Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Ja nie mówię że to tylko PHILIPS ale kilka (7-8) to już chyba przesada... Na moim 8-letnim latpopie znalazłem 7 a na 2-miesięcznym laptopie mam już 3-4 ale ciężko mi policzyć bo mały ekran FHD. Na szczęście w gwarancji laptopa mam napisane że 2 obok siebie to wymiana :)

EDIT:
Dzwoniłem do PHILIPSa dowiedzieć się jak to jest u nich - człowiek na infolinii jak usłyszał pytanie dziwnie się zmieszał i powiedział żebym sobie sam poczytał w internecie jak to jest... No to ja że chce zaciągnąć informacji u źródła - w końcu powiedział coś że 5 pikseli ale to i tak serwisant decyduje...
Za instrukcją:
"Charakterystyka pikseli Niniejszy produkt jest wykonany w technologii LCD/LED z wykorzystaniem dużej liczby kolorowych pikseli. Mimo iż jego współczynnik efektywnych pikseli wynosi co najmniej 99,999%, na ekranie mogą być stale wyświetlane czarne kropki lub jasne plamki światła (czerwone, zielone lub niebieskie). Jest to strukturalna cecha wyświetlacza (w ramach powszechnie obowiązujących standardów przemysłowych), która nie jest uznawana za usterkę"

Z tego wynika, że przy matrycy UHD jest to ok 8-9 pikseli.



49PUS7101
 

grizli

New member
Cześć.
Mam pytanko na które na pewno, macie odpowiedź. Posiadam 65PUS7600 i podłączony do niego dysk twardy 1TB. Jak długo i od czego jeszcze poza wielkością dysku zależy czas nagrywania programu TV? Załóżmy, że włączę pauzę lub oglądam film, zawsze mogę cofnąć tylko o 1h30min. Na pauzie gdy czas dojdzie do tego czasu, system automatycznie przerywa pauzę i program leci nadal. Czy aby móc oglądnąć np. film o długości ponad te 1h30min muszę włączyć NAGRYWANIE przyciskiem z czerwonym kólkiem?
 

sebolek2205

New member
Witam drogich kolegów :)
Od wczoraj jest promocja w Euro na 3999zł. Zastanawiam się nad kupnem i przeczytałem cały wątek. Jak z tą stabilnością? Od trzech miesięcy nie ma narzekania na forum. Czy to znaczy, że najnowszy soft jest już tak dobry? Czy zdarzają się jednak jakieś zwiechy? Czy tylko 4K na YT i DVB nie działa, czy jest jeszcze coś? Po prostu czy polecilibyście go z aktualnym softem.

Czy może lepiej poczekać na promocję 7101/7181?
 
Ostatnia edycja:

tomeko12

New member
Na chwilę obecną soft nadal jest słaby, wiesza się i co jakiś czas trzeba wyjąć wtyczkę z gniazdka. Mało narzekania teraz jest spowodowane tym, że jest lepiej niż było (było kilka razy dziennie, jest raz na kilka dni), ale raczej nie ma szansy na poprawę.
Modeli z 2015r nie warto kupować, bo Philips zakończył rozwój oprogramowania dla tych TV po 1.5 roku od wprowadzenia na rynek. Przez ten czas nie potrafił zrobić stabilnego oprogramowania, Androida 6 też nie będzie (przez to nie będzie dźwięku 5.1 w Netfliksie i innych aplikacjach Androidowych).
Podobno modele z 2016r działają lepiej, ale też bym się zastanowił nad zakupem, bo pewnie też zaraz zakończą wsparcie (podobno mają dostać Androida 7, ale podobne obietnice składali odnośnie modeli z 2015 i Androida 6 i g...o z tego wyszło.)
 

accu

New member
Bez reklam
Na chwilę obecną soft nadal jest słaby, wiesza się i co jakiś czas trzeba wyjąć wtyczkę z gniazdka. Mało narzekania teraz jest spowodowane tym, że jest lepiej niż było (było kilka razy dziennie, jest raz na kilka dni), ale raczej nie ma szansy na poprawę.
Modeli z 2015r nie warto kupować, bo Philips zakończył rozwój oprogramowania dla tych TV po 1.5 roku od wprowadzenia na rynek. Przez ten czas nie potrafił zrobić stabilnego oprogramowania, Androida 6 też nie będzie (przez to nie będzie dźwięku 5.1 w Netfliksie i innych aplikacjach Androidowych).
Podobno modele z 2016r działają lepiej, ale też bym się zastanowił nad zakupem, bo pewnie też zaraz zakończą wsparcie (podobno mają dostać Androida 7, ale podobne obietnice składali odnośnie modeli z 2015 i Androida 6 i g...o z tego wyszło.)

