Philips 55POS9002 - test, czyli najlepszy - EISA BEST BUY - telewizor Oled w Europie w klasie cena do jakości.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Świeciły w pierwszych dostawach w górę jak Ambilux.
Mi Ambilux odpowiada....
Mam i jest super.
Ale w ostatnich wszystkich dostawach Ambilight gra jak należy .
 

mentor

New member
Jak komuś przeszkadza świecenie ambilight na sufit, to mogę potwierdzić, że po wymianie obudowy w serwisie jest zdecydowanie lepiej. TV jest już w domu.
Wymiana jest bezpłatna po zgloszeniu serwisowym w ramach gwarancji.
 
Ostatnia edycja:

piotrgryf

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie też wymienili obudowę, ale takiej fuszerki to dawno nie widziałem. Obudowa nie dolega do końca i jest szczelina. Nie zauważyłem tego jak przywieźli telewizor.
 

Attachments

  • IMG_0737.jpg
    IMG_0737.jpg
    439,8 KB · Wyś: 42

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Rzeczywiście usługa niedbale wykonana przez serwis w Radomiu . :|

BTW , Przepraszam , że napisałem , że usługa była wykonana przez serwis
w Radomiu . Była wykonana w firmie Felix , która mieści się w Jeleniej Górze .


Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Telewizor nie był w Radomiu, tylko w Jeleniej Górze, firma nazywa się Felix, niby posiadają autoryzacje, Philipsa. Robią też sprzęt innych firm.

Witam uprzejmie,

Dziękuję za informację . Już poprawiam , gdzie usługa była wykonana . Centralny serwis jest w Radomiu . Nie wiedziałem , że inne firmy również wykonują wymianę części obudowy telewizora
z nieprawidłowo świecącym Ambilight .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

piotrgryf

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nic się nie stało. Ja jestem wściekły. Kupiłem Philipsa tylko dla Ambilight, a tu taki numer. Zgłosiłem to już do serwisu dołączając zdjęcie tej "fachowej" naprawy. Na pewno nie zgodzę się, żeby telewizor ponownie trafił do Jeleniej Góry. A jutro dzwonię na infolinię i opowiem o całej sprawie.
 

mentor

New member
Witam uprzejmie,

Dziękuję za informację . Już poprawiam , gdzie usługa była wykonana . Centralny serwis jest w Radomiu . Nie wiedziałem , że inne firmy również wykonują wymianę części obudowy telewizora
z nieprawidłowo świecącym Ambilight.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:

Wymiana tylnej obudowy mojego TV wykonywana była w Radomiu i też tv wrócił ponownie do serwisu z uwagi na:
1. niepoprawne wklejenie do obudowy ledów ambilight (coś podobnego jak u kolegi w poście powyżej)
2. zły montaż ambilight, co spowodowało miganie i wyłączanie ledów

Za drugim razem serwis poprawił montaż i ambilight działa poprawnie. Do montażu jednej listwy led na upartego mógł bym się przyczepić ale już nie mam siły z ciągłym oddawaniem tv do serwisu. Działa i to najważniejsze.

Jak potrenują w serwisie na większej ilości tv to dojdą do wprawy w montażu :lol:
 
Ostatnia edycja:

mentor

New member
... zdecydowanie lepiej... Czyli jak, poprawnie czy nadal są zastrzeżenia do działania Ambi?

Kompilacja 2 zdjęć mojego Philips 55POS9002. Jak świeci Ambilight przed oraz po wymianie tylnej obudowy. Oba zdjęcia robione w ciągu dnia.
Niech każdy zainteresowany tematem oceni sam.
 

Attachments

  • Wymiana tylnej obudowy Philips 55POS9002.jpg
    Wymiana tylnej obudowy Philips 55POS9002.jpg
    405,2 KB · Wyś: 84

piotrgryf

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kompilacja 2 zdjęć mojego Philips 55POS9002. Jak świeci Ambilight przed oraz po wymianie tylnej obudowy. Oba zdjęcia robione w ciągu dnia.

Niech każdy zainteresowany tematem oceni sam.



Widać, że po wymianie nie daje na sufit, ale nie ma takiej fuszerki jak u mnie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

nowynick

New member
@KIKI

Oddałem instrukcję tego tv adwokatowi, może Ty wskażesz gdzie jest napisane ile można dziennie grać? U Ciebie NIESTETY kupiłem, po zakupie zlewka totalna, pracownik ma czas po 20 min przez telefon pieprzyć głupoty, a 5min nie miał na sprawdzenie wyjścia słuchawkowego.

PRZED zakupem jako Sprzedawca NIE informowałeś mnie ile dziennie i w jaki sposób używać tego cuda. Sąsiad kupił no name za 1500zł i przez ostanie 2 lata - MOŻE kilka godzin był wyłączony (brak prądu). Na zmianę dzieciaki, starzy, dziadki...24/h, NIC się nie dzieje. Może Ty masz tego Phillipsa, żeby oglądać 1-2 godziny dziennie, a potem pisać głupoty, że u Ciebie wszystko super i 1 na 100.000 się psuje. Mam już 17 udokumentowanych serwisów, w PL sprzedało się MOŻE kilkaset tych tv. (przyznaj jak człowiek, że są zwroty, kłopot z wypalaniem i górnym świeceniem, wspomagaj radą i bądź pomocny. Kiedyś na innym Forum broniłem Cię jak lew....żałuję, bo wszystko co o Tobie piszą to prawda.)

