Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

calibro

New member
Witam Wszystkich, tak sobie czytam i czytam ten wątek i ...no właśnie. Mam ten model TV już chyba 4 miesiące i wszystko działa bez problemu...ANI RAZU SIĘ NIE ZAWIESIŁ !!! Owszem były problemy z płynnością w menu ale w przypadku kiedy ledwo "łapał" internet przez WI-FI. Fakt ma kilka mankamentów ale generalnie jest bardzo ok...naprawdę nie rozumiem skąd u wielu osób te problemy...
 

BRATOLADA

New member
Kolejny prosty przykład - Hub Tv, materiały testowe 4k, 2 filmy działają, pozostałe wszystko zawieszaja. Pomaga tylko odcięcie od prądu...
 

DJ82

Member
Może niektórzy mają wersję specjalną na której wszystko działa...

U mnie nawet po ponownej instalacji TV nie instalując żadnych aplikacji TV potrafił mieć problemy z samym włączeniem się...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Koledzy piszę to bez żadnej złośliwości, ale dlaczego Wy tych bubli nie oddajecie sprzedawcy?
 

calibro

New member
Fakt po ostatniej aktualizacji po wciśnięciu mikrofonu następuje restart telewizora....programy testowe 4k działają bez problemu. Nigdy nie miałem problemu z włączeniem TV lub zawieszaniem i nie, nie mam specjalnej wersji na której wszystko działa ale też mam kolegów którzy zawsze z wszystkim maja problemy...bez złośliwości :).
 

miru5

New member
Rzeczywiście - zapakowałem nowy soft - iiii... jak zwykle nic nie poprawili - a sperdol.... wyszukiwanie głosowe - telewizor zwiesza sie totalnie - a właczyc go to też jest sztuka - ludzie jakie to są paprochy w tym Philipsie - ręce opadają. Jeśli ktoś na tym forum zada jeszcze pytanie - czy warto kupić - odpowiadam NIE ! NIE ! i jeszcze raz NIE - to jest szrot a nie telewizor. Sorry .... u Kikiego jest model idealny :) - bez wad.
 

tomeko12

New member
A ja pierwszy raz sprawdziłem, i na słowo "polsat" telewizor pokrył się czarnym ekranem i sie zresetował... Widać, muszę zmienić oglądane programy.
 

rafal20x

New member
Voice - działa na 50% u mnie reaguje na "techno" wyszukuje jak coś innego powiem "wyszukaj..." wyskakuje literka "e" po czym sie zacina aplikacja Voice i trzbeba cofnąć klawiszem <= po czym wraca do Tv .
 

PatyJa

New member
info od philipsa:

"After upgrading your TV, it is necessary to perform a "cold start". This means that, after the TV is running again (after the update), shut down the TV, wait 1 minute (till all components are shut down), and unplug the TV from the mains (pull power cord) for 2 minutes before starting again. After this I advise to do a complete reinstallation of the TV as this is a new branch."
 
Do góry