Witam uprzejmie,

Napisałeś rzeczowo co i jak . :-|
Jakiś czas temu byłem zainteresowany tym modelem Philipsa . Ale po rozważeniu plusów i minusów
dałem sobie z tym telewizorem "spokój" .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

grizli

New member
Mam co prawda model większy bo 65PUS7600 ale...od ostatniej aktualizacji, mam święty spokój z zawiechami czy innymi irytującymi zdarzeniami. :popcorn:
 

sebolek2205

New member
Na chwilę obecną soft nadal jest słaby, wiesza się i co jakiś czas trzeba wyjąć wtyczkę z gniazdka. Mało narzekania teraz jest spowodowane tym, że jest lepiej niż było (było kilka razy dziennie, jest raz na kilka dni), ale raczej nie ma szansy na poprawę.
Modeli z 2015r nie warto kupować, bo Philips zakończył rozwój oprogramowania dla tych TV po 1.5 roku od wprowadzenia na rynek. Przez ten czas nie potrafił zrobić stabilnego oprogramowania, Androida 6 też nie będzie (przez to nie będzie dźwięku 5.1 w Netfliksie i innych aplikacjach Androidowych).
Podobno modele z 2016r działają lepiej, ale też bym się zastanowił nad zakupem, bo pewnie też zaraz zakończą wsparcie (podobno mają dostać Androida 7, ale podobne obietnice składali odnośnie modeli z 2015 i Androida 6 i g...o z tego wyszło.)

Dzięki wielkie za odpowiedź.
Przeczytałem też cały wątek o 7101 i chyba sobie odpuszczę 7600. Tam największym problemem jest buforowanie 4K na YT, czyli taki problem który chyba chcieliby użytkownicy 7600 :) Pytani o wady nie wspominają w ogóle o zawiechach, tylko o słabej czerni, więc chyba nie jest tak źle. No i chciałbym może w przyszłości oglądać 4K z satelity, a jakoś nie ufam w 100% w zapewnienia o aktualizacji, wole coś co już działa i jest pewne, czyli np. android 6.0.1. No i lepsza perspektywa na przyszłość, już działający HDR, VP9 czy dalsze aktualizacje.
 

sebolek2205

New member
Używasz zewnętrzny dekoder, czy wbudowany tuner? Czy korzystasz z aplikacji Androidowych?

Mam zewnętrzny tuner ale zależy mi na stabilnym androidzie, bo korzystam z wielu aplikacji. Aktualnie mam podpięte raspberry2+kodi ale kupując nowy TV chciałbym żeby wszystko było zintegrowane, żebym nie musiał już korzystać z przystawki. Nie chcę też rezygnować z KODI, więc wybór padł na androida.
 

weeman

New member
Wytlunaczcie prosze czy jak ktos nie uzywa apek kodi itp innych androidowych oraz korzysta z dekodera cyfrowy polsat to telewizor nie wiesza sie? Probuje zrozumiec w jakich momentach tv sie wiesza i trzeba wyciagnac wtyke
 

weeman

New member
Wytlunaczcie prosze czy jak ktos nie uzywa apek kodi itp innych androidowych oraz korzysta z dekodera cyfrowy polsat to telewizor nie wiesza sie? Probuje zrozumiec w jakich momentach tv sie wiesza i trzeba wyciagnac wtyke

goraca prosba czy moglby wypowiedziec sie jakis doswiadczony uzytkownik jak to jest?
 

DJ82

Member
Wiesza się kiedy chce i jak chce - czasami podczas zwykłego oglądania TV np potrafi zniknąć dźwięk, czasami samo włączenie już jest dla niego wyzwaniem na kilkanaście minut... czasami działa też prawidłowo ale tydzień bez wyciągania wtyczki z kontaktu raczej się nie zdarza...

Ja używam tylko YT i tuner sat. VU+ czy praktycznie TV działa jako monitor a i tak ma problemy...
 

Dodi

New member
U mnie akurat nie ma zadnych problemow, moze dlatego ze wylaczam listwe na noc, powoduje autamtyczny reset tv. Ogolnie z androida korzystam tylko z youtube, tvn player oraz VLC. Ogolnie adnroid=samo zlo, tak samo jak z telefonami i lepiej aby go wntym tv nie bylo, no ale coz nie ma tragedii :) Ogolnie nie pamietam kiedy tv mi sie zawiesil i ogolnie moge polecic ze wzglefu na jakosc obrazu
 

grizli

New member
U mnie zamiast dekodera zewnętrznego, jest w TV modół CAM CI+ od Cyfrowego Polsatu. Poza tym, dzień w dzień You Tube, często używamy Kodi, odtwarzacz Blueray. Możecie wierzyć lub nie, od ostatniej aktualizacji mam 100% spokoju z TV. Nic sie nie zawiesza, nic nie muli, nie ma żadnych problemów z uzytkowaniem ale.....wcześniej miałem już momentami dość TV za prawie 10 tysi.
 

DJ82

Member
Podłączyłem dzisiaj do mojego TV bezprzewodowy subwoofer PHILIPS SWB50 i o dziwo działa ale obraz klatkuje gdy jest podłączony - nawet pasek na kanałach informacyjnych się zacina!!! Żenada - ich własny produkt powoduje przycinanie obrazu!!! Może ktoś to potwierdzić??

EDIT:
Mała poprawka - zacina się TYLKO na HDMI!!!

Druga sprawa zawiesił się podczas oglądania YT z podłączonym SWB50
 
Ostatnia edycja:

grizli

New member
Mam podłączony soundbar Philips HTL5145B, od początku pracuje bez problemów, nie wpływa w żaden sposób na działanie TV.
 

DJ82

Member
Mała poprawka - klatkuje tylko jeśli po HDMI podany jest sygnał 1080p jeśli w tunerze zmieniłem na 1080i jest OK... PARANOJA!
 
Do góry