Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

DJ82

Member
KIKI - mam do Ciebie pytanie odnośnie ostatniej aktualizacji:

Kilka razy pisałeś na tym forum że do końca roku będzie HEVC z DVBs oraz YT 4k. Zostało 2 tygodnie a wczorajsza aktualizacja w zasadzie nic nie wniosła... Skomentujesz to jakoś?? Bo to że PHILIPS robi wszystkich w balona to już chyba wiemy... ale Ty ciągle go zachwalasz a w zasadzie ten TV służy wszystkim tylko jako monitor...
 

tom30

New member
Witam wszystkich. Sledzę ten post od dluzszego czasu PUS7600 i zastanawiam się czy zainwestować w ten TV,czy warto bo jestem trochę zielony,ale jak się czyta że co chwile coś się wiesza,restarty itp? Czy może jednak lepiej jakiś model FH np.PFS8209,PFT6550. TV ma slużyc praktycznie tylko do oglądania kanałow TV z dekodera VECTRy.
 

barat

New member
Ja wybrałem PFS8109 i o dziwo na razie jestem zadowolony ... z tym, że dla mnie to DVB-T + monitor dla Raspberry Pi z OSMC, odtwarzacza bluray oraz PC ze Steam Big Picture...
Z "wbudowanego" androida praktycznie nie korzystam, dźwięk puszczam z Fidelio B5 po ARC ...
 

miru5

New member
Dobrze że w tej ostatniej aktualizacji naprawili : Aktualizacja Logo dla Serbii.
Jestem dumny z nich. To był poważny problem.
Panowie bądźmy szczerzy - jeszcze parę miesięcy i ten model pójdzie w kąt, emocje opadną... i zapadnie cisza. Zaczną pracować nad modelami 2016. ALE LOGO DLA SERBII - będzie aktualizowane. :)
 

DJ82

Member
Panowie bądźmy szczerzy - jeszcze parę miesięcy i ten model pójdzie w kąt, emocje opadną... i zapadnie cisza. Zaczną pracować nad modelami 2016.

Obawiam się że masz rację... Najgorsze jest to że człowiek się napalił że to niby super ekstra TV (zachwalany na forum) a tak naprawdę to zwykły TV z niby super SMART TV które w sumie bardzo słabo działa. Nie powiem ma bardzo dobrą jakość obrazu. Ale po 4 miesiącach użytkowania powiem tylko tyle że dałem za niego 6tyś a wg mnie wart jest max 3tyś i wtedy bym się nie czepiał ale po to się płaci więcej żeby było lepiej a tu lepiej nie jest a wręcz gorzej niż w tańszych TV...

W sumie to żałuję wydanej kasy na ten TV... i już chyba nawet straciłem nadzieję że PHILIPS wyda soft który będzie działał prawidłowo...

Jedyna nadzieja w tym że ktoś zrobi roota i zacznie pisać alternatywne softy jak w telefonach ale w tej kwestii też niestety cisza :(
 

Angael

New member
Tak jak pisalem Nasz rynek jest dla nich tak niszowy ze nawet nie widza problemu Playera, za to netflix czy google to powazne sprawy. Jedna rzecz jaka zmienili to tylko tyle ze w Playerze pokazuje sie informacja ze nalezy sie zglosic do wytworcy programu a nie producenta Tv :)
Pytanie tylko dlaczego w innych markach Player ma aktualizacje niezaleznie od aktualizacji calego systemu TV i przez to moze byc aktualizowany na biezaco, a Philips nie potrafi sobie z tym poradzic - bo to tylko polski rynek.

Changelog:
QV151E_R0.5.38.28

  • Logo update for Serbia
  • Logo update for the Netherlands
  • Stability improvements
  • Fix for the green screen issue at startup (prevention for green screen corruption)
  • Fix for False recovery scenario 2
  • Netflix changes:
-Introduction of Netflix APK 2.4
-Netflix Multichannel 5.1 > stereo default selection to prevent Netflix issues in case of 5.1 selection in combination with HTS.
-resolution of a memory leak in Netflix​
  • DVBC scanning issue
  • New Google GMS package
 

DJ82

Member
Na poprzednim sofcie bywało tak że się nie włączał...

Dzisiaj na nowym niby się włączył - napis PHILIPS zaświecił, potem zgasł, znowu się zaświecił, potem dioda się zaświeciła (razem z napisem) następnie się łaskawie włączył po kilku sekundach obraz zniknął, pojawił się jednolity szary kolor w paski a następnie się zrestartował i już działał normalnie...

To wstyd żeby TV za taką kasę miał problem z włączeniem...
 

BMMB

New member
Póki nie zaczniecie zwracać telewizorów albo głośniej krzyczeć w mediach nikt Was nie potraktuje poważnie. A z tego co tu czytam Philips sobie z Was kpi.
 

