Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

AproX D

New member
sorry Panowie ale szczerze zaczynam mieć dosyć tego tematu - normalnie zbiera się na mdłości :-? . Były problemy z wężami które zostały zlikwidowane to teraz kolejny "mądry" po wymianie modułu ma wrażenie że obraz mu się pogorszył - normalna PARANOJA - brak słów. Mam wrażenie że ten człowieczek nic innego nie robi tylko ogląda ekran z odległości 10 cm i wyszukuje kolejnych "problemów" by móc dalej drążyć temat ... bo jak tutaj żyć gdy nic nie dolega Twojemu TV :p
 

kredek

New member
AproX D napisał:
sorry Panowie ale szczerze zaczynam mieć dosyć tego tematu - normalnie zbiera się na mdłości :-? . Były problemy z wężami które zostały zlikwidowane to teraz kolejny "mądry" po wymianie modułu ma wrażenie że obraz mu się pogorszył - normalna PARANOJA - brak słów. Mam wrażenie że ten człowieczek nic innego nie robi tylko ogląda ekran z odległości 10 cm i wyszukuje kolejnych "problemów" by móc dalej drążyć temat ... bo jak tutaj żyć gdy nic nie dolega Twojemu TV :p

Mam dokładnie te same odczucia, co już wcześniej sygnalizowałem.:(
 

dab9

New member
ee prom,a dalej nie patrzyłem
co do wiatraków to podobno 2-3 lata i koniec zaczynają się wykładać,mówi że jak w komputerze,zależy od warunków itd.
 
Ostatnia edycja:

kojot

New member
Witam
mysle ze wiatraki to najmniejszy problem jak beda za glosne to kazdy kto ma troche wprawy moze sobie je wymienic sam, chyba ze naprawa w serwisie bedzie za smieszne pieniadze to nie bedzie trzeba sie tym martwic,
zeby tylko nowe zwierzaki nam nie wyskoczyly na ekranie :p
pozdro
 

kamcyk26

New member
Dzisiaj podczas niedzielnej wizyty w centrum handlowym przygladalem sie stoisku SONY na ktorym bylo kilka LCD (BRAVIA). Lecial wlassnie trailer SEZONU na misia. Podchodze blizej , patrze a na ekranie (jaks ciemna scena) pelno fioletowych przebarwien znanych z Panasonicow PV60. Wygladaly one troche inaczej i nie mialy formy wezy tylko bardziej plam jednak fakt jest faktem.

Widac wiec ze problem nie jest tylko zwiazany z Panasoniciem a bardziej z technologia nowych ekranow. Oczywiscie na jednych modelach bedzie on bardziej widoczny, na innych mniej ale chyba jednak calkowicie nie da sie go wyeliminowac.

PS na moim LCD 19" Neovo F-419 efekt tez wystepuje , ale w mniejszym stopniu niz na PV60. Wlasnie ogladam mecz Widzew-Belchatow w necie , oczywiscie mocna kompresja i trawa chwilami robi sie rozowa.
 

dziku

New member
No ładnie, serwis z Wrocławia IPES nie zamówią mi modułu dopuki nie zobaczą problemu na własne oczy. A czas oczykiwania na części do około 10 dni. Nie ma co, dzwonie do Warszawy.
 

kaczy-k9

New member
dziku napisał:
No ładnie, serwis z Wrocławia IPES nie zamówią mi modułu dopuki nie zobaczą problemu na własne oczy. A czas oczykiwania na części do około 10 dni. Nie ma co, dzwonie do Warszawy.
Nie sądzę żeby w Warszawie było lepiej. Mi w Piątek zabrali i powiedzieli że potrzymają co najmniej tydzień, bez podania przybliżonej daty zwrotu. Wspomniałem im że to wada fabryczna wymagająca wymianę modułu. Panowie, którzy przyjechali po tv nie byli obeznani z tematem, tylko jeżdżą i rozwożą - zwożą sprzęt do serwisu. W każdym razie powodzenia.
 

kaczy-k9

New member
dziku napisał:
No ładnie, serwis z Wrocławia IPES nie zamówią mi modułu dopuki nie zobaczą problemu na własne oczy. A czas oczykiwania na części do około 10 dni. Nie ma co, dzwonie do Warszawy.
Nie sądzę żeby w Warszawie było lepiej. Mi w Piątek zabrali i powiedzieli że potrzymają co najmniej tydzień, bez podania przybliżonej daty zwrotu. Wspomniałem im że to wada fabryczna wymagająca wymianę modułu, lecz panowie, którzy odbierali tv nie byli technikami więc nie mogli za bardzo nic powiedzieć w temacie. pzdr.
 

