Philips 42PFS7109 - Pech czy upadek Philipsa

wjgor

New member
Philips 47PFS7109 - Pech czy upadek Philipsa

Witam kolegów,
Zakupiłem w połowie sierpnia Philips 47PFS7109 sugerując się testami opiniami tutaj piszących.
Tv zakupiony w sieci Euro AGD.
W/w telewizor to już mój 3 Philips ostatnie modele sprzed 7-5 lat do tej pory chodzą idealnie i to też sprawiło, że zdecydowałem się na to markę.
Przejdę do setna sprawy.
Jak każdy kupujący nowy sprzęt czuje ten dreszczyk emocji ...
Zakupiłem nowy wieszak pod niego, przygotowałem wszystko i wieczorkiem na spokojnie go zawiesiłem na ścianie. Włączyłem skonfigurowałem i efekt super ... Jednak miał on problem ze slotem CI a dokładnie modułem Polsatu. Wszedłem na stronę Philipsa znalazłem nowe oprogramowanie. Ucieszony wgrałem go na pendriva i wszystko przeszło idealnie. Po zatwierdzeniu TV już nie wstał. Zaczął się resetować w kółko.
Ciśnienie się podniosło TV 1 dzień i już padnięty. Był weekend więc zero możliwości reklamacji. Pojechałem do Euro że sprzedali mi wadliwy sprzęt ale oni umyli ręce i powiedzieli tylko serwis Philipsa. No cóż zadzwoniłem w poniedziałek do Philipsa reklamacja została przyjęta, do 3 dni miła przyjechać ktoś i odebrać TV. Na 3 dzień przyjechał serwisant mówię, że cały czas się resetuje on mówi, że softu nie wgrywają tylko wymieniają cała płytę i że nie poleca Philipsa bo maja słabiutka elektronika i pada ona cały czas. Wczoraj dostałem z powrotem mój TV ucieszyłem się włączyłem przy serwisancie pojawiło się okno powitalne z konfiguracją podziękowałem i stwierdziłem wieczorkiem znowu go sobie uruchomię. Podłączyłem wszystko zainstalowałem, po testowałem obraz super reszta też minus po włączeniu naziemnej TV nic nie widać poza przeglądarką Philipsa. Pomyślałem sobie jutro zobaczę co jest granę ... Wstaje rano słyszę jakiś szum w momencie włączenia przycisku na pilocie Power a tu zonk !!! TV znowu się resetuje ...
Koledzy czy to jest Pech czy rzeczywistości Philips zszedł na przysłowiowe "psy".
Z tego wynika, że dostałem wadliwy sprzęt od początku a nie problem wynikał, ze zmiany oprogramowania. Wyłożyłem kasę na TV i od miesiąca jestem bez nowego telewizora.
Kolejna reklamacja, kolejne 3 tygodnie albo dłużej bez TV.
Proszę o jaką radę ja złożyć reklamację teraz w Philips aby TV został wymieniony na nowy bez naprawy od ręki.
To jest śmieszne jak się traktuje ludzi ... nowy TV prosto ze sklepy i od razu wadliwy.
Już na nim straciłem około 300 zł. Wiedząc że tak będzie kupiłbym innej firmy gdzie w takich przypadkach wymieniają sprzęt od razu na nowy.
Trochę się opisałem ale może komuś to pomoże, że kupując TV Philipsa najlepiej sprawdzić go całego przed zakupem aby później nie mieć takich problemów jak ja.
Może ktoś z kolegów ma jakieś znajomości w Philipsie aby przyśpieszyć kolejna reklamację . Bo mistrzostwa w siatce się skończą a chciałem naszych po oglądać na czymś większym.

Pozdrawiam i przepraszam za takie długie rozpisanie się.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz porostu wadliwy egzemplarz i trafiłeś na głupiego serwismena bo nawet świnia nie kala własnego gniazda.
Jak byś kupił w dobrym sklepie to od razu miałbyś wymianę na nowy telewizor
-trochę szkoda.
 

