Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
JaCkyLL: Tu sie uwidacznia cala slabosc nas jako konsumentow. Z jednej strony przy swiadomosci wadliwych TV kupujemu je przeswiadczeni ze producent we wlasciwym czasie podejdzie do tego rzeczowo i kompetentnie. Z drugiej strony nie bedac pozbawieni mozliwosci obrony przed dzialaniami producenta (mimo wszystko zyjemy w kraju prawa, moze i zlego ale prawa) nie wnosimy zbiorowego wniosku do rzecznika praw konsumenta. Przed nim nawet taki koncern jak Panasonic sie ugnie i moze na przyszlosc z wiekszym szacunkiem podjedzie do rynku zbytu jakim jest Polska. Nikt przeciez nie kupowal TV z adnotacja producenta, egzemplarz posiada ponizsze wady (...), decydujac sie na zakup decydujesz sie na nie dochodzenia praw w ramach gwarancji. Czy jest obawa ze Panasonic sie obrazi i nie bedzie chcial sprzedawac najnowszych technologi u nas, o to bym kompletnie nie martwil :).

Pzdr. (C)G
 

Golgota

New member
Witam
Zostało opisane na tym forum, że sprawa węży jest rozwiazana, dzwoniłam dzisiaj do dwóch serwisów Panasonica w Wwa i jestem zaskoczony, oni nic nie wiedzą na temat modułu, a na pewno już nic o wężach!?
Pozdrawiam:confused:
 

dziku

New member
Skoro już się zdecuduję na wynianę modułu, to czy PanSłonic zapłaci za przesyłkę nadaną kurierem, czy mam sam za nią płacić. Przecież to wina producenta i on powinien chyba brać to wszystko na siebie. Dobrze rozumuję czy jestem w błędzie?
 

dab9

New member
dziś był u mnie technik z serwisu w katowicach,mówi że o niczym nie wie,był tydzień temu na szkoleniu panasa i nic o tym nie mówino.więc pokazałem próbke z zielonymi przejściami,nie widzi problemu,pewnie zła kompresja.no to ja dalej,szukam na satce nic nie mogę znależć,potem koncert scorpionsów,znalazłem.oświetlenie ściany i jest wężyk.ok.przyjżał się,ale nie bardzo,no to ja że są problemy i ludzie mają to usunięte.on,do mnie gdzię.to ja szybko otwarłem forum i czytam mu przykład kredka,i przykład łodzi jaka była reakcja.pan powiedział że do nich tyrpnie i zobczy czy to prawda i da znać.jak jest na to lekarstwo to da znać i nie ma problemu.także panowie nie jest tak prosto,nie wiem dlacvzego są takie rózne opinie i rozwiązania w tym temacie.czekam na telefon,dam znać jak się sprawy mają.:???:
 

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
dziku: Nie wiem czy "PanSłonic" zapłaci Tobie za przesyłke, aż o taki altruizm na tej grupie nikogo bym nie podejrzewal, chociaż, kto wie ;) . Mysle ze najlepiej byłoby dla Ciebie wykonać tel do lokalnego serwisanta, adresy znajdziesz na stronie glownej panasonica i zapytac jak sie sprawy maja, czy przyjada czy musisz taszczyc to do nich czy wysylac na swoj koszt.
 

Flapu

New member
Witam
A w warunkach gwrancji czasem nie jest napisane że jeśli sprzet waży powyżej chyba 10 kg to serwis jest zobowiązany zabrać sprzet od Klienta.

Jak ja rozmawiałem z moim serwisem to gdy będzie taka potrzeba to po moją plazmę maja wysłac samochód z kierowcą...
 

dab9

New member
panowie,zgłaszamy naprawe,przyjeżdża technik,kontaktuje się z serwisem i oni przysyłają kuriera z którym mają umowe,wszystko na koszt panasa.tak było u mnie.nawet mi nie proponowali abym przywoził sam,.pozdr
 

dziku

New member
Właśnie rozmawiałem z bardzo miłym panem z serwisu we Wrocławiu. Problem jest im znany ponieważ centrala wysyłała do wszystkich servisów informację o tym problemie. Wrocław sam przyjeżdza po Tv do klienta wraz z płytką. Jak się uda to robią to na miejscu ("jeśli jest dużo miejsca u klienta") lub zabierają na kilka dni do siebie NA WŁASNY KOSZT.
 

