Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

JaCkyLL

New member
kredek ....
jakbys przeczytał dokladnie to napisalem ze przykład z FIATem nie jest dokladnie odpowiedni, ale przedstawia na czym polega problem z serwisem Panasonica - wogole z serwisem sprzetu RTV w Polsce.
juz gdzies wczesniej pisalem jak mnie potraktowali w jednym z łódzkich serwisów. na dzien dzisiejszy jestem zmuszony wysyłać dvd pioneera na upgrade softu do centrali w Gdynni !!! -> tak sie mną zaopiekowali w Łodzi.
Całę szczescie ze Panasonic w Łodzi to inny serwis ale i tak uwazam ze to porażka !! " tak szanowny kliencie. skoro juz sie do nas dodzwoniles to ci powiemy ze problem znamy. problem jest i jest mozliwy do usuniecia. jesli sie zdecydujesz daj nam znac, wtedy pomyslimy nad tym czy mozemy Ci pomoc i jak to zrobic i czy wogole sie da " ----> kompletna porażka.

pozdro - j
 

kredek

New member
JaCkyLL napisał:
kredek ....
jakbys przeczytał dokladnie to napisalem ze przykład z FIATem nie jest dokladnie odpowiedni, ale przedstawia na czym polega problem z serwisem Panasonica - wogole z serwisem sprzetu RTV w Polsce.
juz gdzies wczesniej pisalem jak mnie potraktowali w jednym z łódzkich serwisów. na dzien dzisiejszy jestem zmuszony wysyłać dvd pioneera na upgrade softu do centrali w Gdynni !!! -> tak sie mną zaopiekowali w Łodzi.
Całę szczescie ze Panasonic w Łodzi to inny serwis ale i tak uwazam ze to porażka !! " tak szanowny kliencie. skoro juz sie do nas dodzwoniles to ci powiemy ze problem znamy. problem jest i jest mozliwy do usuniecia. jesli sie zdecydujesz daj nam znac, wtedy pomyslimy nad tym czy mozemy Ci pomoc i jak to zrobic i czy wogole sie da " ----> kompletna porażka.
pozdro - j

Jeśli tak ogólnie - to mogę tylko dopowiedzieć, że tak wygląda... WIĘKSZOŚĆ serwisów JAKICHKOLWIEK marek w Polsce! Niestety (niestety - celowo użyte słowo) Panasonic jest CHLUBNYM(sic!) wyjątkiem. Ściślej - że przyjmuje do wiadomości usterki i naprawy wprowadza w życie. Zdarzają się też firmy, co naprawiają jakąś usterkę... na tzw. zachodzie - w PL nie, bo to "Europa Wschodnia" i serwisy wtedy wpierają ciemnotę.
Z drugiej strony sami jesteśmy sobie winni, bo często (co widać także na tym forum!) jak ktoś widzi usterkę, zgłasza ją, walczy (bo w PL to trzeba walczyć) itd. to duża część użytkowników wmawia, że to... zgłaszający jest "dziwny" bo przecież "kiedyś Rubiny też nie były doskonałe i było fajnie".:cry: :twisted: I takie tam inne farmazony...
Zawsze przypomina mi się wtedy... lodówka samochodowa (taka elektryczna, turystyczna): kupiłem ją w Berlinie, zaniosłem do hotelu i wróciłem po godzinie do sklepu, bo jak rozpakowałem, to okazało się, że od środka obudowa jest pęknięta. Nikt się nie pytał, nawet nie sugerował, że "to Pan rozwalił" i że "to uszkodzenie mechaniczne": bez słowa, z uśmiechem wymienili na inną sztukę!:D
Także... częściowo masz rację. Niestety. To taki kraj, tacy ludzie. Ludzie - ci w serwisach, a jakże - niektórzy też!:(
 

