Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

kazo

New member
Będzie ciężko oddać , powołałem się na rękojmię , niezgodność towaru z umową , wprowadzanie w błąd na stronie internetowej . W odpowiedzi sprzedawca powołał się na gwarancję i brak jego odpowiedzialności za niedziałające funkcje .
Drugie pismo napisała już Pani Adwokat - czekamy na odpowiedź , jak nie to idziemy do sądu
 

DJ82

Member
Myślę że warto połączyć siły i może wspólnie wypracujemy jakieś rozwiązanie. Gdyby wszystko działało jak powinno to wcale nie miałbym ochoty go oddawać ale już chyba nawet nadzieja umarła że może być lepiej.

Może uderzyć do rzecznika praw konsumenta że PHILIPS oszukuje i sprzedaje niesprawny produkt, w którym nie działają funkcje które powinny działać oraz że giną niektóre funkcje w nowszych wersjach danych technicznych?
 

BMMB

New member
W im więcej miejsc uderzycie tym większy rozgłos. Im większy rozgłos tym szybciej philips odda pieniądze albo da lepszy sprzęt. Postarajcie się żeby konkurencja się o tym dowiedziała. Pomogą rozdmuchać temat ;)
 

BMMB

New member
Ciesze się, że nowy soft wyszedł parę godzin przed końcem licytacji, w której brałem udział. Czytałem Wasze opinie i przestałem podbijać cenę. O mały włos kupiłem to badziewie.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Może uderzyć do rzecznika praw konsumenta że PHILIPS oszukuje i sprzedaje niesprawny produkt, w którym nie działają funkcje które powinny działać oraz że giną niektóre funkcje w nowszych wersjach danych technicznych?

Zaciekawiły mnie informacje na temat zmian danych technicznych w dokumentacji TV. Zacząłem przeglądać materiały dostępne na www. Natrafiłem na coś takiego w karcie produktu:

" Dane techniczne mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Znaki towarowe są własnością Koninklijke Philips N.V.

lub własnością odpowiednich firm."

"One day your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching"
 

DJ82

Member
Czyli tu uderzać nie można... bo się zabezpieczyli...

Tylko czy mogą sprzedawać produkt który nie działa tak jak trzeba... Sam już nie wiem co o tym myśleć...
Szkoda że KIKI przestał udzielać się w tym wątku - w końcu jemu wszystko działało idealnie...
 

BRATOLADA

New member
kazo z niecierpliwością czekamy na info co wywalczysz z prawnikiem. TV nie kosztuje 1 czy 2 tys żeby odpuścić. Czekałem jak idiota tyle czasu na aktualizację, a tu dalej wszystko się pierd...
 

DJ82

Member
kazo z niecierpliwością czekamy na info co wywalczysz z prawnikiem. TV nie kosztuje 1 czy 2 tys żeby odpuścić. Czekałem jak idiota tyle czasu na aktualizację, a tu dalej wszystko się pierd...

Dokładnie tak samo się czuję... że mnie w CH**A zrobili chociaż miałem nadzieję że aktualizacja coś poprawi... a tu jakaś kpina... Wczoraj jak na chacie spytałem pracownika PHILIPSa czy nie uważa że niedziałanie Playera jest wadą ukrytą jakoś dziwnie chat się rozłączył a potem był offline...

Teraz jak będę chciał obejrzeć jakiś mecz czy film to muszę pół godziny wcześniej włączać TV bo nigdy nie wiadomo czy akurat będzie miał ochotę się włączyć...
 

BMMB

New member
Czyli tu uderzać nie można... bo się zabezpieczyli...

Tylko czy mogą sprzedawać produkt który nie działa tak jak trzeba... Sam już nie wiem co o tym myśleć...
Szkoda że KIKI przestał udzielać się w tym wątku - w końcu jemu wszystko działało idealnie...

Można można. Kupujesz Tv o deklarowanej przez producenta specyfikacji. Jeśli po wyjęciu z pudełka towar jest nie zgodny z deklarowaną specyfikacją masz prawo do zwrotu.
 

tomeko12

New member
Sprzedawca nie ma prawa odmówić przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmi i powoływać się na gwarancję. To od konsumenta zależy jaką formę wybierze. Polecam: Rękojmia
Philips może sobie w specyfikacji pisać co chce. Mnie i sprzedawcę obowiązuje umowa sprzedaży, w której ja za towar o określonych właściwościach zapewnianych przez sprzedawcę i reklamę płacę określoną sumę pieniędzy. Jeżeli w momencie zakupu w specyfikacji była wykazana jakaś właściwość, to sprzedany towar powinien taką mieć (jeżeli zakupię TV po usunięciu Miracast-a ze specyfikacji, to nie mogę się powoływać się na jego brak, ale jeżeli kupiłem wcześniej, to jak najbardziej).
 

kazo

New member
Zgadzam się z Tobą i dlatego postanowiłem walczyć ze sklepem, oni mają obowiązek rzetelnie informować w materiałach reklamowych.
Prawda jest taka, że handlarze polecają towar na którym mają dobrą marże i to dotyczy też kolegów udzielajacych się na forach. Najgorsze że przestają być mili jak pojawiają się problemy.
Philips jako telewizor z ambilightem jest naprawdę fajny, ale chyba z androidem pospieszyli się.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Będzie ciężko oddać , powołałem się na rękojmię , niezgodność towaru z umową , wprowadzanie w błąd na stronie internetowej . W odpowiedzi sprzedawca powołał się na gwarancję i brak jego odpowiedzialności za niedziałające funkcje .
Drugie pismo napisała już Pani Adwokat - czekamy na odpowiedź , jak nie to idziemy do sądu
Raczej nie będzie takiej potrzeby.
To że sprzedawca powołał się na gwarancję, świadczy tylko o jego niewiedzy i nieznajomości prawa.
Po otrzymaniu pisma od prawnika raczej pójdzie po rozum do głowy.
Zresztą, jemu stratę musi zrekompensować producent, więc on nic nie traci.
Piszcie do sprzedawców żądanie z tytułu przysługującej Wam rękojmi.
Towar zdecydowanie nie odpowiada specyfikacji produktu z momentu zakupu. Wystarczy to udowodnić.
Dodatkowo jak czytam ma problemy z prawidłowym działaniem( samoczynne wyłączanie się, wieszanie się itd). Jak sprzedawca się uchyla od odpowiedzialności, to nawet bez prawnika od razu bym sprawę skierował do sądu. To prosta sprawa. Oczywiście do sądu warto zatrudnić prawnika bo za jego koszty i tak zapłaci sprzedawca po przegraniu sprawy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

ABKK

Member
Powiem Wam, że jeszcze się wahałem nad tym modelem.
Ale czytając wasze posty już wiem, że nie pcham się w ten model...

Tylko co dalej?
Widzę, ze czekacie na jakiś nowszy model na 2016 rok... I co sądzicie, ze uporają sie z tymi problemami?
 

rafal20x

New member
Potwierdzam dość duży i poważny BUG ! przy naciśnięciu guzika VOICE tv robi się bardziej bordowe po czym wyskakuje napis Google (jakby coś próbowało pobrać z listy) po czym TV zawiesza się kompletnie w sztos.
Na ciemno na głucho i nagły restart.
Czym prędzej ten software musi zostać poprawiony!
wroclaw-uwaga-nowe-kierunki.jpg
 
Do góry