dopiero po kilku minutach.
HoC sprawdziłem i 4K 2160 jest podawane w 6,69 Mb/s. Przy takim bitrate kasza musi być.
Do sprawdzenia Nasza Planeta. Jest 15,25 Mb/s i obraz jest żyleta.
 
Ostatnia edycja:

janunio

New member
Bez reklam
Kasperski Free oczywiście; jest od lat najlepszy. Nie modny bo rosyjski i wszyscy się straszą, że Putin śledzi. Ot klasyczna fobia.
 

janunio

New member
Bez reklam
Mój błąd. Kasper sygnalizuje ADWARE:
Adware jest formą złośliwego oprogramowania, które ukrywa się w urządzeniu i wyświetla reklamy. Niektóre programy typu adware również monitorują zachowanie użytkownika w Internecie, dzięki czemu mogą kierować do niego konkretne reklamy.
 

Attachments

  • adware.jpg
    adware.jpg
    24,1 KB · Wyś: 32

biedronka1

New member
Cześć, ja z kolei kupiłem 58PUS8535 w piątek, a dzisiaj dotarł do mnie sony 55xh9096. W Philipsie niepokoiło mnie to, że pozostaje dziwna szara smuga, w Sony tego nie uświadczyłem. Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy to jest ten sam problem, który miał OP w pierwszym poście? Nie ma znaczenia pod jakim kątem oglądamy TV ani jakie ustawienia Philipsa zostały włączony (testowałem również ustawienia po kalibracji dostępne na YT i AV forum)
IMG-20201110-172206.jpg

FnbpNRS




Tak, to jest ten sam problem. Żadne ustawienia go nie wyeliminują. Nie słuchaj tekstów na temat szybkości neta - mam w domu światłowód który wziąłem pod tego Philipsa i nie rozwiązał on problemów. Oddałem TV bo nie dało się na nim niczego oglądać ani grać na konsoli. Wziąłem TV innego producenta i wszystko jest cacy - obraz żyleta bez żadnych atrakcji :))
 

k3firoo

New member
Tak, to jest ten sam problem. Żadne ustawienia go nie wyeliminują. Nie słuchaj tekstów na temat szybkości neta - mam w domu światłowód który wziąłem pod tego Philipsa i nie rozwiązał on problemów. Oddałem TV bo nie dało się na nim niczego oglądać ani grać na konsoli. Wziąłem TV innego producenta i wszystko jest cacy - obraz żyleta bez żadnych atrakcji :))
Widocznie były jakieś trafne modele i na taki trafiłeś.
 

janunio

New member
Bez reklam
W Philipsie niepokoiło mnie to, że pozostaje dziwna szara smuga,
Gdzie jest ta szara smuga ? Zrób jakąś strzałkę do tej dziwnej szarej smugi.

Wziąłem TV innego producenta i wszystko jest cacy - obraz żyleta bez żadnych atrakcj
No to zrób fotkę prosimy na tym innym TV. Założę się, że żadnej fotki nie zamieścisz.
 
Ostatnia edycja:
Do góry