JaCkyLL

New member
kredek ...
przykład z lodówką ... az sie nie chce wierzyc ze kiedykolwiek bedzie tak w Polsce :) poki co jestesmy traktowani w serwisach jak zło konieczne. ooo ... !!! kupil sobie tv i przychodzi tu zeby narzekac na jakosc. przeciez swieci !!! jeszcze mu nie pasuje !!! wiem jak to jest bo tak mnie pod włos wzieli przy upgradzie softu w moim pionku. tak upgradeowali z łaską ze popalili sprzet !!! trzeba bylo wysłać do Gdyni i czekać 3 tygodnie na czesci - a upgrade miał trwac 5 minut :D na koniec po upgradzie dowiedzialem sie ze .... przeciez serwisant tez mogł miec zły dzien i po prostu mu nie poszlo :) ok, tylko czemu nikt nie chciał ze mną gadac !!! stałem na zapleczu wsrod serwisowych sprzetow i testowałem moj odtw po upgradzie. stalem 15 minut i nikt nie chciał wyjsc i ze mną pogadac !!! porażka - mam nadzieje ze w przypadku panasonica bedzie lepiej. dziwne jest to ze ludzie piszą ze w łodzi juz wiedzą w serwisach i znają temat w wawie nie, we wrocławiu tak a na sląsku nie ...

to jest dziwne, przykre, ... ktos zciemnia, robi klientów w rogi !!

pozdro -j
 

AproX D

New member
ooo przepraszam Panowie - na Śląsku też już wiedzą - nie wiem co za "fachowcy" siedzą w serwisie w Katowicach ale w Gliwicach są bardzo dobrze poinformowani o problemie i muszę tu pochwalić gliwicki serwis gdyż zostałem tam bardzo miło przyjęty i poproszono mnie o kontakt pod koniec miesiąca ( o ile mi się nie spieszy - gdyż jeśli bardzo mi przeszkaszają "węże" to momentalnie przyjmują zgłoszenie) ponieważ prawdopodobnie będzie możliwa wymiana modułu bezpośrednio u mnie w domku bez konieczności "taszczenia" TV do serwisu ( serwis czeka na jakieś specjalne "oprzyrządowanie" ) - nie spieszy mi się - poczekam :cool:
 

kredek

New member
JaCkyLL napisał:
kredek ...
przykład z lodówką ... az sie nie chce wierzyc ze kiedykolwiek bedzie tak w Polsce :) poki co jestesmy traktowani w serwisach jak zło konieczne. ooo ... !!! kupil sobie tv i przychodzi tu zeby narzekac na jakosc. przeciez swieci !!! jeszcze mu nie pasuje !!! wiem jak to jest bo tak mnie pod włos wzieli przy upgradzie softu w moim pionku. tak upgradeowali z łaską ze popalili sprzet !!! trzeba bylo wysłać do Gdyni i czekać 3 tygodnie na czesci - a upgrade miał trwac 5 minut :D na koniec po upgradzie dowiedzialem sie ze .... przeciez serwisant tez mogł miec zły dzien i po prostu mu nie poszlo :) ok, tylko czemu nikt nie chciał ze mną gadac !!! stałem na zapleczu wsrod serwisowych sprzetow i testowałem moj odtw po upgradzie. stalem 15 minut i nikt nie chciał wyjsc i ze mną pogadac !!! porażka - mam nadzieje ze w przypadku panasonica bedzie lepiej. dziwne jest to ze ludzie piszą ze w łodzi juz wiedzą w serwisach i znają temat w wawie nie, we wrocławiu tak a na sląsku nie ...
pozdro -j

No... z lodówką to sam byłem w szoku, a dodatkowo to było dobrych kilka lat temu.:D
A z tym softem u Ciebie, to musiały być "zdolniachy" w stylu, że metalową kulkę też by popsuli.:( :twisted:
Ale taki kraj, tacy ludzie - taka mentalność. Takie pozostałości i naleciałości z poprzedniej epoki plus kompleksy, brak wiedzy i pewności siebie, do tego jeszcze bezkrytycznie przyjmowane zakompleksienia przeszłości ze starszego pokolenia.... długo by gadać.