AdaMo71

New member
dziku napisał:
Właśnie rozmawiałem z bardzo miłym panem z serwisu we Wrocławiu. Problem jest im znany ponieważ centrala wysyłała do wszystkich servisów informację o tym problemie. Wrocław sam przyjeżdza po Tv do klienta wraz z płytką. Jak się uda to robią to na miejscu ("jeśli jest dużo miejsca u klienta") lub zabierają na kilka dni do siebie NA WŁASNY KOSZT.

Witam,
Dziku daj namiar, w którym serwisie we Wrocławiu rozmawiałeś o wymianie u klienta w IPES lub SANSERWIS. Jestem ciekaw, ponieważ w czoraj byłem w Zielonej Górze w serwisie z gwarancją i paragonem. Próbowałem wytłumaczyć na czym polega problem, łatwiej jest zamówić plytkę i wtedy umówić się na wyminę, gdyż nie chciałem zostawiać u nich tv na dwa tygodnie a tylko taka opcja była po rozmowie z technikiem. Tak że, zostałem odesłany z kwitkiem.
No więc nie czekając dłużej zadzwoniłem do Panasa w Wawie. Przedstawiłem problem jaki mają w Z. G. przyznam i tu pochwała do centrali serwis ma obowiązek przyjąć zgloszenie na podstawie gwarancji i paragonu bez niepotrzebnego przetrzymywania tv w serwisie a jeżeli nie będą chcieli przyjąć to mam się powołać na pana z którym rozmawiałem (bardo miły:eek:). Wróciłem więc z powrotem wówiąc o rozmowie z centralą i z jakim panem rozmawiałem. Nagle całkiem inna rozmowa na temat przyjęcia zgłoszenia. Mają sie skontaktować z centralą, zamówić płytkę i zadzwonić do mnie:D.
 

Pansłonic

New member
dziku napisał:
Skoro już się zdecuduję na wynianę modułu, to czy PanSłonic zapłaci za przesyłkę nadaną kurierem, czy mam sam za nią płacić. Przecież to wina producenta i on powinien chyba brać to wszystko na siebie. Dobrze rozumuję czy jestem w błędzie?

Pansłonic nie zapłaci za Ciebie;) ale Panasonic pokryje oczywiście koszta transportu, z tego co wiem ma umowę z firmą kurierską TNT. Ale jak mam wysyłać to kurierem to wolę sam im zawieść.
 

robboj

New member
w naszym kraju to nie dziwne ze serwisy probuja odprawic klienta z kwitkiem
niestety taka jest jeszcze nasza szara polska rzeczywistosc - wola kroic kase na naprawach pogwarancyjnych niz zajmowac czas jakas tam naprawa gwarancyjna i do tego pracochlonna . to sa serwisy autoryzowane czyli maja umowe z Panasonicem na naprawe i laski nie powinni robic - niestety jak widac jest inaczej
i dlatego tez jest taka rozbieznosc ze jedni wiedza a drudzy nie , jedni sa mili , a drudzy odprawiaja klienta na drzewo
patrze ze sie ruch zrobil z serwisem i wezami - kazdy teraz wali po nowy modul:D
ja mam gada ale na razie czekam:twisted:
obraz628xl1.jpg
 
