Philips PUS8303 test . Pierwszy telewizor z Nano Cell producenta, 100Hz, z procesorem P5 zamiesza na rynku.

roni_71

New member
Witam
Kolejny problem,tym razem z filmami 4k uruchamianymi w kodi po Wifi przez universal media server zainstalowanym na kompie.Tnie co chwilę, a z jakością 4K niewiele ma wspólnego.
 

DYFER

Member
Instalował ktoś już software najnowszy? Czy to jest android 10? Mam jakiś software chyba z czerwca 2019 i nie chce chyba naradzie instalować jak nie mam z niczym problemów... Ktoś ma jakieś już wieści? To tak jak z kartami AMD i softwarem do rx5700 xt nowe softwery wiele problemów. Musiałem wracać do driverów z grudnia
 

Darek_2003

New member
Witam jestem posiadaczem przedmiotowego telewizorka już od jakiegoś czasu i ostatnio zdecydowałem się na zakup dysku 1TB, który miałby zastąpić wysłużonego 32GB pendriva, jako dysk do nagrywania i PVR.
Podpiąłem nowy dysk (Seagate Plus Slim 1TB), dysk został poprawnie wykryty przez telewizor i niestety zonk - przy próbie sformatowania w telewizorze pojawia sie komunikat "Błąd formatowania. Aby sformatować urządzenie USB, należy odłączyć wszystkie pozostałe urządzenia USB". Oczywiście nic innego nie jest podpięte do TV, formatowanie pendriva przebiega bez problemów. Telewizor wyłączany z sieci i podłączany ponownie - nic się nie zmienia. Jakieś pomysły?
 

soviet100

New member
Mam mały problem z mx player otóż nie widać nowych filmów nawet jak daje odśwież , przez playera tv też nie widać dopiero nagle coś mu się naprawi i zacznie widzieć
 

amlam

New member
Witajcie,
mam 49pus8303, działa na module CAM z Vectry.
Mam problem z aktualnością programu TV.
Gdy przełączam na kolejny kanał pokazuje mi najczęściej informacje o programach z dnia poprzedniego / ostatniego razu gdy oglądałem ten kanał.
Dzieje się tak w ustawieniu informacji "od nadawcy" oraz "z internetu" z internetu dodatkowo połowa kanałów ma informacje po rosyjsku lub francusku.
Gdy tylko przełączę z powrotem na poprzedni kanał to info jest już aktualne. Podobnie gdy kliknę przycisk "info" na pilocie. Występuje to tylko w pierwszej chwili gdy włączam "nowy" kanał.
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witajcie,
mam 49pus8303, działa na module CAM z Vectry.
Mam problem z aktualnością programu TV.
Gdy przełączam na kolejny kanał pokazuje mi najczęściej informacje o programach z dnia poprzedniego / ostatniego razu gdy oglądałem ten kanał.
Dzieje się tak w ustawieniu informacji "od nadawcy" oraz "z internetu" z internetu dodatkowo połowa kanałów ma informacje po rosyjsku lub francusku.
Gdy tylko przełączę z powrotem na poprzedni kanał to info jest już aktualne. Podobnie gdy kliknę przycisk "info" na pilocie. Występuje to tylko w pierwszej chwili gdy włączam "nowy" kanał.


A czy to się dzieje zaraz po włączeniu TV, czy też nawet jeśli TV działa już od jakiego czasu?
 

elkrien

New member
Cześć wszystkim,

Mam taki problem z tym TV - mam do niego podłączone 4 urządzenia - wszystkie przechodzą przez amplituner Denon: PS4, Apple TV, Nintendo Switch i Dekoder Polsatu. Jak używam PS4 i Apple TV jest OK a na Switch i Polsacie telewizor sam się wyłącza - bardzo losowo, czasem po kilku minutach, czasem po kilkudziesięciu. Nie wiem co się dzieje. Apple TV potrafi chodzić kilka godzin i nic się nie dzieje a włączam dekoder Polsatu i w ciągu godziny potrafi się kilka razy wyłączyć.***
Podpowiecie może co jest nie tak? Jakieś ustawienie czy coś? Jakby się tak działo na wszystkich urządzeniach to podejrzewałbym TV ale jak widać ma problem tylko z tymi dwoma.
 

Tom82ek

New member
"wyciek światła"

Witam,
Na matrycy mam widoczne "prześwietlenia" po prawej i lewej stronie krawędzi telewizora, wycieki światła pojawiają się tylko przy jasnych jednolitych tłach, co dziwne na ciemnych obrazach tego efektu nie ma. Próbowałem już zmieniać parametry kontrastu, jasności, wyłączone wszystkie bajery z kontrastem dynamicznym. Przy oglądaniu materiałów wideo praktycznie niezauważalne, natomiast przy korzystaniu z aplikacji gdzie w większości są jednolite tła.....kłuje mnie to po oczach :-(, próbowałem już sposobu z masowaniem matrycy, ale bez efektu. Czy jakiś ekspert tutaj mógłby się wypowiedzieć czy to kwalifikuje się do reklamacji? Z góry dziękuje
 

Attachments

  • IMG_9497.jpg
    IMG_9497.jpg
    359,2 KB · Wyś: 32
  • IMG_9498.jpg
    IMG_9498.jpg
    990,6 KB · Wyś: 32
Do góry