wjgor

New member
Każdy sklep jest dobry przed zakupem ... po zakupie maja klienta gdzieś ... bo tak jest ustawa konsumenta skonstruowana :(
Przy kolejnym zakupię odezwę się do Ciebie Kiki bo dobre opinie na Twój temat słyszałem.
Pozdr
 

wjgor

New member
Sorki, że post pod postem ...
Dalszy ciąg perypetii z Philipsem.
W poniedziałek zadzwoniłem zgłosić kolejną reklamację, miły Pan przyjął ja zanotował, że proszę o wymianę TV na nowy bez wad. Poinformował mnie ze do 3 dni, serwis zadzwoni aby umówić się na zabranie TV itd. Dzisiaj czwartek nikt nie zadzwonił, nie umówił się wiedz zadzwoniłem przez 17 ponownie. Usłyszałem, że oni nie mają nic do tego, że do 18 tego dnia serwis ma czas na zadzwonienie itd. Na moje pytanie dlaczego tak traktują klientów, którzy kupili TV od razu uszkodzony usłyszałem, że takie maja procedury, nie oni decydują o wymianie TV na nowy itd.
Po raz pierwszy spotykam się z taka ignorancją ze strony producenta. Dlatego niech każdy się 2 razy zastanowi nad zakupem produktów firmy Philips. Prosto jest wyciągnąć kasę od ludzi ... ale zaproponować mu dobre wsparcie to już problem.
Postaram się opisać dalsze postępowanie ze strony Philipsa.
PS bardzo długi czas pracowałem w firmie zajmującej się serwisowanie sprzętów komputerowych i miałem do czynienia z wieloma firmami i z czymś takim jeszcze się nie spotkałem ...
 

yawa20

New member
Spróbuj w eurortvagd wymienić z tytułu rękojmi, nie gwarancji. Niestety tak to z sieciówkami już jest. Klient jest klientem przed zakupem, potem to już tylko wrzodem na d..pie.
 

LEVISS

Member
wigor nie musisz oddawac tv i zostac bez niego nie masz takiego obowiazku naprawde powinni ci wykonac w domku wyjac modul itp.moj tv natomiast tez ma problem zawiesza sie czekam juz tydzien na tel na umowienie sie z serwisantem
 

wjgor

New member
Ja czekam dalej na telefon z serwisu Philipsa :) i echo na pytanie moje na infolinii otrzymałem informację że takie maja procedury i wszystko zwalają na serwis, że oni nic nie mogą, że oni nie decydują itd.
Olałem ich i złożyłem pismo w sprawie wymiany na nowy TV w sklepie gdzie kupiłem tam chociaż mam pewność ze w 14 dni muszą się ustosunkować do mojego pisma.
Na pewno napiszę jak się sytuacja u mnie skończyła ale wiem jedno więcej firmie Philips nie zaufam !!!
 

wjgor

New member
Ciąg dalszy problemów z serwisem Philipsa.
Mija kolejny tydzień od złożenia reklamacji tym razem już dostałem odpowiedz z sieci Euro, ze mogą go jedynie bezpłatnie naprawić. Telewizor dalej jest w serwisie.
Dostałem info że będą ponownie naprawiać płytę, która siadła :) po raz drugi !!!! zamiast szukać przyczyny dlaczego ona została 2 razy uszkodzona ... Kompletna niekompetencja - infolinia Philipsa jest chyba tylko dla zabawy w kotka i myszkę, gdyż nikt nie może nic stwierdzi jedynie to co monitor im wyświetli. Odsyłają do serwisu a serwisy zwalają miedzy sobą ,że nie oni podejmują decyzje tylko Ci drudzy i tak w kółko. Paranoja ...
Człowiek kupuje sprzęt, okazuje się uszkodzony i jest bez niego półtora miesiąca, a oni mówią takie mają procedury ...
Poczekam jeszcze chwilkę i po konsultacji z rzeczkiem praw konsumenta prawdopodobnie będzie trzeba założyć sprawę w sądzie.
Zastanówcie się 2 razy nad zakupem TV tej firmy bo jak coś siądzie poważniejszego to nie będą w stanie wam tego naprawić i będziecie czekać na swój TV bardzo długo.
P.S Może ma ktoś jakieś wejścia do Philipsa i jest w stanie coś zdziałać w moim temacie ?
 
