Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Puść obraz przesuwany jednostajnie w prawo
lub w lewo - zmienisz zdanie natychmiast.
To samo w programach, filmach , bajkach, transmisjach.
 

remol_c

New member
U mnie niestety ten sam problem co miało parę innych osób. Plamy na matrycy, TV przeleżał w serwisie 2 tygodnie, wrócił z porysowaną obudową i odmową naprawy - kurz jest wynikiem działania czynników zewnętrznych i nie podlega gwarancji - widocznie jest to wytyczna Philipsa a nie Pana Heńka z serwisu. Dodam że o odmowie naprawy dowiedziałem się w dniu kiedy TV wrócił do mnie, nikt nie raczył nawet wcześniej do mnie zadzwonić. Odradzam zakup tego modelu.
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pytanko: czy w obecnie sprzedawanych egzemplarzach 49PUS6561 problem smogu na matrycy jest już naprawiony, czy dalej występuje?
 

100mek

New member
Jest w ogóle sens udawać się z tym do sklepu do Philipsa?
Czy ktoś postawił na swoim i jakie tego były efekty?
Przecież to nie może być normalne za takie pieniądze?
Paski nie są do zniesienia na meczach, na skokach... tam gdzie tło jest w miare jednolite i obraz sie przesuwa..

Ileś tam (dziesiąt) postów wcześniej wrzuciłem też link do filmiku, na którym jest bardzo podobny do Twojego efekt. Najpierw napisali, że technik Philipsa stwierdził, że mieści się to w parametrach technicznych .....
W skrócie. Napisałem, że tu na forum ich wyśmiali. Przyjęli. Wyczyścili bo stwierdzili, że matryca jest zabrudzona (moim zdaniem to nie jest powód). Odesłali. Jest trochę lepiej, ale nie na tyle, żebym był zadowolony. Dalej widać te pionowe smugi.
 

Dax88

New member
Ileś tam (dziesiąt) postów wcześniej wrzuciłem też link do filmiku, na którym jest bardzo podobny do Twojego efekt. Najpierw napisali, że technik Philipsa stwierdził, że mieści się to w parametrach technicznych .....
W skrócie. Napisałem, że tu na forum ich wyśmiali. Przyjęli. Wyczyścili bo stwierdzili, że matryca jest zabrudzona (moim zdaniem to nie jest powód). Odesłali. Jest trochę lepiej, ale nie na tyle, żebym był zadowolony. Dalej widać te pionowe smugi.

No to samo usłyszałem w sklepie że tak się może stać, no nic kilka lat trzeba będzie się przemęczyć a przeszukiwania internetu przed następnym zakupem wydłużyć z 3 miesięcy do pół roku.
 

100mek

New member
I to jest właśnie wyżej wymieniony DOBRY żart.
Ostatni raz zaufałem sprzedawcy.
To była odpowiedz na posta gdzie @arnate napisał(a) jak ocenili to forum.
Ja też kupiłem telewizor polegając na opini tutejszego eksperta. Nie zdążyłem przeczytać tego artykułu bo post został usunięty, ale z autopsji wiem co tam opisali.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

halluc

New member
Witam,
2 miesiące po gwarancji i oczywiście to cudo techniki znowu się psuje.
Po wyłączeniu nie można go włączyć z pilota, dioda mruga po naciśnięciu pilota ale tv nie włącza się. Trzeba wyłączyć z prądu na minutę żeby telewizor ruszył. Drugim problemem jest wifi, wifi jest wyłączone i w menu nie można go włączyć. Obstawiam problem z softem, próbowałem opcji "zainstaluj ponownie telewizor" ale nic nie pomogło.
Macie jakieś pomysły co zrobić ?
Dodam, że TV był już raz odsyłany na rękojmię w związku z problemem z softem, czy w związku z tym mogę go znowu odesłać na rękojmię ponieważ problem z softem został zauważony w czasie obowiązywania rękojmi ?
 

rakeoql

New member
Witam wszystkich fanów Philipsa ;)

Chciałbym zapytać czy podłączenie słuchawek (wyjście jack 3,5mm) odcina dźwięk z głośników telewizora?

Zależy mi na tym by nie odcinał - osoba niedosłysząca korzysta z pętli indukcyjnej.
 
Do góry