Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Caparzo

New member
Bez reklam
ja mam philipsa z 2007r pierwszy ambilight boczny, do tej pory działa jak należy. Poprzedni tv też był philips i żal; było sprzedawać.. ale miał dupe na pół metra ;P
 

strazakp

Banned
Ciężko to teraz określić...
Produkty z przed wielu lat to nie to samo co dziś...
Ja mam Samsunga z przed 9 lat a model 10lat i jakos nie chce sie zepsuć ;-)
Tak samo jest z samochodami...Dawne niemieckie 1.9tdi jeżdżą do dnia dzisiejszego, mają nastukane setki tys km a pierwsza zardzewieje buda niż silnik sie rozleci :)
Tak samo jest z elektroniką i sprzetem rtv agd!!! Dzis taki sprzet ma służyć na okreslony ilość godzin pracy i jezeli masz szczescie to bedzie to znacznie dłużej niz producent zakłada. nie opłaca się robić czegoś co sie nie zepsuje choć spokojnie technologia na to pozwala. ma byc ruch w interesie!!!
Hej,

A co powiecie na temat żywotności tv marki philips??

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

Smykoo

New member
Raczej właśnie ma. I pewnie tylko TY tego nie widzisz. Kwestia wzroku i jego wad.
Już tu kilku takich było co twierdzili, że trafili wyjątkową sztukę....wrzucili filmik i czar prysł.
Zakładam, że Twój przypadek jest identyczny.
Na 191 stron tego tematu nikt nie wrzucił filmiku z 6561 bez bandingu. NIKT, łącznie z kikim.



Bo jeszcze o nich nie wiesz... ;)
Byli znajomi i też nic nie widzą. Nawet jak są to ledwo widoczne i dla kogoś kto jedt na to wyczulony i tyle. Jestem zadowolony, ale wady ten tv ma i to jest oczywiste niestety. Ogólnie w tej cenie to mogę polecić. Nie za drogi, a sporo oferuje.

Wysłane z One Plus
 

miet55

Member
Bez reklam
Myślę, że się da bo są bez bandingu.
Te z bandingiem u nas wracają do Philipsa .
Co robią dalej nie wiem.
Mój jednak nie wrócił doPhilips'a i całe szczęście, że nie oglądam zbyt dużo meczów, chodź jak już kiedyś pisałem ów banding zauważam czasami nawet na reklamach. Na filmach i mat. studyjnych jest OK! Może gorzej z artami, ale do nich miałem okazję już przy PFL6007K przyzwyczaić się. Mam włączone PNM, gdyż w innym przypadku ruch dla mnie jest nieakceptowalny. Z dwojga złego wolę czasem dostrzec arty niż np. ruch postaci ma odbywać się jak po "tarce".
Reasumując TV OK! tylko szkoda, że uwierzyłem w ten marketing o TV pozbawionych bandingu.

Trochę to dla mnie dziwne bo np. mat 4K (4K Ultra HD UEFA Euro 2016 Opening Ceremony) mimo, że kamery wykonują szybkie najazdy to bandingu nie ma. Czyli im słabszy jakościowo materiał, tym chyba bardziej widać banding.
 
Ostatnia edycja:

Caparzo

New member
Bez reklam
ja oglądam materiały na yt o tym bandingu i za chiny nie wiem o co chodiz... ,ma ktoś jakiś konkretny przykładowy film ?
 

Smykoo

New member
W ten sposób można podkopać wiarygodność dosłownie każdego produktu. Nie ważne czy będzie to TV, samochód czy dom, zawsze znajdzie się ktoś, kto udowodni nam że kupiliśmy bubel. Niepodoba mi się próba udowadniania, że mój zakup posiada wady i każdy inny też je będzie miał. Na ponad 190 stronach tego forum wielokrotnie powoływane są procedury testowe pokazujące że Philips jest bublem. Śmierdzi mi to działaniami PR innych producentów. Nie po to kupuje tv, żeby całymi dniami szukać w nich wad, tylko żeby spokojnie oglądać TV. Że jakość jest w miarę, a nawet więcej, a przy tym cena przystępna, to trzeba się cieszyć kompromisem i bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny.

Ja w swoim TV bandingu i cloudingu nie widzę i nie chcę widzieć, więc nie szukam odpowiednich testów i opinii malkontentów którzy wieszczą, że każdy philips ma wady uniemożliwiające normalne korzystanie.

Wrzucanie zdjęć i filmów udowadniających że mój tv nie ma określonej wady jest bez sensu. Podobnie należałoby załączyć zaświadczenie od okulisty że nie mam wady wzroku.