AproX D napisał:
ooo przepraszam Panowie - na Śląsku też już wiedzą - nie wiem co za "fachowcy" siedzą w serwisie w Katowicach ale w Gliwicach są bardzo dobrze poinformowani o problemie i muszę tu pochwalić gliwicki serwis gdyż zostałem tam bardzo miło przyjęty i poproszono mnie o kontakt pod koniec miesiąca ( o ile mi się nie spieszy - gdyż jeśli bardzo mi przeszkaszają "węże" to momentalnie przyjmują zgłoszenie) ponieważ prawdopodobnie będzie możliwa wymiana modułu bezpośrednio u mnie w domku bez konieczności "taszczenia" TV do serwisu ( serwis czeka na jakieś specjalne "oprzyrządowanie" ) - nie spieszy mi się - poczekam :cool:

Powiem tak - z doświadczenia (aczkolwiek nie chodzi o Panasy): chcesz to czekaj. Teoretycznie powinno być wszystko OK.
Jednak ja w takiej sytuacji reaguję jaknajszybciej: już się nauczyłem, że jak producent ni w pięć ni w dziewięć np. za 2 m-ce po iluś tam tysiącach wymian stwierdzi, że go to np. za dużo kosztuje i się wycofa - będzie "po ptokach". A walki z nikim nikomu nie polecam (choć sam wiele razy walczyłem).
Dlatego jak to mówią, polecam "kuć żelazo póki gorące" - chociażby tylko w sensie samego zgłoszenia usterki do serwisu. A potem można czekać ze swoim TV w domku na moduł...;)
 
Ostatnia edycja:

dab9

New member
AproX D napisał:
ooo przepraszam Panowie - na Śląsku też już wiedzą - nie wiem co za "fachowcy" siedzą w serwisie w Katowicach ale w Gliwicach są bardzo dobrze poinformowani o problemie i muszę tu pochwalić gliwicki serwis gdyż zostałem tam bardzo miło przyjęty i poproszono mnie o kontakt pod koniec miesiąca ( o ile mi się nie spieszy - gdyż jeśli bardzo mi przeszkaszają "węże" to momentalnie przyjmują zgłoszenie) ponieważ prawdopodobnie będzie możliwa wymiana modułu bezpośrednio u mnie w domku bez konieczności "taszczenia" TV do serwisu ( serwis czeka na jakieś specjalne "oprzyrządowanie" ) - nie spieszy mi się - poczekam :cool:

daj namiar na ten serwis w gliwicach,jutro mam technika w domu z katowic.jak nic nie zdziała dzwonie do gliwic.pozdro
 

AproX D

New member
daj namiar na ten serwis w gliwicach....

ŚNIEŻEK SERWIS
ul. Dubois 2
tel - 032 2315665
godziny otwarcia:
Pon-Pt: 9:00-17:00
Sobota: 9:00-13:00

Odezwij się po wizycie ! Mają przyjść i zrobić wszystko w domu ?

Takie info otrzymałem od Pana z serwisu - dlatego prosił o kontakt pod koniec marca gdyż mają otzymać sprzęt umożliwiający wymianę modułu w domu :D - poczekamy, zobaczymy
 

kredek

New member
AproX D napisał:
ŚNIEŻEK SERWIS
ul. Dubois 2
tel - 032 2315665
godziny otwarcia:
Pon-Pt: 9:00-17:00
Sobota: 9:00-13:00
Takie info otrzymałem od Pana z serwisu - dlatego prosił o kontakt pod koniec marca gdyż mają otzymać sprzęt umożliwiający wymianę modułu w domu :D - poczekamy, zobaczymy

:hmm: :hmm: :hmm: chyba nie ma czegoś takiego....:confused: :confused: :confused:
Co to musiałby być za sprzęt, żeby sam rozkręcił obudowę, to nie wiem.:D :D :D
Myślę, że albo chodzi o nową dostawę modułów albo.... przyjdą i owszem, rozkręcą TV w domu, ale bez wymiany modułu, tylko go przeprogramują.
Innej możliwości raczej nie widzę.:D ;)
 

k-d

New member
kredek napisał:
Nie, bo pewnie wymieniają nowy na ten stary, bo ten co jest jest zbyt nowy...:p :spam: :spam: :spam:
Jak napiszę "białe auto" to też odpowiesz, że "ale auto jest białe"?:spam: :cry: :spam:

@kredek ty masz chyba problem ze zrozumieniem - krótko mówiąc oszłomstwo, Twoje zdanie jest prawdziwe i koniec.

