Philips fidelio b95/10 problem z wifi

matcud

New member
Witam mam problem z połączeniem sie z aplikacja philips sonud. Wszystkie czynności wykonuje wedlug instrukcji i przy probie połączenia sie z wifi glosnika wyskauje inforamcja blad pobierania adresu ip( na dole podsylam screena). Glosnik jest w trybie parowania dioda mruga powoli i nie idzie sie polaczyc. Ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic ? Z gory dziękuję za pomoc
1000014007.jpg
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Ja mam soundbar tab8905, wcześniej używałem tylko kabla hdmi a od kilku tygodni codziennie łączę się po dts play fi. Działa to od strzała, za każdym razem bez najmniejszego problemu. Dźwięk rewelacja, osobiście uważam że lepiej niż po kablu... Opisz jak to próbujesz sparować bo gdzieś robisz babola...
 

matcud

New member
Ja mam soundbar tab8905, wcześniej używałem tylko kabla hdmi a od kilku tygodni codziennie łączę się po dts play fi. Działa to od strzała, za każdym razem bez najmniejszego problemu. Dźwięk rewelacja, osobiście uważam że lepiej niż po kablu... Opisz jak to próbujesz sparować bo gdzieś robisz babola...
 

matcud

New member
Tak jak aplikacja podpowiada, gdy jest info aby połączyć z wifi glosnika to probuje sparowac to wifi chce połączyć sie i po chiwli wyskakuje info o błędnym ip urządzenia. Glwonie to chciałem połączyć sie w celu aktualizacji ale z tego co czytam to kazdy poleca te rozwiazwianie stad moj wpis na forum. Jutro postaram sie wrzucic nagranie ekranu jak to wyglada
 

matcud

New member
Z drukarka czy tv philipsa bez problemow polaczylem sie. Znalalzem film na yt na temat aktualizacji glosnika b97 i tam widze ze wifi zapisano(na dole screen z youtuba) a u mnie próbuje sie laczyc i odrzuca poleczenie wifi. Na tym etapie występuje problem
1000014009.jpg
 

matcud

New member
Przytrzymuje przycisk od play fi z tylu belki przez 8 sekund i po usłyszeniu drugiego sygnalu dioda na belce znaczyna wolno mrugac co z instrukcji wynika ze jest w trybie parowania wifi. Wchodzę w aplikacje philips sound
1000014024.jpg

I na tym etapie próbuje polaczyc sie z belka i wyskakuje inforamcja o błędnym ip
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Masz włączoną lokalizacje w telefonie? ( u mnie o to prosiło) Ja teraz do podłączenia soundbara pod tv używam faktycznie aplikacji philips sound ale do pierwszego sparowania soundbara z wifi stosowałem z tego co pamiętam aplikacje dts play fi. Teraz to działa tak że po połączeniu tv z soundbarem można sterować głośnikami w tv i soundbarem zarówno z pilota jak i z aplikacji. Po hdmi gra sam soundbar bez głośników tv a po dts play fi graja wspólnie... Mam tv 9206 który sam w sobie (jak na tv) ma niezłe nagłośnienie a w połączeniu z soundbarem jest naprawdę dobrze.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Tak to będziemy gadać do końca roku... heh Mówisz o tym że masz zapamiętaną sieć na telefonie tak?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
???
Chodzi o to że Ty masz wpisać hasło swojej sieci na soundbar tak aby on się z nią łączył za każdym razem. Później łączenie soundbara z tv to kilka sekund.
 

matcud

New member
Tak to będziemy gadać do końca roku... heh Mówisz o tym że masz zapamiętaną sieć na telefonie tak?
Tak mam zapietana nie ma wyskakuje info zeby podac hasł
???
Chodzi o to że Ty masz wpisać hasło swojej sieci na soundbar tak aby on się z nią łączył za każdym razem. Później łączenie soundbara z tv to kilka sekund.
???
Chodzi o to że Ty masz wpisać hasło swojej sieci na soundbar tak aby on się z nią łączył za każdym razem. Później łączenie soundbara z tv to kilka sekund.
No ale aplikacja nie wola o haslo dzieje sie caly czas tak jak na filmiku ze zgranym ekranem ktory dalem wyżej. Na youtube widzialem proces łączenia i wiem o co chodzi ale u mnie tego nie ma i nie wiem jak wymusic sparowanie
 

piotom70

New member
Problem może polegać ze masz router ustawiony na dual-band wypróbuj przez 2.4 czy 5 ghz niektóre urządzenia nie łącza się z 5 ghz
 
Do góry