Ja nie spodziewam się, że wszystkie TV maja wadę, tylko zapewne niektóre egzemplarze. Wątpię czy MM, Saturn i inne sieci wprowadzałyby do sprzedaży produkty,które mają permanentna wadę, bo zakup takiego produktu to tez problem wizerunkowy dla sieci sprzedaży.

Cieszmy się dobrym TV za rozsądną cenę nie straszmy nie potrzebnie innych przyszłych posiadaczy, bo nie ma do tego powodu. Jak ktoś ma kasę to kupi tv za 12 tys, a zapewne znajdzie się życzliwy, który mu udowodni, że kupił bubel.
I tak za rok czy 2 pojawią się modele jeszcze lepsze, może nawet 8k, więc nie jest to zakup na całe życie
Pełna zgoda!

Wysłane z One Plus
 

bluray

Banned
Wątek ma 193 strony. Z tego 90% to wpisy celowo bardzo negatywne.

A o HDR cisza. Wątek, że przypomnę jest o HDR w tym modelu.

Ponawiam pytanie:
czy ktoś ma plik z flagą HDR oprócz SONY CAMP ?
Tylko taki plik uruchamia menu HDR w TV.
 

zxc

New member
Wątek jest tym ze pojawił się dostępny cenowo ( w porównaniu z konkurencją ) tv z HDR.... (tak to rozumiem)i dyskutujemy na temat tego modelu. . .
Niestety mój egzemplarz był świetny dopóki nie włączyłem meczu....
Porażka na całego .... taki banding(pojęcie poznałem po przeczytaniu tego forum... myślałem ze ktoś przetarł brudną szmatą matrycę ). .. całkowicie dyskfalifikuje ten tv... szukałem innego egzemparza... i wszystkie miały duuuuuzy banding. ...
Byłem szczęśliwy że oddałem. ...
Myślę, że nikt celowo nie chce deprecjonozwać sprzętu.... tylko dzieli się swymi negatywnymi doświadczeniami.... od tego jest forum. .. więc nie zgadzam sie z kolegą bluray...
Ponieważ ta technologia(podświetlanie krawedziowe) ma swoje wady... przestalem szukać tv... pomęczę sie z.moon kilkuletnim 40 calowym soniakiem z serii Z... z przyczpionym di HDMI chromecastem i zapoluję na kolejną generację OLED od LG.....

nabazgrane notkiem czwartym
 

Felix

New member
Wątek jest o HDR w tym modelu? Od kiedy?

Rozumiem, że każdy wątek telewizora z HDR jest tylko do pogadania nt. HDR?

Banding jest na każdej sztuce, trzeba się z tym pogodzić, sam dużo meczy nie oglądam, a właściwie poza meczami polskiej reprezentacji i paroma z LM w sezonie to wcale, więc nie jest tak źle.

Znacznie gorsza jest ta okropnie przbrudzona biel zarówno na górze jak i na dole, jako monitor ten TV się nie nadaje przez to, bo wygląda to cały czas tak jakby był za przeproszeniem ujebany. Nawet mnie znajomy ostatnio pytał czemu taki brudny jak miałem podpięty na HDMI pod pulpit.

No i artefakty przy PS4 Pro w 'Game' Mode, także input lag należy podawać w trybie standardowym, bo na PS4 w 'Game' się nie pogra. I problem nie dotyczy tylko mnie, parę osób też z tym tutaj nawet widziałem.

Bardzo dobrze, że przedstawiane są zarówno na te dobre jak i złe strony. Jak TV kupowałem to wątek nie miał zbyt wiele stron i nie było jeszcze wpisów nt. problemów, wziąłem pod wpływem recenzji i braku doświadczenia i czuję się źle, że tak w ciemno zaufałem losowej recenzji.

Nie ma tu nic o słabej czerni (ba, jest nawet super mocna czerń wg recenzji), bandingu i brudnej bieli jakby TV był zakurzony przez 5 lat.

I TV posiadam, bo zaraz bluray wyjdzie i powie, że agentem Sony jestem.
Zresztą wrzucałem zdjęcia przy różnych okazjach, dla Ciebie specjalnie z karteczką mogę nawet. :)

Tak to bym zdecydował się dopłacić do KS7000 jakbym wiedział jak się ma sytuacja.

Ten TV jest idealny do oglądania telewizji (nie meczy) + netflixa (zaskakująco przyjemny obraz), ale taką samą funkcję spełnia 3/4 modeli FHD, poza 4K w netflixie.