Czytaj uważnie - wymienili Ci moduł, który najprawdopodobniej jest przyczyną Twojego puszenia się. Oznaczenie softu masz takie jakie miałeś przed wymianą - czy to jest za skomplikowane dla Ciebie, której części nie rozumiesz, może za mało emotikonek daje w tym poście??? Guzik mnie interesują wężę i inne białe myszki, natomiast bardzo mnie interesuje możliwość "wprowadzenia" nowego softu, który np. pozwoli dokonywać ustawienia obrazu "cyfrowo", a nie tym pseudo suwakiem, czy jakąś inną ciekawostkę (oznaczenie rodzaju sygnału na wejściu to miałem fabrycznie).
 

kredek

New member
k-d napisał:
@kredek ty masz chyba problem ze zrozumieniem - krótko mówiąc oszłomstwo, Twoje zdanie jest prawdziwe i koniec.

Czytaj uważnie - wymienili Ci moduł, który najprawdopodobniej jest przyczyną Twojego puszenia się. Oznaczenie softu masz takie jakie miałeś przed wymianą - czy to jest za skomplikowane dla Ciebie, której części nie rozumiesz, może za mało emotikonek daje w tym poście??? Guzik mnie interesują wężę i inne białe myszki, natomiast bardzo mnie interesuje możliwość "wprowadzenia" nowego softu, który np. pozwoli dokonywać ustawienia obrazu "cyfrowo", a nie tym pseudo suwakiem, czy jakąś inną ciekawostkę (oznaczenie rodzaju sygnału na wejściu to miałem fabrycznie).

Widzę, ze prostacto niektórym weszło w krew. :cool:
Trzeba wobec tego ukłony słać koledze k-d, bo myli się centrala Panasonica, myli się serwis, myli się serwisant, z którym przed chwilą - dla pewności - rozmawiałem, pytając czy jest inny soft czy nie. Wszyscy się mylą, tylko kolega k-d jest najmądrzejszy, choć nie ma pojęcia o czym pisze, mimo przytoczonych wyżej definicji dla nie siedzących w temacie.:cool:
Czytanie ze zrozumieniem też jest umiejętnością obcą dla prostaków, więc pozwolisz (czy nie) - ja i tak odnośnie twojej skromnej osóbki - zakończę temat.
Jak sobie chcesz tkwić tam gdzie tkwisz, to tkwij. Nie przeszkadzaj sobie.:D Prostactwo podobnie jak i głupota są zwykle nieuleczalne
Z mojej strony do ciebie, skromna osóbko - EOT.:D :D :D Teraz sobie mozesz krzyczeć od nowa, potem znowu i tak dalej i tak dalej...:D :D :D
 
J

Judash

Guest
kredek napisał:
Widzę, ze prostacto niektórym weszło w krew. :cool:
Trzeba wobec tego ukłony słać koledze k-d, bo myli się centrala Panasonica, myli się serwis, myli się serwisant, z którym przed chwilą - dla pewności - rozmawiałem, pytając czy jest inny soft czy nie. Wszyscy się mylą, tylko kolega k-d jest najmądrzejszy, choć nie ma pojęcia o czym pisze, mimo przytoczonych wyżej definicji dla nie siedzących w temacie.:cool:
Czytanie ze zrozumieniem też jest umiejętnością obcą dla prostaków, więc pozwolisz (czy nie) - ja i tak odnośnie twojej skromnej osóbki - zakończę temat.
Jak sobie chcesz tkwić tam gdzie tkwisz, to tkwij. Nie przeszkadzaj sobie.:D Prostactwo podobnie jak i głupota są zwykle nieuleczalne
Z mojej strony do ciebie, skromna osóbko - EOT.:D :D :D Teraz sobie mozesz krzyczeć od nowa, potem znowu i tak dalej i tak dalej...:D :D :D

No prosze a Kredek dalej ubliza innym.Jedni sa niewidomi, glupi itp...a Kredek znowu najmadrzejszy.
 

dab9

New member
do mnie ma przyjść Pan z laptopkiem i wgrać soft,powiedział że może to pomoże.ja miałem miesiąc temu wymieniony moduł bo mi się spalił,pisałem o tym ale chyba na pod tematem plazma pv60.dam znać jutro,czy pomogło
 

kredek

New member
dab9 napisał:
do mnie ma przyjść Pan z laptopkiem i wgrać soft,powiedział że może to pomoże.ja miałem miesiąc temu wymieniony moduł bo mi się spalił,pisałem o tym ale chyba na pod tematem plazma pv60.dam znać jutro,czy pomogło

Powiedz to tym, co jednak wiedzą lepiej.

