Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Domely

New member
Gothblack może to następny badziewny egzemplarz...

A dźwięk w tym cudzie będziesz miał tylko przez HDMI3 i 4
 
Ostatnia edycja:

damianC902

New member
Dobra... zamówiłem tego philipsa, ale nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony do mojej decyzji. Dałem się omamić tymi durnymi światełkami jak dziecko :fool:

Jakby co to ustawowe 14 dni na zwrot, lub te ich "30 dni".
 

Caparzo

New member
Bez reklam
jak ja zamawiałem tv to byłem zadowolony, cieszyłem się i ni zawiodłem po rozpakowaniu, podłączeniu i po ustawieniach oglądaniu. A ty na starci marudzisz.. to po co kupowałeś ?
 

damianC902

New member
Marudzę, bo opinie innych nie napawają optymizmem.

Miałem dylemat z wyborem pomiędzy tym, a samsungiem KU64x0 no i podjąłem to ryzyko wybierając philipsa :roll:
 

bluray

Banned
" ... Wiadomo kiedy trafi na Nasz TV nowa wersja Android'a? "


Tylko po co, skoro kolejne wersje zupełnie nic nie wnoszą w systemie TV ?


GOOGLE zarządza systemem ANDROID TV. Przed laty dali za free super open system w wersji TV dla SONY i PHILIPSA.

Krótko i na temat:
Potencja OS ANDROID jest ogromna.

Zakładam dziś, że:
GOOGLE chce obecnie kasy za system ANDROID w każdym TV od producentów telewizorów.

Właśnie SONY i PHILIPS pokazują kolejne serie TV bez ANDROIDA. Ma miejsce jakiś tajemniczy powrót do SMART TV, tradycyjnego, ale bez przeglądarki www.
Wniosek: dostawcy treści płacą za linki (NETFLIX, GOOGLE ale i śmiecie w dystrybucji treści video ... ).


Czy widzicie ten strend ? Np. Philips seria 53xx.

Wniosek taki, że GOOGLE chce teraz od producentów TV kasę za od sztuki za ANDROID.
Owszem: SONY dostał 6.01 ale ta wersja zupełnie niczego nie wniosła do OS.
Phil także zrealizuje upgrade do 7.0 dla TV od 2015. Zaraz jak tylko się dogadają.
Upadek FireFox dla Japan PANASONIC TV podpowiada, że jest coś na rzeczy.

ps.: czy jest taka aplikacji na Android TV, która zapisze treść video (kapturuje) do pliku video z
ekranu ?
Kolega, spec od ANDROID TV powiedział, że jest. Ale wymaga to mało legalnej podmianki softu.
 
Ostatnia edycja:

gothblack

New member
No i dupa jeśli chodzi o ambilight.Niestety nie jest tak dobrze jak na filmikach pokazowych.
Niby świeci i mruga jak trzeba, ale w zasadzie tylko trzy kolory dominuja biały,Czerwony i żółto pomarańczowy.co jest winne...za duża odległość od ściany 23 cm czy zbyt ciemny jej kolor tzn.
pomarańczowy...jaki macie sugestie? Kolor mam ustawiony jak trzeba.
 

Felix

New member
No i dupa jeśli chodzi o ambilight.Niestety nie jest tak dobrze jak na filmikach pokazowych.
Niby świeci i mruga jak trzeba, ale w zasadzie tylko trzy kolory dominuja biały,Czerwony i żółto pomarańczowy.co jest winne...za duża odległość od ściany 23 cm czy zbyt ciemny jej kolor tzn.
pomarańczowy...jaki macie sugestie? Kolor mam ustawiony jak trzeba.

Powinna być mniejsza niż 23 cm, ktoś tu pisał, że 15 cm jest optymalne, ale moim zdaniem to im mniej tym lepiej. Przy 15 cm to nie ma żadnego tak opisywanego efektu 'przedłużania ekranu' bo TV na tyle odstaje, że widać, że lampki są tylko dodatkiem, a nie żadnym przedłużeniem.

Tylko problem z 6561 jest taki, że on sam w sobie jest dosyć gruby i nawet przy najcieńszym uchwycie nie da się go ustawić jako 'ultra slim'.