J

Judash

Guest
robboj napisał:
w naszym kraju to nie dziwne ze serwisy probuja odprawic klienta z kwitkiem
niestety taka jest jeszcze nasza szara polska rzeczywistosc - wola kroic kase na naprawach pogwarancyjnych niz zajmowac czas jakas tam naprawa gwarancyjna i do tego pracochlonna . to sa serwisy autoryzowane czyli maja umowe z Panasonicem na naprawe i laski nie powinni robic - niestety jak widac jest inaczej
i dlatego tez jest taka rozbieznosc ze jedni wiedza a drudzy nie , jedni sa mili , a drudzy odprawiaja klienta na drzewo
patrze ze sie ruch zrobil z serwisem i wezami - kazdy teraz wali po nowy modul:D
ja mam gada ale na razie czekam:twisted:
obraz628xl1.jpg

To oni robia tez laski?;)
 

dab9

New member
właśnie się dowiedziałem,iż problem zostanie usunięty,(nowy moduł)nie ma to jak PANASONIC.:krol:
a propo "każy",powiem tak,kto jest na forum i wie że jest taka akcja i możliwość.kupa ludzi o tym nie wie i wiedzieć nie będzie.
 
Ostatnia edycja:

kredek

New member
JaCkyLL napisał:
witam,

powiem Wam ze zostałem lekko zaskoczony rozumowaniem serwisanta z ktorym rozmawialem na temat problemu z softem i oficjalną informacją o możliwości jego wymiany.
mianowicie serwis podchodzi do problemu tak:
oczywiscie szanowny uzytkowniku problem jest, to prawda ze kupiles tv z softem, ktory okazał sie niedoskonały / czyt. wadliwy / - to nie podlega wątpliwości. jednak to czy chcesz sobie poprawic czy tez nie zalezy tylko od Ciebie. jesli Ci to przeszkadza - bardzo prosze, mozna zglosic telefonicznie usterkę i czekac w kolejce na moduł z softem bo tak sie to poki co w Polsce odbywa.
To troche tak jakby FIAT przyznał sie do problemu z ABS w swoim modelu PANDA i powiedzial - jesli ci to przeszkadza uzytkowniu przyjedz to ci wadliwy moduł wymienimy ( wiem ze usterka ABS - moze cos sie ponoc spalic :) - w fiace w porownaniu do wadliwego softu w TV to lekka przesada, ale w koncu jesli cos jest zle wyprodukowane to wszyscy powinni dostać zaproszenie na wymiane/ naprawe wadliwej czesci.
pozdro - j

Ale w samochodach to po pierwsze - mają OBOWIĄZEK informować o niebezpiecznych usterkach, a po drugie - .... są niebezpieczne. A z powodu węży w plazmie nikt nie umarł, póki co.:D Więc to jakby przykład nieodpowiedni.

dziku napisał:
Skoro już się zdecuduję na wynianę modułu, to czy PanSłonic zapłaci za przesyłkę nadaną kurierem, czy mam sam za nią płacić. Przecież to wina producenta i on powinien chyba brać to wszystko na siebie. Dobrze rozumuję czy jestem w błędzie?

Polecam przeczytać warunki gwarancji, którą dostałeś albo możesz przeczytać na stronie Panasonica. W końcu reklamując z tyt. gwarancji ZGADZASZ SIĘ automatycznie z jej warunkami i je akceptujesz!:krol:

A w ogóle, odnosząc się do pozostałych ostatnich postów: to że jakiś serwisant coś-tam-mówi-coś-tam-coś-tam, to że nie czyta maili z centrali albo nie uważa/nie był na szkoleniu itd. to taka... polska przypadłość, niestety.
Identycznie jak z tą przypadłością, co to niektórzy tłumaczyli baaaardzo szeroko, że "węże to normalka w takim tanim telewizorze".:twisted: :p :D
 

kredek

New member
k-d napisał:
Oczywiście, że Z SOFTEM W STAREJ WERSJI.

Nie, bo pewnie wymieniają nowy na ten stary, bo ten co jest jest zbyt nowy...:p :spam: :spam: :spam:
Jak napiszę "białe auto" to też odpowiesz, że "ale auto jest białe"?:spam: :cry: :spam:
 
Do góry