A na poważnie, to z tego co wiem w czasie jak przyszedł dla mnie moduł, to była pierwsza partia z modułami z nowym softem. Przekazano mi (wtedy), że owszem, moduły mają, ale ze starym softem, więc nie wymienialiśmy, czekając na nowy.
 

dab9

New member
pamiętasz,jak ja dostałem już moduł a TY jeszcze czekałeś mimo że wcześniej zgłosiłeś,ja dostałem normalny ze starym softem.i tu by sie to pokrywało.zobaczymy dziś czy to coś da.jak nie to mam z w-wy obiecany nowy;)
 

kredek

New member
dab9 napisał:
pamiętasz,jak ja dostałem już moduł a TY jeszcze czekałeś mimo że wcześniej zgłosiłeś,ja dostałem normalny ze starym softem.i tu by sie to pokrywało.zobaczymy dziś czy to coś da.jak nie to mam z w-wy obiecany nowy;)

a właśnie, faktycznie - racja!:D
 

robboj

New member
ehh , moze to przedwczesna radosc ,
czy poza "kredkowi" wymieniono "nowy" modul w pv60 ???

dzwonilem wczoraj do serwisu u siebie i powiedzieli ze nie maja nowych modulow do PV60 , sa natomiast do PV600
technik z ktorym rozmawialem powiedzial ze skontaktuje sie ze mna jak bedzie mial nowy modul do PV60

moze "kredek" dostales stary ale pozbawiony wezy modul - sa przeciez na forum osoby , ktore maja tv ze starych dostaw pozbawione wezy
 

kredek

New member
robboj napisał:
ehh , moze to przedwczesna radosc ,
czy poza "kredkowi" wymieniono "nowy" modul w pv60 ???
dzwonilem wczoraj do serwisu u siebie i powiedzieli ze nie maja nowych modulow do PV60 , sa natomiast do PV600
technik z ktorym rozmawialem powiedzial ze skontaktuje sie ze mna jak bedzie mial nowy modul do PV60
moze "kredek" dostales stary ale pozbawiony wezy modul - sa przeciez na forum osoby , ktore maja tv ze starych dostaw pozbawione wezy

Rozumiem, że cokolwiek nie odpowiem, to i tak zostanie przekręcone lub/i poddane w wątpliwość, tak....? To nie będę nic odpowiadał więcej: już wszystko zostało powiedziane. A niektórzy to ciągle szukają dziury w całym.:shock:
Nie było rady na węże - było źle. Jest rada, sposób na węże, co najważniejsze sprawdzony - też jest źle. To trzeba mieć wrodzone takie podejście.:fool:
 

robboj

New member
kredek napisał:
Rozumiem, że cokolwiek nie odpowiem, to i tak zostanie przekręcone lub/i poddane w wątpliwość, tak....? To nie będę nic odpowiadał więcej: już wszystko zostało powiedziane. A niektórzy to ciągle szukają dziury w całym.:shock:
Nie było rady na węże - było źle. Jest rada, sposób na węże, co najważniejsze sprawdzony - też jest źle. To trzeba mieć wrodzone takie podejście.:fool:

ehh , no wez przestan - zadalem tylko pytanie - nic do Ciebie nie mam
bardziej interesuje mnie czy ktos oprocz Ciebie jest juz bez wezy
 

Flapu

New member
Witam
A ja właśnie dostałem odpowiedź z serwisu (w piątek zgłaszałem) że otrzymali dla mnie moduł z nowym oprogramowaniem (słowa technika) i że w przyszłym tygodniu mają przysłać samochód po plazmę i że niestety nie da sie tego zrobić u mnie w domu. Cały proces ma potrwać około 3 dni. Pochwalę się jak sprawa potoczy się dalej.

Pozdrawiam
 
Do góry