Dla mnie przede wszystkim te kolory nie były / nie są dobrze odwzorowane. Jak ktoś ogląda The Walking Dead to może zwrócił uwagę, że jak jest już po intro i jest logo 'The Walking Dead' z tłem, to Ambilight w całości świeci na różowo (na białej scianie), a nawet czerwonego czy różu tam na obrazku nie ma.

Natomiast zdrowotnie jest to bardzo fajne, tak jak wszelakie podświetlenie za telewizorem, mniej oczy się męczą, to jest moim zdaniem największa zaleta światełek, a nie jakieś tam mityczne 'przedłużanie obrazu czy ekranu'.
 

KomBrat

New member
No to daj znać jeszcze najlepiej dziś jak tam sytuacja wygląda. Zastanawiam się czy jutro nie jechać po pus6561 lub ku6450, lub w ogóle się wstrzymać z miesiąc.

Zadzwoniłem do S. na infolinię by się dowiedzieć gdzie mają sprzęt i od razu kupić tv przez tel.
Dostałem ID zamówienie, a tu po kilku godzinach zonk:
"Szanowny Kliencie,Uprzejmie informuję, że zamawiany Produkt jest już ostatnią sztuką po ekspozycji. Zapraszamy do naszego Marketu, w celu obejrzenia Produktu i podjęcia decyzji o zakupie.
Z poważaniem,
Zespół Saturn.pl"
No to w auto i do sklepu na oględziny i zonk2:
Sprzedawca poinformował mnie, że w ogóle to ta sztuka to jest poserwisowa, niekompletna i tak na prawdę nie do sprzedaży.
Na moje żądanie kazałem mu sprawdzić gdzie są:
No to podał mi, że 10 szt. w MM na Bielanach.


Zaraz biorę się za zamawianie online.
 

gothblack

New member
Powinna być mniejsza niż 23 cm, ktoś tu pisał, że 15 cm jest optymalne, ale moim zdaniem to im mniej tym lepiej. Przy 15 cm to nie ma żadnego tak opisywanego efektu 'przedłużania ekranu' bo TV na tyle odstaje, że widać, że lampki są tylko dodatkiem, a nie żadnym przedłużeniem.

Tylko problem z 6561 jest taki, że on sam w sobie jest dosyć gruby i nawet przy najcieńszym uchwycie nie da się go ustawić jako 'ultra slim'.

Dla mnie przede wszystkim te kolory nie były / nie są dobrze odwzorowane. Jak ktoś ogląda The Walking Dead to może zwrócił uwagę, że jak jest już po intro i jest logo 'The Walking Dead' z tłem, to Ambilight w całości świeci na różowo (na białej scianie), a nawet czerwonego czy różu tam na obrazku nie ma.

Natomiast zerowotnie jest to bardzo fajne, tak jak wszelakie podświetlenie za telewizorem, mniej oczy się męczą, to jest moim zdaniem największa zaleta światełek, a nie jakieś tam mityczne 'przedłużanie obrazu czy ekranu'.

No dobra chyba doszedłem do sedna sprawy.Kolor jest głównym winowajcą.Pewnie odległość mniejsza też by sie przydała i łatwiej by było zmienic wieszak, ale nie bede przemalowywał pokoju 1,5 roku po remoncie.Przyłożyłem białą koszulke do ściany i kolory niebieski i zielony oczywiście były.Niestety na pomarańczy chyba, a raczej na pewno nie wyciągnie sie tych kolorów nawet z 5 cm. W tej chwili ten cały ambilight wyglada troche jarmarcznie, a nie o to mi chodziło..., wiec skoro światełka nie działają tak jak trzeba to chyba tv do kartonu i do sklepu.A już prawie udało mi sie ustawic kalibracje no i powoli przyzwyczajałem sie do bandingu :-D Ma lub miał ktos z Was podobne problemy z ambilight i kolorem ściany?
 

damianC902

New member
Zadzwoniłem do S. na infolinię by się dowiedzieć gdzie mają sprzęt i od razu kupić tv przez tel.
Dostałem ID zamówienie, a tu po kilku godzinach zonk:
"Szanowny Kliencie,Uprzejmie informuję, że zamawiany Produkt jest już ostatnią sztuką po ekspozycji. Zapraszamy do naszego Marketu, w celu obejrzenia Produktu i podjęcia decyzji o zakupie.
Z poważaniem,
Zespół Saturn.pl"
No to w auto i do sklepu na oględziny i zonk2:
Sprzedawca poinformował mnie, że w ogóle to ta sztuka to jest poserwisowa, niekompletna i tak na prawdę nie do sprzedaży.
Na moje żądanie kazałem mu sprawdzić gdzie są:
No to podał mi, że 10 szt. w MM na Bielanach.


