"JaCkyLL" - W modelach PV600 - wada ta jak najbardziej wystepuje - przeczytaj 1-szy post tego tematu. Jednym to przeszkadza - innym nie, a część ma szczeście i wogóle nie dostrzega niczego złego (hi hi - mogą mnie zaprosić - w 5 minut pokażę im snake`a na ich wspaniałych tv). Właśnie zleciłem naprawę - mają mi to załatwić w ciągu 1 dnia (chyba specjalne traktowanie po licznej korespondencji do najwyższych władz Panas Polska i podaniem linków do tego forum). Dla porównań - zdjęcia ekranów przygotowane, filmy avi, materiał dvd też - więc będzie bardzo krytyczna ocena jak Panas sobie z tym fantem poradził.
Aha - link tu wcześniej podawany do materiału RED v1 to nie był najlepszy przykład. Jeżeli chcecie na szybko sprawdzić czy wszystko jest ok polecam materiał dvd RED v2. ->>>
LINK Jak zobaczycie jakieś fiolety na przejściach ->> to macie zjeb....tv.
UFF po długiej nieobecności - pozdrawiam - także tych którzy zarzucali mi otwieranie "spiskowego" tematu przez kogoś z konkurencji
. Poniżej email od Panasa - zastrzegam część informacji dla siebie - więc proszę nie pytać.
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do korespondencji w sprawie telewizora plazmowego informuję, że firma Panasonic Polska Sp. z o.o. otrzymała od producenta sposób rozwiązania opisanego przez Pana wcześniej problemu związanego z jakością obrazu.
Sprawy operacyjne zostaną zrealizowane przez autoryzowany serwis XXXXXX mieszczący się w XXXXXX przy ul. XXXXXXX (tel.XXXXXXX). Osobą kontaktową jest kierownik serwisu Pan XXXXXXX. Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem w celu umówienia się na termin realizacji usługi.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości bardzo proszę o kontakt (tel.XXXXXX, e-mail XXXXXXX)
Z poważaniem
XXXXXX
Panasonic Polska Sp. z o.o.