Jednak problemy z PS4 Pro - wykluczony praktycznie 'Game' Mode oraz brudna biel wykluczają TV pod monitor oraz pod konsolę Sony.

Banding i Clouding to już różnie w danej sztuce i nie każdego w jednym stopniu razi, ale nie mówcie, że tego nie ma..
 
Ostatnia edycja:

jmahorow

New member
Mam flagę równieź w "Samsung SUHD Picture Quality...mp4", a także w LG Chess i Camp.

Przy okazji ktoś ma ustawienia wideo do Kodi, żeby nie szarpało przy odtwarzaniu?

Send by HTC 10
 
Ostatnia edycja:

stitooo

New member
Wątek ma 193 strony. Z tego 90% to wpisy celowo bardzo negatywne.

A o HDR cisza. Wątek, że przypomnę jest o HDR w tym modelu.

Ponawiam pytanie:
czy ktoś ma plik z flagą HDR oprócz SONY CAMP ?
Tylko taki plik uruchamia menu HDR w TV.

90% negatywnych wpisów ? - Ja pierwotnie byłem zadowolony z TV dopóki się nie zebał....
Sprzedaż sprzedażą ale obsługa klienta serwisowo - gwaracyjna tez jest ważna!!! Na co mi hiper parametry i dobry stosunek ceny do możliwości skoro w wypadku awarii sprzętu człowiek musi się zmagać z takim traktowaniem i odwlekaniem naprawy ??

Mija miesiąc czasu bez TV -----> moja frustracja co do czasu serwisowania mojego TV w MIK RADOM sięga zenitu..... od zeszłego tygodnia wisi status "Wymiana na NSE - odrzucona" Po kontakcie z serwisem stwierdzili że czekają na dostawę matryc....kiedy będzie ta dostawa nikt niewie.....Wczoraj o 18 zadzwoniłem bezpośrednio do Philipsa --> Pani odnalazł moje zgłoszenie informacja od serwisu "czekają na dostawę części" - kiedy będzie takowa dostawa i czy to potrwa tydzień czy dwa miesiące, Pani nie wie bo to serwis "załatwia" części na naprawy i im nic do tego.... O dziwo po moim telefonie, mimo że serwis mik.radom pracuje do 17 zmienił się status z "Wymiana na NSE [odrzucona] na "Naprawa [Czeka na części]"

Dzięki takiemu załatwieniu sprawy nigdy więcej nie kupie nic od Philipsa - jak tak można traktować klienta ?
 
Ostatnia edycja:

Lionel

New member
Reasumując TV OK! tylko szkoda, że uwierzyłem w ten marketing o TV pozbawionych bandingu.

Właśnie o to chodzi, żeby ostrzec ludzi przed tą wadą. Dla bardzo wielu jest ona zwyczajnie NIEAKCEPTOWALNA.
A że nikt tu jeszcze nie wrzucił dowodu na to, że istnieją sztuki pozbawione bandingu, należy przyjąć że każdy ma tą wadę.
Tak jak pisałem wcześniej - sprawdziłem ponad 20 sztuk (w różnych sieciach) i każda miała banding. Seria 7 również. Tu na forum była też kilka filmików i na każdym był banding.

Gdzie tu jakiś PR ? Gdzie tu złośliwość czy oczernianie ? Bądźmy poważni.
Kilka stron wcześniej jeden użytkownik napisał, że kupił u kikiego 6561 i TEŻ ma banding.
To są FAKTY Panowie. A nie żaden kit.

Od profesjonalnych for, które testują TV każdy powinien oczekiwać rzetelności i obiektywizmu i tego po prostu brakło w teście 6561.
Gdybym w teście przeczytał, że 6561 cierpi na banding to nawet za tysiaka bym go nie kupił, niezależnie od jego funkcji i innych dupereli czy lampeczek ambilajt.

Gdyby też kilka osób wrzuciło filmiki serii 6 i 7 bez bandingu nie byłoby tej całej dyskusji i można by przyjąć, że po prostu jakość produkcji jest nie równa i że nie wiadomo na co się trafi.
Nawet Ci co twierdzili, że nie mają to mieli jak byk.

Dlatego jeśli jesteś uczulony na banding omijaj ten model z daleka, bo się psychicznie zajedziesz.
Jeśli ktoś twierdzi, że posiada 6561 bez bandingu niech wrzuci filmik.
 

pepka

Member
Bez reklam
Serwis i jego "profesjonalizm" to oprócz winy Philipsa, również Polska po prostu. Zdarzają się firmy/serwisy w pełni profesjonalne, zdarzają takie jak za czasów komuny. Kto choć raz był w cywilizowanej części Europy albo Stanach, może porównać ich standardy z naszymi. Choć może lepiej tego nie robić, po co się wku***ać.
 