Zaraz biorę się za zamawianie online.

Osobiście zamówiłem z odbiorem osobistym w sklepie i dostałem sms, że TV czeka na odbiór :p
 

Rob29

New member
Nie chcę nikogo urazić to tylko spam :spam: Jak ktoś zielony w temacie może to przetrawić :spam:
Życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym nowym roku, to chyba już jutro :spam:

ps a przeczytałem tylko troszkę wiem mój błąd to też :spam:
 

bluray

Banned
Niestety, ten model PHILIPS TV tak ma, że przez kilka dni będą trudności z zakupem.
Zalecam teraz zakup PANASNONIC TV albo Japan SONY.

Pytamy w sklepie czy w/w TV Japońskie (Turcja) mają matryce z natywne 120 Hz czy tylko 50 Hz.
Jeżeli sprzedawca mówi, że nie wie to znaczy , że matryca jest 50 Hz.


ps.: ROB emituje super bajery.
Czekamy na jeszcze lepsze efekty.
 
Ostatnia edycja:

Domely

New member
Zadzwoniłem do S. na infolinię by się dowiedzieć gdzie mają sprzęt i od razu kupić tv przez tel.
Dostałem ID zamówienie, a tu po kilku godzinach zonk:
"Szanowny Kliencie,Uprzejmie informuję, że zamawiany Produkt jest już ostatnią sztuką po ekspozycji. Zapraszamy do naszego Marketu, w celu obejrzenia Produktu i podjęcia decyzji o zakupie.
Z poważaniem,
Zespół Saturn.pl"
No to w auto i do sklepu na oględziny i zonk2:
Sprzedawca poinformował mnie, że w ogóle to ta sztuka to jest poserwisowa, niekompletna i tak na prawdę nie do sprzedaży.
Na moje żądanie kazałem mu sprawdzić gdzie są:
No to podał mi, że 10 szt. w MM na Bielanach.


Zaraz biorę się za zamawianie online.

Bo Saturn to dno!! A kupowanie tam online to ruletka...
Wyobrażacie sobie że 2 miesiące temu zamówiłem TV za ponad 8 tyś i zapłaciłem a oni po 2 dniach przysłali maila że nie mogą zrealizować zamowienia z powodu braku towaru. Złożyłem reklamację i od 2 miesięcy nie wiedzą co odpowiedzieć.
Odradzam szczerze zakupy w ich sklepie online!!!
 

Rob29

New member
Niestety, ten model PHILIPS TV tak ma, że przez kilka dni będą trudności z zakupem.
Zalecam teraz zakup PANASNONIC TV albo Japan SONY.

Pytamy w sklepie czy w/w TV Japońskie (Turcja) mają matryce z natywne 120 Hz czy tylko 50 Hz.
Jeżeli sprzedawca mówi, że nie wie to znaczy , że matryca jest 50 Hz.


ps.: ROB emituje super bajery.
Czekamy na jeszcze lepsze efekty.

Jeszcze jestem, czemu się czepiasz porządnego ludzia, ja naprawdę nie lubię się kłócić.
Lepiej bez super bajerów ?
 
Niestety, ten model PHILIPS TV tak ma, że przez kilka dni będą trudności z zakupem.
Zalecam teraz zakup PANASNONIC TV albo Japan SONY.

Pytamy w sklepie czy w/w TV Japońskie (Turcja) mają matryce z natywne 120 Hz czy tylko 50 Hz.
Jeżeli sprzedawca mówi, że nie wie to znaczy , że matryca jest 50 Hz.


W Nowym Roku życzę trafniejszego wyboru lekarza bo obecny złe leki przepisuje i na głowę nie pomagają na pewno !!!

A tego bubla z tematu najlepiej niech całkowicie wycofają bo jak tak dalej pójdzie to CHIŃSKIEJ firmie TP VISION przez ten " świetny" TV braknie magazynów na zwroty :) :-D:razz:
 
Do góry