Zostań przy swoim zachwalaniu promocji dla niebieskich, bo nie dość, że nie jesteś pomocny jako Sprzedawca czy doradca - to smalisz złośliwe wypociny jak dziecko. Pewnie TEN post zniknie za chwilę. U Ciebie kupiłem i od Ciebie będę prawnie dochodził naprawy/zwrotu/rekompensaty.

TO wypalenie u mnie z PS4, grane po 2-4 godziny dziennie, pozostałe 5 godzin to oglądanie tv. Czyszczenie obrazu MINIMUM 3 razy w tygodniu, tyle.

Grafika na iFotos.pl
 
Ostatnia edycja:

nowynick

New member
ciekawe mozna wiedziec po jakim czasie?


Kupiony w październiku 2017 u KIKI-ego, od stycznia 2018 podłączona PS4 i niemal codziennie dzieciaki grały po 2-3 godziny, raz w tygodniu 4, ale nie non stop. Wieczorami po 5 godzin NC+ i Netflix. Od stycznia niemal codziennie (noc) "czyszczenie ekranu". Wypalenia o jakiegoś miesiąca, jeśli TAKIE użytkowanie dla kogoś to "za dużo" i psuje tv", to no comment. Za 8,5k mogłem powiesić replikę obrazu Matejki i bez wypaleń...
 
Ostatnia edycja:

cygan

Member
Kupiony w październiku 2017 u KIKI-ego, od stycznia 2018 podłączona PS4 i niemal codziennie dzieciaki grały po 2-3 godziny, raz w tygodniu 4, ale nie non stop. Wieczorami po 5 godzin NC+ i Netflix. Od stycznia niemal codziennie (noc) "czyszczenie ekranu". Wypalenia o jakiegoś miesiąca, jeśli TAKIE użytkowanie dla kogoś to "za dużo" i psuje tv", to no comment. Za 8,5k mogłem powiesić replikę obrazu Matejki i bez wypaleń...

Hmm...
Zakładając najgorszy przypadek, dzieciaki tygodniowo max.ok.20godz x25 tyg(prawie pół roku z tego co piszesz), non stop ta sama gra z tym samym widokiem, np.ramka licznika - mamy ok.500godz. To teoria. W praktyce będzie to może 200godz. TYLKO. Do tego nie wiem czy Fil ma cykliczne przesuwanie pixeli dla bezpieczeństwa, ale to już i tak nieważne. Tej klasy sprzęt nie wypali się po tylu godzinach. Chyba, że był niesomowity zbieg okoliczności i materiały z Netflixa idealnie nałożyły się z PS4...i mamy wtedy ponad 1000g.w teoriii- kto wie co z wypaleniem wtedy...;) Nie wierzę w to, bo musiałbym prędzej uwierzyć w teorie Macierewicza. Tak więc nie odpuszczaj Producentowi.
 

nowynick

New member
Hmm...
Zakładając najgorszy przypadek, dzieciaki tygodniowo max.ok.20godz x25 tyg(prawie pół roku z tego co piszesz), non stop ta sama gra z tym samym widokiem, np.ramka licznika - mamy ok.500godz. To teoria. W praktyce będzie to może 200godz. TYLKO. Do tego nie wiem czy Fil ma cykliczne przesuwanie pixeli dla bezpieczeństwa, ale to już i tak nieważne. Tej klasy sprzęt nie wypali się po tylu godzinach. Chyba, że był niesomowity zbieg okoliczności i materiały z Netflixa idealnie nałożyły się z PS4...i mamy wtedy ponad 1000g.w teoriii- kto wie co z wypaleniem wtedy...;) Nie wierzę w to, bo musiałbym prędzej uwierzyć w teorie Macierewicza. Tak więc nie odpuszczaj Producentowi.


To wypalone ikonki z gry Fortnite Ratowanie Świata. NC+ tylko mecze, Netflix 2 odcinki serialu więc na 100% to od PS4. Nie było grane TYLKO w 1 grę przez te pół roku, to 3-5 różnych gierek, dzieciaki pograły max godzinę w jedną i zmiana. DOKŁADNA kontrola czasu gry więc jakieś potajemne granie odpada :) To MASAKRA jakaś jest, nawet w Fortnite runda trwała od 8 do 15min, potem menu, więc jakim cudem...

Odnośnie KIKIego, to trochę przesadziłem z mocnymi słowami, PRZEPRASZAM, ale wkurza mnie jego komentowanie w stylu "oddaj do domu dziecka, 1 na 100.000 się psuje, u mnie wszystko super" itd. Gdyby był taki cacy to już sam powinien zaproponować, że skoro u Niego kupiony, to On to szybko i sprawnie załatwi albo pomoże. Kiedyś mu i obsłudze sklepu się nawet nie chciało (przez prawie 2 miechy) byle słuchawek do wyjścia jack podłączyć, bo część użytkowników miała tam szum...

Adwokat polecił mi kontakt z infolinią Phillipsa, tam zalecono zgłoszenie przez stronę, fotkę wypalenia i czekać, bo mają 2 dni na opinię z działu technicznego co dalej...JUTRO mija 2 dzień, dzwonię...

Czytam "przeboje" innych tutaj oraz innych forach i obawiam się zostania 2 tygodnie bez tv żadnego, strachu, że wróci w gorszym stanie (ta listwa u kolegi źle skrecona), potem znowu odsyłanie, a skończy się w UOKiK...
 
Ostatnia edycja:
Do góry