Lionel

New member
90% negatywnych wpisów ? - Ja pierwotnie byłem zadowolony z TV dopóki się nie zebał....
Sprzedaż sprzedażą ale obsługa klienta serwisowo - gwaracyjna tez jest ważna!!! Na co mi hiper parametry i dobry stosunek ceny do możliwości skoro w wypadku awarii sprzętu człowiek musi się zmagać z takim traktowaniem i odwlekaniem naprawy ??

Równie dobrze mogą Ci pół roku naprawiać i nawet bąka nie puścisz...
Dlatego zakupując TV trzeba brać wszystko pod uwagę, w tym także warunki gwarancji i serwis.
Ale u nas większość kieruje się ceną, a potem płacz po forach...
 

Lionel

New member
Bardzo dobrze, że przedstawiane są zarówno na te dobre jak i złe strony. Jak TV kupowałem to wątek nie miał zbyt wiele stron i nie było jeszcze wpisów nt. problemów, wziąłem pod wpływem recenzji i braku doświadczenia i czuję się źle, że tak w ciemno zaufałem losowej recenzji.

Zrobiłem identycznie, zakupiłem TV pod wpływem recenzji na tym forum. Dzięki Bogu zakupiłem przez neta i po dwóch dniach użytkowania zwróciłem bubla...
Szczęście to mają teraz Ci, którzy noszą się z zamiarem kupna 6561 - mają wszystko jak na dłoni.
 

nightcon

New member
Zrobiłem identycznie, zakupiłem TV pod wpływem recenzji na tym forum. Dzięki Bogu zakupiłem przez neta i po dwóch dniach użytkowania zwróciłem bubla...
Szczęście to mają teraz Ci, którzy noszą się z zamiarem kupna 6561 - mają wszystko jak na dłoni.

Sprawdziłem już drugi tv w domu z tego modelu. O ile nie ma wad, które miał poprzedni 55pus6561 to w tym na podstawie tego:
100pct.png
przy full screen widzę lekkie pionowe pasy... Teraz pytanie jak bardzo by mi to przeszkadzało gdybym nie zrobił tego testu bo wcześniej nie widziałem tego, a używam właśnie jako monitora i do filmów. Inne modele/firmy nie mają problemu z bandingiem przy ledach ? Bo zaraz się okaże, że to też mnie wkurza i za chwile oddam drugi ten sam model :D
 

stitooo

New member
Serwis i jego "profesjonalizm" to oprócz winy Philipsa, również Polska po prostu. Zdarzają się firmy/serwisy w pełni profesjonalne, zdarzają takie jak za czasów komuny. Kto choć raz był w cywilizowanej części Europy albo Stanach, może porównać ich standardy z naszymi. Choć może lepiej tego nie robić, po co się wku***ać.

Nie pierwszy raz wysyłałem coś na gwarancje... fakt zdarza się rożnie... ale zazwyczaj do tych 2 tygodni sprzęt wracał naprawiony... Żeby nie robić kryptoreklamy, mój poprzedni TV padła płyta główna serwis przyjechał do domu mieli cały TV w częściach zapasowych - naprawa na miejscu. Można ? Można ---- nie wnikam czy problem leży po stronie serwisu MIK RADOM czy jakichś wytycznych Philipsa - liczy się to że finalnie miesiąc jestem bez TV, bez info kiedy go odzyskam a prawie 3tyś poszły się paść....


Równie dobrze mogą Ci pół roku naprawiać i nawet bąka nie puścisz...
Dlatego zakupując TV trzeba brać wszystko pod uwagę, w tym także warunki gwarancji i serwis.
Ale u nas większość kieruje się ceną, a potem płacz po forach...

Dokładnie tak może być bo nawet w dokumentacji nie ma informacji w jakim czasie ma być zrealizowana naprawa gwarancyjna.... witki opadają :(
 

mitch

New member
Warunki gwarancji nie powinno się szukać w dokumentacji. Skoro mleko się rozlało, bo skorzystałeś z gwarancji, zamiast reklamować towar jako niezgodny z umowa, to teraz polecam telefon do lokalnego przedstawiciela UOKiK. Temat gwarancji to ogólnie dość drażliwa kwestia w Polsce.
 
Do góry