DJ82

Member
Tylko czy jeśli kupiłem TV w sierpniu i to na raty to czy będę mógł go tak łatwo zwrócić... i jak to zrobić? Pismo do PHILIPSa czy do sklepu?
 

tomeko12

New member
Masz dwa lata na reklamacje z tytułu rękojmi za wady fizyczne (niezgodność rzeczy sprzedanej z umową) u sprzedawcy. Na zgłoszenie masz rok od stwierdzenia. A niezgodności trochę jest:
- brak Miracast (było w specyfikacji, juz nie ma)
- brak Spotify (jest w specyfikacji)
- niedziałający Multiroom na urządzeniach mobilnych (wg informacji na Telewizor Philips. Philips Smart TV | Philips posiadając tuner dwugłowicowy powinieneś móc oglądać co innego w TV i co innego na tablecie, a tak nie jest)
- niedziałające UHD przez DVB (ale to dotyczy tylko zakupów w Euro-RTV-AGD, na Philips 48PUS7600/12 - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD zapewniali, że do końca roku będzie...)
- brak obsługi MHL (było w instrukcji, już nie ma)
- brak obsługi myszki (jest w instrukcji)
Co do reszty, to maja więcej możliwości wykręcania się i mogą próbować naprawiać itp...
Jeżeli kupiłeś na raty, to najprościej będzie zażądać wymiany na inny TV w tej cenie. Jeżeli będziesz chciał zwrot pieniędzy, to będziesz musiał mieć zaświadczenie z banku, ile do tej pory spłaciłeś.

Miałem założenie, żeby poczekać pół roku, aż TP Vision ogarnie problemy z tym TV (które minie w lutym), ale widzę że szanse są małe i chyba oddam TV wcześniej.
 
Ostatnia edycja:

pike

New member
Ja chyba nie oddam bo dałem adekwatna cenę do możliwości, czyli połowę ceny :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

iradar

New member
Witam, kupiłem miesiąc temu 65pus7600. wczoraj aktualizacja do najnowszego softu i..:
Po naciśnięciu na pilocie przycisku Voice-na ekranie pasy pionowe kolor pomarańczowo bordowy
Po restarcie wtyczkowym to samo - po wciśnięciu Voice - czarny ekran telewizor nie reaguje na nic
Nie działa w pilocie głośność czyli nie ma możliwości zwiększenia lub zmniejszenia siły głosu w TV
Dodam że wszystkie inne funkcje w pilocie "działają". Pilot parowałem ponownie do sądziłem że po updacie mógł się rozparować.
W tej chwili czekam po restarcie wtyczkowym na ponowne uruchomienie TV ok. 10 min. i jest kłopot z włączeniem ponownie. Dioda w TV reaguje na pilota lecz TV nie włącza się. Po ok minucie wciskania włączył się "cud".

Przestrzegam przed kupnem tego modelu. Nie brać go pod żadnym pozorem pod uwagę w wyborze między innymi markami.
Mnie namówił pacan z MM( promo 11500 na 9999), każdego dnia żałuję zakupu

Nie wspomnę już o smużeniu przy dynamicznych scenach, migotaniem obrazu ( żadko ale występuje)

Jeśli ktoś jest w stanie przesłać mi na prv jakiekolwiek ustawienia poprawiające (kalibrujące) obraz to będę bardzo wdzięczny. iradar a me.com
 

feels3

New member
Trzymajcie sie od Philipsa z daleka. To jedyny sposob na poprawe zenujacej jakosci tego sprzetu. Jak im sprzedaz spadnie to sie dopiero nauczą. Zycie ;)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Koledzy.
Przecież w tytule tematu macie jasno napisane i dodatkowo z wykrzyknikiem:
,,Philips czyli ciągła walka o doskonałość !''
To chodziło o to, że to Wy macie codziennie z tym TV walczyć.
 

accu

New member
Bez reklam
Koledzy.
Przecież w tytule tematu macie jasno napisane i dodatkowo z wykrzyknikiem:
,,Philips czyli ciągła walka o doskonałość !''
To chodziło o to, że to Wy macie codziennie z tym TV walczyć.

Witam uprzejmie,

Bardzo ładnie i trafnie to ująłeś .:-|

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Byłem zainteresowany serią 7600 , gdyż w swojej naiwności liczyłem , że po "wpadce" w 2014 r. telewizorów z logo Philips serii PFS8159 z systemem operacyjnym Android firmy TP Vision , konstruktorzy wyciągną odpowiednie wnioski i sytuacja się w 2015 r. już się nie powtórzy .
Jakże się pomyliłem w swoich przewidywaniach .
Jest to mnie przykro pisać , gdyż sam od lat używam telewizory Philips , a moja "pchełka"
z 2010 r. Philips 32PFL9705H/12 wyświetla bardzo dobry obraz , trójstronny świetnie działający Ambilight , ma również dobry dźwięk i jest
bez usterkowa(brak niestety już wsparcia dla YouTube) , Sony W905A również wyświetla bardzo dobry obraz , a wady jego poznałem
i potrafię tak jego użytkować , aby unikać ewentualnych samoistnych restartów , które się zdarzały . (czasem potrafiła "gryźć się
z sobą włączona"aplikacja w Smart TV z podłączonym dyskiem HDD do nagrywania.)Po prostu gdy
korzystam z aplikacji w Smart TV , wpierw wyciągam dysk HDD z portu USB HDD i jest "gitara". Firma Sony nie rozwiązała do dziś tego błędu , ale ja drogą kolejnych prób tą przypadłość prostą czynnością wyeliminowałem .
Teraz czekam jak "zaprezentuje się" seria PUS8601 , mam jednak "złe" przeczucia i tego nie
ukrywam.:-|
CES 2016 już 06 stycznia 2016 r . Może firma Sony miło "zaskoczy".

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:
Do góry