Philips 42PFS7109 - Pech czy upadek Philipsa

wjgor

New member
Philips pokazał niestety, jak głęboko mają klienta w tylnej części ciała.
Ale Ty też jesteś sobie po części wienien.
TV padł Ci po miesiącu od zakupu. Trzeba było nie dać się rolować przez Sprzedawcę, tylko oddać im ten TV jako towar niezgodny z umową! Naucz się na przyszłość korzystać ze swoich praw.
Kolega jakbyś czytał uważnie o byś zauważył, że TV został tak zgłoszony za 2 razem. I firma Euro to olała podając , że może go naprawić - naprawa trwała miesiąc. Otrzymałem TV z powrotem naprawiony na pytanie czy został przetestowany w 100% otrzymałem zapewnienie że tak. Spytałem się czy sprawdzili podłączenie modułu CAM otrzymałem info że takowego nie posiadają na stanie i nie sprawdza ... ale szkoda się rozpisywać i denerwować.
Telewizor po raz kolejny w dniu wczorajszym został oddany na do reklamacji po raz drugi zgodnie z ustawą tym razem z żądaniem zwrotu zapłaconej kwoty za niego. Zobaczymy co odpiszą za 2 tygodnie bo taki maja czas.
A co do Twojego stwierdzenia kolego że sam jestem sobie winny, może i masz rację ale biorąc pod uwagę, że do tej pory miałem do czynienia z wieloma serwisami szybciej było oddać do naprawy niż składać wniosek z ustawy. Naprawa laptopa dell 2 dni( zadzwonienie i na drugi dzień serwisant u mnie z wymianą podzespołów), LG wymiana na nowy po 5 dniach od zawiezienia na miejsce sprzętu AUDIO.
Więc stad stwierdziłem, że taka firma jak Philips będzie podobnie działać ...
TV jakościowo polecam jak najbardziej jednak ich serwis i awaryjność mówi sama za siebie.
Pozdr
 

pawelk452

New member
dwa lata temu padła mi matryca w tv sonym, serwisant przyjechał w ciągu 48h wymienił cały panel i tv śmiga do dziś,wielki plus dla sonego!.Obecnie mam tv philips 42pfs7509 w serwisie(niebieskie plamy na matrycy) ponad tydzień już go mają,zobaczymy co z tego wyjdzie... Pozdrawiam
 

phil7008

New member
Bez reklam
Witam. W media expert nie miałem problemu z wymianą na nowy sprzęt. Najpierw kupiłem laptopa, okazało sie że touchpad był walnięty. Zaniosłem za 2 dni do sklepu i dostałem nowy sprzęt przy czym warto nadmienić że obsługa miła, pełna kultura. Pamiętam że nawet nie wnikali czy faktycznie coś jest zepsute, po prostu wymienili i tyle. Po dwóch latach kupiłem u nich tv, w domu po wypakowaniu z kartonu zauważyłem że boczna rama jest odklejona od panelu. Zawiozłem tv do sklepu i od ręki dostałem nowy egzemplarz. Krótko i na temat żadnych pytań .
tez kupilem w me tez nie dzialal po wyjeciu z pudla wymienili na drugi dzien bez problemu, polecam ten sklep
 

pawelk452

New member
Witam,kilka dni temu dostarczono mi tv, naprawiony 42pfs7509,powiem szczerze że nie mam żadnych zastrzeżeń,no chyba jedynie do czasu w/w naprawy , bo trwało to prawie dwa tygodnie...Miła pani zadzwoniła że w tedy i o tej godzinie dostarczą mi tv.Szczerze nie sądziłem że podejdą do tego profesjonalnie,sądząc po opiniach,nastawiony byłem na jakąś "masakre".
Plus na pewno za nowy lepszy panel bez cloundingu,w oryginalnym miałem dwie chmurki,tej jest idealnie podświetlony :) i za miły kontakt.
Mały minus za czas naprawy, w sonym było wszystko załatwione w 48h :)

Pozdrawiam.
 

wjgor

New member
Witam po raz kolejny ... ja dalej czekam na swój TV jedyny plus tego wszystkiego jest taki,że wreszcie TV trafił do głównego serwisu gdzie przeczytano całą historię moich reklamacji i został namierzony problem który palił płytę główna. Dostałem info, że firm Philips pracuje już nad rozwiązaniem tego i jak tylko otrzymają nowy soft to TV wróci do mnie ... czyli pewnie zamknie się wszystko w ok 120 dniach bez TV.
Co było przyczyna podam po otrzymaniu TV serwisu ...
Pozdrawiam
 

Darekn86

Member
Hmm ja kupilem w euro rtv agd, nie mam z nim zadnych problemow jak narazie, brak cloundingu na matrycy, obraz jak dla mnie w tych pieniadzach nic lepszego.Nastepne Tv napewno od philipsa z czterostronnym ambilight.
 

wjgor

New member
Uważam ze temat można zamknąć. Sprawa została załatwiona sklep Euro postanowił zwrócić kaskę, którą wydałem na TV.
Co było przyczyna 3 krotnego uszkodzenia TV. Brak współpracy kilku modeli TV Philips z modułami Cyfrowego Polsatu. Po zanalizowaniu tego co napisałem serwis trafił na przyczynę moich problemów. Szkoda , że tak to się zakończyło, gdyż byłem zadowolony z powyższego TV. Teraz zostaje dylemat co kupić bo na tą chwilę firma Philips nie wie jak rozwiązać problem z nie współgrającym modułem CI. W serwisie powiedzieli że jeden lub dwa inne modele maja ten sam problem.
Jeśli posiadasz moduł cyfrowego polsatu i zamarzasz kupić TV Philips to zadzwoń do nich i dowiedz się czy już ten problem został rozwiązany.
Pozdrawiam
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Możesz potwierdzić że serwis uznał moduł Polsatu jako winowajcę. Cholipa tak się zastanawiam czy u mnie 7509 też się ; pogryzł; z modułem i odmówił posłuszeństwa , a jeżeli tak to mam teraz zagwozdkę co dalej. Jutro ma być technik i wypadało by mu to przekazać żeby nie potrzebnie marnować następne części , ale z drugiej strony moduł od nc+ działa na tym Philu bez problemów. Polsatowski moduł z kolei działa na Philu 6007 bez zająknięcia. Możesz podać namiar na główny serwis na priw? , może uda mi się z nimi skontaktować i pogadać w temacie.
 

wjgor

New member
Tak jest to potwierdzone przez autoryzowany serwis. Sami do mnie zadzwonili dopytywać się w jaki sposób co robiłem i w którym momencie wszystko padło. TV nie działa tylko z modułem Cyfrowego Polsatu z innymi działa. Numer do serwisu nie posiadam dzwoniłem na infolinie i prosiłem zawsze o połączenie z głównym serwisem.
P.S W serwisie powiedzieli, że mają 3 identyczne przypadki i zostały one potwierdzone przez firme Philips i że pracują już na poprawką w oprogramowaniu.
Pozdr
 

SovietGangst

New member
Witam.
Dołączę się do tematu.
Jestem posiadaczem 55PFS7109/12. Czy problem z brakiem współpracy z modułem polsatowskim to tylko pojedyncze przypadki czy reguła? Rozumiem, że lepiej rozmawiać w poniedziałek z serwisem Philipsa a nie CP?
 
Do góry