Philips LED TV PUS8804, 50 '', 55 '' i 65 '', HDR Dolby Vision / HDR10 + dźwięk z soundbara 2.1 i Android Pie 9.0, Smart TV.

Woytas

New member
Philips LED TV PUS8804

Witaj. Mam bardzo podobny problem, u mnie z kolei w ciemnych miejscach, cieniach, zamiast czarnego koloru jest jedna wielka niebieska plama. W załącznikach foto jak to u mnie wygląda.

Przyznam że tak wyświetlany obraz dyskwalifikuje ten telewizor. Aktualnie jest drugi raz w serwisie, raz z tytułu gwarancji teraz już rękojmi. Był kilka razy aktualizowany, co najgorsze po pierwszej wizycie w serwisie dźwięk stał się tak beznadziejnie płaski że nie ma porównania do tego jak grał po pierwszym włączeniu, zauważyli to wszyscy domownicy. Kolejne aktualizowanie nie ma już najmniejszego sensu, na infolinii Philipsa dowiedziałem się że najnowsza aktualizacja ma negatywny wpływ na wyświetlany obraz. Przed zakupem trochę czytałem o kiepsko działającym upłynniaczu, trochę to zignorowałem i to był błąd. Tak działający upłynniacz w najwyższym modelu LED na 2019 rok również dyskwalifikuje ten TV. Użytkuję TV około 6 miesięcy i pomimo zalet które niewątpliwie posiada zdecydowałem zrobić wszystko aby go z tytuły rękojmi zwrócić. Po przesiadce z plazmy Panasonica już wiem że kolejnego "ledziaka" do ręki nie wezmę. Jak się uda zwrócić odżałuje te 1,5k i biorę OLED-a.
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    240,5 KB · Wyś: 44
  • 02.jpg
    02.jpg
    234,1 KB · Wyś: 42
  • 03.jpg
    03.jpg
    274,7 KB · Wyś: 44
  • 05.jpg
    05.jpg
    245,4 KB · Wyś: 34

hubababa

New member
Z mojej strony mam bardzo podobny problem, aktualnie pokombinowałem z ustawieniami jest trochę lepiej aczkolwiek na tym trybie automatycznie przyciemnia ekran przy ciemniejszych scenach co jest irytujące. Jednak widzę pole do poprawy, czy macie sprawdzone ustawienia ekranu które Was satysfakcjonują?

Niestety muszę się też przyłączyć do płaskiego dźwięku, wybrałem ten TV głównie po to żeby nie dokładać soundbar, jednak jest bardzo średnio.
 

b0guslaw

New member
Problem z paskiem w górnej części ekranu.

Posiadam model 50 calowy. Wczoraj, włączając treść w 4K w Netflix, zauważyłem pasek o szerokości kilku centymetrów, który pojawił się w górnej części ekranu.

Dodam, że treści poniżej 4K w Netflix wyświetlają się poprawnie. Mało tego, 4K w XBOX Series X jest prawidłowo wyświetlane. Wtedy żaden pasek się nie pojawia.

TV jak i aplikacja są zaktualizowane do najnowszych wersji.

Miał ktoś z Was podobny problem?

 

przemopk

New member
Mam ten sam problem, co @LukeX - automatyczne dostosowanie rozmiaru obrazu. Wynikiem tego jest ciągłe zmienianie rozmiaru obrazu, ucinanie, pomniejszanie. Nie ma możliwości ustawienia formatu obrazu - ta opcja jest wyszarzona. Dzieje się tak od czasu dokonania automatycznej aktualizacji o numerze TMP191E_R.101.001.123.008. Kolejna aktualizacja z końcówką 009 nie poprawiła tego problemu. Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
 

Gie

Member
Bez reklam
Do odtwarzania filmów na tym tv używam MX Player Pro. Wszystko działa dobrze oprócz wznawiania. Support MX Playera polecił zrobić loga i im podesłać. Log zapisał się do pliku .zip ale za nic nie mogę go skopiować na pendrive-a. Używałem różnych menadżerów plików i zawsze pojawia się jakiś komunikat o braku dostępu do pendrive. Coś trzeba pozmieniać w ustawieniach Androida? Jest jakiś inny sposób na skopiowanie tego pliku?
 

Gie

Member
Bez reklam
Po 4 miesiącach użytkowania tego tv śmiem stwierdzić że przycisk Ambilight powinien działać inaczej. Powinien włączać/wyłączać podświetlenie a do menu Ambilight powinno się wchodzić przytrzymując go. Jeszcze co bym dodał to jakiś timer, harmonogram świecenia AL. Ustawiam sobie że między 20 a 6 rano tv ma mieć podświetlenie. I przy każdym włączeniu w tych godzinach AL będzie świecił. Można gdzieś zgłosić te sugestie? Pewnie i tak by ich nie wprowadzili.
 

djrzz

Member
Właśnie na moim PUS7334 pojawia się ziarno/śnieżenie. Najczęściej dzieje się to na netflixie i materiałach w dolby vision. Ktoś coś?
 

Syfon208

New member
Cześć! Czy odnotowaliście problemy z działaniem serwisów Netflix i Hbo go po wczorajszej aktualizacji? U mnie od wczoraj rano nie działa Netflix (wylogowało mnie i za nic w świecie nie mogę się ponownie zalogować mimo, iż dane są poprawne) , dzisiaj po południu przestało chodzić HBO (cała niebieska karta, nic nie widać oprócz przycisku wyjdź). Podejrzewam aktualizację. Czy ktoś Was też tak ma przy wersji 59 calowej?
 
Do góry