Ostatnia edycja:

wjgor

New member
Na tą chwilkę zakończyłem walkę z Philipsem dostałem podobno naprawiony TV chodzi od 24h zobaczymy co będzie dalej...
Wiem jedno takiej obsługi i serwisu jeszcze do tej pory nie widziałem ignorancja z każdej strony. Teksty w stylu, że TV może psuć się nawet 10 razy a oni i tak nie wymienią na nowy, brak TV przez 2 miesiące świadczą o olewaniu klienta na całego.
Proponuje na przyszłość kupować TV u kogoś sprawdzonego z kim można się dogadać, że jak coś nie tak do 2-3 dni pd zakupu można TV spokojnie oddać, wymienić.
Kupowanie w sieciówkach np Euro mija się z celem im zależy na szybkim sprzedaniu i najlepiej dokupieniu ubezpieczenie żeby złapać jelenia na naprawę w 14 dni ... bo wiedzą że większość sprzedawanego przez nich sprzętu może być uszkodzona ... i można być pozbawionym sprzęty na długi okres...
Serwis Philipsa porażka ... zastanów się 2 raz nad zakupem tej marki to, że robią super prezentacje swojego sprzętu chwalą się itd to tylko marketing ... kratówkę z dobrym marketingiem też można każdemu wcisnąć jako wodę mineralne.
Żeby być zadowolonym trzeba wziąć pod uwagę że elektronika lubi się psuć .. i z serwisów będziemy musieli skorzystać.

Pozdrawiam
 

Vodiczka

New member
Cześć Panowie. Poczytajcie o serwisie Lenovo z Wołomina jak dobrze pamiętam to się przekręcicie. Niestety tak to już u nas jest. Sam ostatnio miałem problem z towarem zakupionym w sieciówce. Na pewno warto udzielić się publicznie. Zastanawiam się nad TV. I jeśli chodzi o firmy to Philips i Sony miały stoczyć bój (Philips ze względu na Ambilight). Niestety lub stety po przeczytaniu tych kilku postów Philips jest już daleko w tyle.

Pytanie tylko jak się mają do tego inne serwisy? To nie jest tak, że Philips jest fee a reszta producentów zabiera tv na 1 dzień i jeszcze masaż stóp robi w ramach przeprosin.
 

pasek

New member
Witam. W media expert nie miałem problemu z wymianą na nowy sprzęt. Najpierw kupiłem laptopa, okazało sie że touchpad był walnięty. Zaniosłem za 2 dni do sklepu i dostałem nowy sprzęt przy czym warto nadmienić że obsługa miła, pełna kultura. Pamiętam że nawet nie wnikali czy faktycznie coś jest zepsute, po prostu wymienili i tyle. Po dwóch latach kupiłem u nich tv, w domu po wypakowaniu z kartonu zauważyłem że boczna rama jest odklejona od panelu. Zawiozłem tv do sklepu i od ręki dostałem nowy egzemplarz. Krótko i na temat żadnych pytań .
 
D

Deleted member 121090

Guest
Na tą chwilkę zakończyłem walkę z Philipsem dostałem podobno naprawiony TV chodzi od 24h zobaczymy co będzie dalej...
Wiem jedno takiej obsługi i serwisu jeszcze do tej pory nie widziałem ignorancja z każdej strony. Teksty w stylu, że TV może psuć się nawet 10 razy a oni i tak nie wymienią na nowy, brak TV przez 2 miesiące świadczą o olewaniu klienta na całego.
Proponuje na przyszłość kupować TV u kogoś sprawdzonego z kim można się dogadać, że jak coś nie tak do 2-3 dni pd zakupu można TV spokojnie oddać, wymienić.
Kupowanie w sieciówkach np Euro mija się z celem im zależy na szybkim sprzedaniu i najlepiej dokupieniu ubezpieczenie żeby złapać jelenia na naprawę w 14 dni ... bo wiedzą że większość sprzedawanego przez nich sprzętu może być uszkodzona ... i można być pozbawionym sprzęty na długi okres...
Serwis Philipsa porażka ... zastanów się 2 raz nad zakupem tej marki to, że robią super prezentacje swojego sprzętu chwalą się itd to tylko marketing ... kratówkę z dobrym marketingiem też można każdemu wcisnąć jako wodę mineralne.
Żeby być zadowolonym trzeba wziąć pod uwagę że elektronika lubi się psuć .. i z serwisów będziemy musieli skorzystać.

Pozdrawiam
Philips pokazał niestety, jak głęboko mają klienta w tylnej części ciała.
Ale Ty też jesteś sobie po części wienien.
TV padł Ci po miesiącu od zakupu. Trzeba było nie dać się rolować przez Sprzedawcę, tylko oddać im ten TV jako towar niezgodny z umową! Naucz się na przyszłość korzystać ze swoich praw.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry