Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

kredek

New member
robboj napisał:
ehh , no wez przestan - zadalem tylko pytanie - nic do Ciebie nie mam
bardziej interesuje mnie czy ktos oprocz Ciebie jest juz bez wezy

No to bez urazy proszę.
Ja też się już nie gniewam.;) :D :eek:k:

kamcyk26 napisał:
Czy trzeba miec oryginalne pudelko?

Zasadniczo trzeba. Ale jak nie masz, to ja bym się porozumiał z serwisem: niech przywiozą jakieś swoje, może mają?
Można też samemu zawieźć.
Ostatecznie pozostaje jakieś "opakowanie zastępcze" ale podejrzewam, że z takim meblem to będzie trochę problem...
 

dab9

New member
witam.Panowie wiadomość z pierwszej ręki,na gorąco.godzinę temu był Pan z servisu i wymienił moduł na miejscu,nic nie wgrywał .włączyłem film i różne takie i jest dużo lepiej,natomiast nie idealnie.Pan powiedział powinno być dobrze,bo zna ten temat,że może to być problem kompresji.jeszcze dziś się poprzyglądam i prawdopodobnie już nie będe kombinował.napisze wieczorem lub jutro.
 
Ostatnia edycja:

psoczi

New member
witam!

Od niedawna jestem posiadaczem plazmy 42pv60. zjawisko purple snakes owszem zaobserwowalem, chociaz w bardzo znikomym zakresie. mimo wszystko chcialbym dostac nowy modul. dzwonilem dzisiaj do serwisu panasonica w Warszawie i technik mi mowi, zebym normalnie zglosil usterke, zabiora tv, jak cos bedzie nie tak zamowia wtedy czesci. naprawa taka moze trwac 28 dni! na moje teksty o tym, ze jest to wada fabryczna tego tv i ze ponoc sa tego swiadomi i maja na to "szczepionke", facet mowi ze nic z tych rzeczy. Czy ktos mial do czynienia z warszawskim serwisem w tej sprawie? jak nalezy z nimi rozmawiac?
 

kaczy-k9

New member
Mój jutro zabierają. Facet mi powiedział że potrzymają go ponad tydzień, 28 dni masakra!!!! Co do wady fabrycznej to im tak nie mówiłem poprostu spytał się jaką mam usterkę, wtedy powiedziałem mu o wężach. Jutro jak przyjadą to się okaże. Dziwne że w jednym serwisie robią to na miejscu a w innym zabierają tv na miesiąc. pzdr.
 

kredek

New member
kaczy-k9 napisał:
Mój jutro zabierają. Facet mi powiedział że potrzymają go ponad tydzień, 28 dni masakra!!!! Co do wady fabrycznej to im tak nie mówiłem poprostu spytał się jaką mam usterkę, wtedy powiedziałem mu o wężach. Jutro jak przyjadą to się okaże. Dziwne że w jednym serwisie robią to na miejscu a w innym zabierają tv na miesiąc. pzdr.

Ja bym się spytał czy mają moduł - bo owszem: zabrać formalnie mogą, ale jak jeszcze Ci powiedzą, że te 28 dni to są ROBOCZE, to... pewnie załamka.
Jak gość nic nie wie nt. tej usterki i modułu (wątpliwe, ale możliwe), to w ogóle bym nie oddawał: kazałbym (czyt.: prośba z naciskiem) mu się dowiedzieć co i jak w W-wie.
Jak mają moduł to bym spytał co zamierzają robić tak długo?
Jak nie mają modułu to bym spytał po co ma TV leżeć tak długo - przecież pewności że w 28 dni moduł przyjdzie też nie ma (jeśli nie ma w PL), prawda?

A co do naprawy na miejscu. Pamiętam nawet, że foty z pierwszej naprawy w Japonii chyba pochodziły nie z serwisu, tylko z domu właściciela. Czy można nie w serwisie?
Ano pewnie, że można. Rzecz polega na rozkręceniu całego tyłu obudowy i wyjęciu paru elementów ze środka: wymieniamy moduł i skręcamy. Z jednej strony nie trwa to wszystko 15 minut. Z drugiej - serwis (człowiek) musi mieć chęć to zrobić. Proste, a tak skomplikowane. Jak ktoś zechce - zrobi bez problemów. Jak nie zechce, to nic nie poradzisz. Formalnie robić u właściciela - w przeciwieństwie do transportu - obowiązku nie ma.

Streszczając powyższe: naprawią Ci w taki sposób w jaki się... dogadasz. Jeśli - primo - chcesz się dogadać i - secundo - oni też będą się chcieli dogadać.
 

dab9

New member
kredek,co do naprawy masz racje,u mnie tak to wyglądało.rozmawialiśmy,piliśmy soczek , 20 minut po robocie.ten moduł to jest jedna płytka schowana pod modułem z wejściami euro.wymiana skręcenie,wpis do karty gwarancyjnej i po robocie.pozdro
 

kredek

New member
dab9 napisał:
kredek,co do naprawy masz racje,u mnie tak to wyglądało.rozmawialiśmy,piliśmy soczek , 20 minut po robocie.ten moduł to jest jedna płytka schowana pod modułem z wejściami euro.wymiana skręcenie,wpis do karty gwarancyjnej i po robocie.pozdro

No dokładnie, tak!
Z tym że problemów można stworzyć mnóstwo (coś jak tu na forum: nie ma modułu to źle, jest moduł - też źle:hihi: ): nie dość że biorą do serwisu, to jeszcze chcą trzymać 28 dni...
 

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
warmik napisał:
Witam !!
jest szansa jeszcze raz na ten plik, bo ni jak nie moge go zasac
pewnie juz czas minoł jego :cool:

Hmm, przed chwilą go pociągnąłem z linku który podałem juz wcześniej. Plik jeszcze nie wygasł, i jeszcze trochę powisi w sieci. Może coś nie tak robisz. Wpisujesz cyferki które są obok w formie graficznej, później submit, czekasz 30sek i download pliku?

Pzdr (C)G
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
po wczorajszych rozmowach z Panasonic Polska problem został opanowany. Rzeczywiście wymiana płytki załatwia problem i wszyscy zadowoleni. Fabryka długo sie broniła przed przyznaniem do winy .Co do zasad serwisu - to każdy robi to po swojemu i trzeba się do tego przygotować.
 

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
Kiki: Jak czytam Twojego posta mam wrażenie, że my klienci i uzytkownicy produktow Panasonica, akurat tu telewizorów maja do czynienia, z Fabryka (jaka) która nie chce się przyznać do błędu (to jakaś inna Fabryka niż Fabryka Panasonica), siedzibą główną w W-wie, która opanowała problem (jaki? - logityki?) i z serwisem (który robi jak się mu w sumie podoba, dobrze, źle lub wcale). Kto te rozmowy przeprowadził, TY - Kiki?

Wymiana modułu rozwiązuje problem, potwierdzili już to wcześniej forumowicze (nie wymieniam), którym ten moduł wymieniono.

Pzdr. (C)G
 
Ostatnia edycja:

dab9

New member
witam.oglądałem,szukałem,węży brak.po wymianie modułu zmienił sie numer e promu z 01 na 03.numer softu i inne bez zmian.pozdro
 

k-d

New member
dab9 napisał:
witam.oglądałem,szukałem,węży brak.po wymianie modułu zmienił sie numer e promu z 01 na 03.numer softu i inne bez zmian.pozdro
A jak sie pytałem o kwestię softu to zostałem obdarzony przeróżnymi inwektywami od pewnego użytkownika...

Firmware pozostaje jednak bez zmian.
 

robboj

New member
k-d napisał:
A jak sie pytałem o kwestię softu to zostałem obdarzony przeróżnymi inwektywami od pewnego użytkownika...

Firmware pozostaje jednak bez zmian.
moze zadales nie te pytanie:p
po prostu mylicie pojecia - soft moze byc ten sam , ale eeprom w tym przypadku sie zmienia
na chlopski rozum eeprom jak niektorzy pisza "eprom" steruje urzadzeniem w tym przypadku steruje procesem odpowiedzialnym za tzw. przejscia tonalne czyli nasze slawne weze - czyli osoby , ktore pisza ze zostaly im wymienione moduly i zmienil sie "eprom" po prostu dostaly nowe oprogramowanie ktore poprawia wspolprace i usuwa wade zwiazana z wystepowaniem tzw. "wezy"
to tyle moim zdaniem - mozecie sie z tym niezgodzic chociaz mysle ze byc moze znajda sie osoby bardziej obeznane w tym temacie ktore popra moja teze oparte kilkuletnim doswiadczeniem serwisowym:eek: akurat w troche innej branzy , ale bardzo blizniaczej:p
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
lepiej kupić model bez "gadów" .
Nie mamy już zgłoszeń wad. Jeśli ktoś chce zaoszczędzić 100 - 200 zł i kupuje tylko cenę - musi się z tym liczyć.
 

kredek

New member
kamcyk26 napisał:
Dziwne ale na forum:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=394430&page=299

ludzie "nie bardzo" sa usatysfakcjonowani fixem.

Czy osoby , u ktorych wymieniono modul nie zauwazyly ogolnego pogorszenia jakosci obrazu?

Nie. "Ogólnego pogorszenia" nie zauważyłem. Dodam, że wydaje się, że również przejścia tonalne na skórze człowieka są po zmianie ładniejsze.
Z drugiej strony, jestem pewien, że jakby zaczął się wpatrywać, to na pewno bym coś zauważył.
Ale to by pewnie było tak jak z buczeniem u niektórych, że plazma im buczy - ano buczy sobie cichutko (nie mówię o jakimś skrajnie głośnym). Ale jak podłączyłem na 1 dzień zwykłą, malutką 14" CRT to IMO głośniej (choć też cicho) buczała niż Panas.:D
Myślę, że bardziej uciążliwy może być odgłos wiatraków za parę lat... w końcu nikt nie wie jaką dokładnie mają żywotność.;)
 
Do góry