Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

stitooo

New member
Pomyślałem, że może podzielę się wiadomościami o module Wi-Fi. Skoro reklamowałeś na obraz to dlaczego tykali się Wi-Fi. A może właśnie Wi-Fi wprowadza zakłócenia które widzisz na ekranie. I oto przykład z autopsji. Przed czterema laty cały świat rozpisywał się o usterce w GoPro hero 4. Co się działo? Po włączeniu komunikacji Wi-Fi na rejestrowanym dźwięku słyszalny był turkot, przybrał w określeniach nazwę "helikopter". Niestety GoPro nie poradziło sobie z tym. Bezproblemowo wymieniali kamerki na nowe bo można było spotkać takie w których to było mniej bądź więcej słyszalne. ale zawsze było. Jedyna korzyść to że wysyłałeś samą kamerkę (bez aku i akcesoriów) a wracał cały nowy kpl. a czasmi do tego jeszcze jakiś gratis. Nawiasem mówiąc z 3 odesłanych trafiłem na taką gdzie jest to prawie niesłyszalne. Pomyślałem więc, że może być podobna sytuacja. Zobacz wyłączając Wi-Fi, choć pewnie moduł cały czas jest zasilany.

Też się dziwę że wymieniali jakiś moduł zasilający wi-fi ? Ja problemów nie miałem z wi-fi wcześniej żadnych... Robiłem dziś porządek z kablami i jak widzę jak serwis poskręcał obudowę to mnie krewa zalew.... wszystkie śrubki na chama, krzywo wkręcone i zjechane łepki tak że już tego nikt nie odkręci... Dodatkowo pojawił się problem z dyskiem zewnętrznym podpiętym pod USB 3.0 ---> Po sformatowaniu przez TV jest on widoczny, mogę na nim zapisywać dane, oraz instalować aplikacje.
Po ponownym uruchomienie TV przestaje widzieć dysk.... aplikacje przestają działać próba uruchomienia kończy się komunikatem "aplikacja nie jest zainstalowana" :x:x:x - Przed serwisem działało to normalnie....
 
Ostatnia edycja:

miet55

Member
Bez reklam
Po ponownym uruchomienie TV przestaje widzieć dysk.... aplikacje przestają działać próba uruchomienia kończy się komunikatem "aplikacja nie jest zainstalowana" :x:x:x - Przed serwisem działało to normalnie....
Te dyski 2,5" nie do końca się sprawdzają. Przeważnie każdy pochodzi z jakiegoś tam odzysku. Miałem też z tym problem. Jak ruszyłem dyskiem przestawał na chwilę kręcić i to już wystarczało żeby wszystko się krzaczyło, łącznie z nagraniami PVR. Zastosowałem dobrą kartę 32Gb i po problemie.
 

mitch

New member
Natychmiast to reklamuj. Przemyśl zgłoszenie tego jako niezgodności towaru z umową, najlepiej skonsultuj to z lokalnym rzecznikiem konsumentów.
 

stitooo

New member
Te dyski 2,5" nie do końca się sprawdzają. Przeważnie każdy pochodzi z jakiegoś tam odzysku. Miałem też z tym problem. Jak ruszyłem dyskiem przestawał na chwilę kręcić i to już wystarczało żeby wszystko się krzaczyło, łącznie z nagraniami PVR. Zastosowałem dobrą kartę 32Gb i po problemie.
Kupiłem specjalnie dysk 500gb pod usb 3.0 do tego Tv
Dysk jest w 100% sprawny pod PC działa bez problemu. Jak go formatne pod pc na NTFS to tv go wykrywa za każdym razem ale z pod TV nie mogę na nim nic zapisać (ograniczenia androida)
 

Domely

New member
Kolejny dowód na to żeby darować sobie TV Philips bo jak jest OK to człowiek zadowolony (ja tak do tej pory mam z moim ryzykownym 47PFL6008) a jak pojawia się problem to człowiek jest traktowany skandalicznie. Obsługa posprzedażowa w Philipsie to dno - dowody wszyscy mamy na tym i na innych wątkach tego forum :(
Coraz bardziej dojrzewam do decyzji zmiany marki po nastu wiernych latach dla Philipsa na Sony...