JaCkyLL

New member
Mabri, ... Kredek .... jesteście uzytkownikami modelu PV600 - tak wynika z podpisów na postach.
Nie zgłaszacie potrzeby wymiany softu / modułu z softem w celu usunięcia węży ?? Nie mowcie ze ich nie widzicie :) Musze chyba Was wyprostować ze problem w tej serii również istnieje - niestety. Juz zgłosiłem się do serwisu - czekam w kolejce :)

pozro - ja
 

kredek

New member
JaCkyLL napisał:
Mabri, ... Kredek .... jesteście uzytkownikami modelu PV600 - tak wynika z podpisów na postach.
Nie zgłaszacie potrzeby wymiany softu / modułu z softem w celu usunięcia węży ?? Nie mowcie ze ich nie widzicie :) Musze chyba Was wyprostować ze problem w tej serii również istnieje - niestety. Juz zgłosiłem się do serwisu - czekam w kolejce :)
pozro - ja

Khem...:D
Po pierwsze - nie mam żadnego podpisu.
Po drugie - mam PV60.
Po trzecie - moduł też już dawno mam nowy.:D
 

RoMi

New member
"JaCkyLL" - W modelach PV600 - wada ta jak najbardziej wystepuje - przeczytaj 1-szy post tego tematu. Jednym to przeszkadza - innym nie, a część ma szczeście i wogóle nie dostrzega niczego złego (hi hi - mogą mnie zaprosić - w 5 minut pokażę im snake`a na ich wspaniałych tv). Właśnie zleciłem naprawę - mają mi to załatwić w ciągu 1 dnia (chyba specjalne traktowanie po licznej korespondencji do najwyższych władz Panas Polska i podaniem linków do tego forum). Dla porównań - zdjęcia ekranów przygotowane, filmy avi, materiał dvd też - więc będzie bardzo krytyczna ocena jak Panas sobie z tym fantem poradził.

Aha - link tu wcześniej podawany do materiału RED v1 to nie był najlepszy przykład. Jeżeli chcecie na szybko sprawdzić czy wszystko jest ok polecam materiał dvd RED v2. ->>> LINK Jak zobaczycie jakieś fiolety na przejściach ->> to macie zjeb....tv.

UFF po długiej nieobecności - pozdrawiam - także tych którzy zarzucali mi otwieranie "spiskowego" tematu przez kogoś z konkurencji :D:D. Poniżej email od Panasa - zastrzegam część informacji dla siebie - więc proszę nie pytać.
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do korespondencji w sprawie telewizora plazmowego informuję, że firma Panasonic Polska Sp. z o.o. otrzymała od producenta sposób rozwiązania opisanego przez Pana wcześniej problemu związanego z jakością obrazu.
Sprawy operacyjne zostaną zrealizowane przez autoryzowany serwis XXXXXX mieszczący się w XXXXXX przy ul. XXXXXXX (tel.XXXXXXX). Osobą kontaktową jest kierownik serwisu Pan XXXXXXX. Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem w celu umówienia się na termin realizacji usługi.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości bardzo proszę o kontakt (tel.XXXXXX, e-mail XXXXXXX)
Z poważaniem
XXXXXX
Panasonic Polska Sp. z o.o.
 

Mabri

New member
JaCkyLL napisał:
Mabri, ... Kredek .... jesteście uzytkownikami modelu PV600 - tak wynika z podpisów na postach.
Nie zgłaszacie potrzeby wymiany softu / modułu z softem w celu usunięcia węży ?? Nie mowcie ze ich nie widzicie :) Musze chyba Was wyprostować ze problem w tej serii również istnieje - niestety. Juz zgłosiłem się do serwisu - czekam w kolejce :)

pozro - ja
Dzięki za troskę.
Mam pv600, nie mam węży! Zero problemów z tv. Nie zawiesza się, nie hałasują wentylatory - wszystkie 3. Nie potrzebuję nowego softu i nowych modułów.
Mam dobry wzrok (z racji wykonywanego zawodu sprawdzany podczas badań okresowych raz w roku - wpis w książeczce) mam dobry słuch (z racji wykonywanego zawodu sprawdzany podczas badań okresowych raz w roku - wpis w książeczce) i nie jestem idotą - tak mówią moi znajomi.

Ten temat już od dawna uważam za zamknięty. Jeżeli już, to traktuję go w kategoriach humorystycznych.
 
Ostatnia edycja:

AdaMo71

New member
Witam
Romi daj namiar jakie kodeki są potrzebne do odtworzenia tych filmików co dałeś link, bo jakoś nie mogę ich u siebie na kompie zobaczyć.
 

agas

New member
od 3 miesięcy posiadam TV Panasonic37PV60 . do tej pory chopdził super i nadal chodzi super, ale włąsnie kilka minut temu oglądając TV, akonkrtenie Telegazete nie możnabyło przelaczyc na TV, potem nie możnabyło przyciszyc ani wyłączyc TV. wyłączyłem przyciskiem w TV , po jakims czasie właczyłem i problem ten sam jeśli chce podgłosic to tylko o jeden stopień i dalej juz nie można, ani przelączyc na inny kanał , mija 20secund i można przełączyc ale znowu po chwili nie można.....

Proszę o pomoc , lub rade co jest grane

Ps. żadnych wezy nie dostrzegam , obraz żyleta.
 
Do góry