BTW co byście wybrali 65PUS7601 czy Sony 65XD9305 ??? (mam do kupienia w podobnej cenie) ew. 55XD9305 (bo dochodzę do wniosku że 55" też mi spokojnie wystarczy i do tego dużo tańszy)
 
Ostatnia edycja:

gothblack

New member
Kurczę chciałem sobie tylko kupić wiekszy i "lepszy" telewizor i okazuję się, że to nie takie proste :D Do tej pory używam 5-letniej 50 calowej plazmy Panasonica i w sumie jestem zadowolony, ale chciałbym lepiej i okazuje się,ze w 5 lat technologia poszła jednocześnie krok do przodu i 2 kroki do tyłu...no bo popatrzcie...niby w tv teraz kupa bajerów, a telewizji się nie da oglądać bo zawsze coś tam przeszkadza.No pewnie można kupić telewizor w cenie samochodu ponoć tylko taki "daje szanse",że wszystko będzie ok.Tylko czy tak powinno być?? W końcu 4 tys. to też jest niemała kwota i wydając tyle nie ma się żadnych gwarancji, że produkt jest dobry.Chyba sobie jednak odpuszczę i poczekam rok bo zależy mi na 60 calach lub 55+amblilight, a w tej cenie to tylko mam do wyboru Philips 55PUS6561/7101 problemy z nim znane wszystkim lub Sony7005/8005 matryca 60hz, IPS niestety ,58DXU701 Panasonic tu też 60hz,ale już matryca VA no i Samsung 60J6240 matryca ponoć 120hz ,ala z jednym suwakiem i to poobno działa jak matryca 60hz, za to VA no i bez 4K, ale sam już nie wiem czy nie lepiej skupić się na fullhd niż oglądać reklamowki z 4k z youtuba bo pewnie po miesiącu mi się to znudzi.Jak coś to koledzy poradźcie bo ja już mam mętlik w głowie.
 

strazakp

Banned
Kurczę chciałem sobie tylko kupić wiekszy i "lepszy" telewizor i okazuję się, że to nie takie proste :D Do tej pory używam 5-letniej 50 calowej plazmy Panasonica i w sumie jestem zadowolony, ale chciałbym lepiej i okazuje się,ze w 5 lat technologia poszła jednocześnie krok do przodu i 2 kroki do tyłu...no bo popatrzcie...niby w tv teraz kupa bajerów, a telewizji się nie da oglądać bo zawsze coś tam przeszkadza.No pewnie można kupić telewizor w cenie samochodu ponoć tylko taki "daje szanse",że wszystko będzie ok.Tylko czy tak powinno być?? W końcu 4 tys. to też jest niemała kwota i wydając tyle nie ma się żadnych gwarancji, że produkt jest dobry.Chyba sobie jednak odpuszczę i poczekam rok bo zależy mi na 60 calach lub 55+amblilight, a w tej cenie to tylko mam do wyboru Philips 55PUS6561/7101 problemy z nim znane wszystkim lub Sony7005/8005 matryca 60hz, IPS niestety ,58DXU701 Panasonic tu też 60hz,ale już matryca VA no i Samsung 60J6240 matryca ponoć 120hz ,ala z jednym suwakiem i to poobno działa jak matryca 60hz, za to VA no i bez 4K, ale sam już nie wiem czy nie lepiej skupić się na fullhd niż oglądać reklamowki z 4k z youtuba bo pewnie po miesiącu mi się to znudzi.Jak coś to koledzy poradźcie bo ja już mam mętlik w głowie.
Nie jesteś sam kolego.
Ja tez mam podobny problem z tym ze ja na pewno chce 4k i hdr bo kupując tv za kilka lat nie chce sie cofać z technologia do fullhd. Najpierw kupie tv a później pewnie konsole wiec mysle ze te 4k i hdr sie przyda.
Również mam budżet do 4tys zl i tez myślałem najpierw o pis6561 teraz pus 7101. Mysle tez mocno o Sony55xd7005 bo taki jest w budżecie ale tutaj matryca tylko 60Hz, natomiast na plus lepszy obraz i Android6. Gdybym miał na tv przeznaczyć 5000zl to na 100% bralbym Sony55xd8505!!!
Nie znajdziemy w tej cenie tv by wszystko miał na plus...trzeba zawsze z czegos zrezygnować na rzecz innego czegos.
Dodam jeszcze ze nie biorę pod uwagę zakupu innych tv firm takich hak LG,Samsung itd. Panasonic mógłby jeszcze byc ale tam system Firefox jest niepewny na przyszłość.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Po miesiącu czasu wrócił do mnie wkońcu TV z serwisu....Na świstku serwisowym jest info "wymieniony ekran oraz moduł zasilania wi-fi " - o dziw nowy ekran ma dokładnie taką samą wadę!!!! 2 Poziome linie dzielące ekran na 3 części !! Owszem wada jest 100 razy mniej widoczna niż na poprzednim ekranie ale z bliska dalej widać jakby ekran składał się z 3 części... Serwisant stwierdził że ten typ ekranu tak ma i owszem może zabrać TV znów do serwisu ale nawet jeśli wymienią na kolejny nowy te linie będą zawsze widoczne w mniejszym bądź większym stopniu... - bez komentarza.
Gdybyś wysłał do sprzedawcy jako reklamację, to przy drugiej naprawie mógłbyś zażądać skutecznie zwrotu kasy.
Nie rozumiem dlaczego bawicie się z gwarancjami.
Przy reklamacji sprzedawca musiałby Ci udowodnić, że w momencie zakupu byłeś poinformowany, że ten TV ma taką wadę.
 

jupi1

New member
c604777e77f2e234d716e54b28fbbd85.jpg


cdc13e1484a37902e522a4d3107b06e6.jpg


4e6f44697635bd9e578a808824432421.jpg


f00c907777996cb71d31be18f4b75eef.jpg


Obiecane obrazy testowe. Jak dla mnie jest naprawdę ok....

Dodam tylko, że telefon trochę źle dobrał balans bieli... W rzeczywistości wygląda to nawet lepiej niż na zdjęciach :)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Felix

New member
Dostałem dzisiaj kolejną odpowiedź od Philipsa.

Wcześniejsza na pytanie o artefakty (czerwony pas z artefaktami nad / pod nią) co ok. 10-15 sekund w trybie 'Game':

"Jest to obecnie badane przez nasz dział oprogramowania."

Zapytałem co mi mogę zaproponować w takim razie, dodałem też zdjęcia brudu na matrycy - pasy po całej długości i brudna góra/dół, dostałem odpowiedź:

" Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Problem z pasami na konsoli w trybie gry jest obecnie analizowany przez nasz dział oprogramowania i na tą chwilę nie mamy na to niestety rozwiązania.

Na przesłanych nam zdjęciach zaobserwowaliśmy natomiast ciemniejsze plamy na dolnej części ekranu. Jest to coś co będzie musiał sprawdzić nasz serwis. W tym wypadku TV może jednak zostać zabrany. Czy możemy przesłać zgłoszenie do naszego autoryzowanego serwisu?


Z poważaniem,

Józef Kwiecień
Biuro Obsługi Klienta

Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 - 18:00

--

Mogę z tym uderzać do sklepu gdzie kupowałem sprzęt na podstawie niezgodności z umową? Jeśli odmówią, to czy rzecznik się takimi sprawami zajmuje faktycznie?
 

strazakp

Banned
Hahaha :) zaraz powiecie, że pracuję dla Philipsa :p

Tak.. 55PUS6561 kupiony w MM za 3 tys...
Czyli istnieją przyzwoite egzemplarze tego Philipsa :)
Może warto by się przekonać na własnej skórze...
Cały czas jest to TV który jest stosunkowo niedrogi i oferuje podobne parametry do telewizorów o minimum 1500zl droższych. Ze względu na lepszą obudowę i lepsze nagłośnienie to mógłbym się zdecydować na tego Philipsa ale 7101.
 

jupi1

New member
Czyli istnieją przyzwoite egzemplarze tego Philipsa :)
Może warto by się przekonać na własnej skórze...
Cały czas jest to TV który jest stosunkowo niedrogi i oferuje podobne parametry do telewizorów o minimum 1500zl droższych. Ze względu na lepszą obudowę i lepsze nagłośnienie to mógłbym się zdecydować na tego Philipsa ale 7101.


Może inaczej... Gdybym mógł doplacic 300-500 zł to pewnie też bym wybrał. U mnie różnica była jednak sporo wieksza :). Faktycznie głośniki są "płaskie" i jakieś kino by się przydało....
 
Do góry