Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

J

Judash

Guest
kredek napisał:
Były, były - jak ktoś oglądał StarTreka albo Agentkę o stu twarzach, to w każdym odcinku było widać gady. Nie wspominając o innych filmach.
Pansłonic - Ty z jakimiś judaszami nie gadaj: takie typy są niereformowalne do śmierci, a i nie przychodzą na forum jakiś problem rozwiązać lub poradzić komuś jego skuteczne rozwiązanie, tylko przychodzą mącić. Ot, taka (częsta) polska przypadłość. Takimi nie warto się przejmować... potraktować jak pająka na drodze swojej stopy...:D :D :D
Czyli - nie zauważać :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Kredek, a moze ty nie widzisz tych wezy poprostu, bo nie chcesz ich widziec?.I miej czlowieku troche honoru i namawiaj ludzi zeby zemna nie rozmawali, bo sie osmieszasz chlope ;). Zachowujesz sie jak dzieciak w przedszkolu ;).
 

Smartek

New member
Dzieki za probki, znajde chwile to sprawdze i w 100% upewnie sie czy mam wezyki.
Jesli tak - moze sprobuje wezwac serwis, ale to w przypadku, gdy nie bede mial plazmy przez maks. 1-2 dni.
Jesli nie to.. dobrze ;-).

pzdr.
 

kamcyk26

New member
Flapu napisał:
Do kamcyk26...
... skąd wiesz że w Łodzi znają sprawę ?
Czy przechodziłeś juz przez to z łodzkim serwisem ?

Dzisiaj byłem w serwisie Panasonica ul. Organizacji WIN i babka w recepcji wielkie oczy zrobiła (jak to zwykle bywa, oczywiście nikt nigdy nie zgłaszał takiego problemu i ona pierwsze słyszy), no ale ma siekontaktowac ze mną technik więc zobaczymy.

Pozdrawiam

Dzwonilem do serwisu na Piotrkowskiej. Babka polaczyla mnie z technikiem a on doskonale wiedzial o co chodzi. Info z Panasonica bylo wysylane do wszystkich serwisow.
 

Smartek

New member
Wiec sa dwie opcje:

1. Jestem slepy i widze tylko nieplynne przejscia miedzy kolorami, co mialem tez na CRT
2. Moj PV60 ma jeden z tych "zdrowszych" softow/modulow i weze nie wystepuja/sa mniej nasilone.
 

k-d

New member
Próbka RED5 wygląda u mnie identycznie na crt jak i na PV60 (bez słynnych węży, widać tylko przejścia) - pomijam kwestię, że jest to materiał słabej jakości. Ale fajnie ktoś napisał, że ma tylko w górnym prawym rogu :)

Znalazłem przez przypadek ciekawy motyw w zakresie przejść tonalnych.
link
Na monitorze crt (Philips Brilliance202P4) mam perfekcyjnie - w pracy na lcd DELLa wokół miejsca logowanie mam takie kęgi, że hej :)
 

slimak

New member
Bez reklam
k-d napisał:
Próbka RED5 wygląda u mnie identycznie na crt jak i na PV60 (bez słynnych węży, widać tylko przejścia) - pomijam kwestię, że jest to materiał słabej jakości. Ale fajnie ktoś napisał, że ma tylko w górnym prawym rogu :)

To ja napisałem;) . Jak zimniejsze jasność i kontrast to wąż mieści się ledwo, co w tv, na normalnych moich ustawieniach, ciemno szary kolor z wężami wypada prawie cały za ekran:p .
Co ciekawe w zależności czy puszczę RED5 za pomocą PowerDVD (HDMI) czy VLC (HDMI) węże mają nasilenie na pv60 odpowiednio 1 albo 3 w skali do 10. Jak puszczę z DVD Thompsona (komponent) zjawisko oceniam na 6. Co ciekawe najlepszą jakość obrazu z różnych filmów jest na Thompsonie.

Ślimak
 

dab9

New member
panowie wczoraj był shrek 2,i jak była scena w ciemniejszym pomieszczeniu to shrek był wręcz fioletowy ,a nie zielony.wczoraj mówiłem o tym żonie,a ona do mnie że już dawno to widziała ale nie mówiła bo ta plazma to jej wybór.
judash daj spokój kredkowi,bo węże są i nie ma dwóch zdań.ja napewno nie odpuszcze w serwisie.
 
Ostatnia edycja:
J

Judash

Guest
dab9 napisał:
panowie wczoraj był shrek 2,i jak była scena w ciemnijszym pomieszczeniu to shrek był wręcz fioletowy ,a nie zielony.wczoraj mówiłem o tym żonie,a ona do mnie że już dawno to widziała ale nie mówiła bo ta plazma to jej wybór.judash daj spokój kredkowi,bo węże są i nie ma dwóch zdań.ja napewno nie odpuszcze w serwisie.

Ja nie twierdze, ze ich nie ma, poprostu dla mnie temat byl zabawny i tyle. Rozumiem wszystkich posiadaczy tych efektow specjalnych i ich determiacje, by sie tego pozbyc. Skoro w koncu znaleziono antidotum na gadziny, to i po problemie, a mnie temat juz bawic przestal ;).Bez urazy Panowie, smiech to zdrowie ;)
 

robboj

New member
Judash napisał:
Ja nie twierdze, ze ich nie ma, poprostu dla mnie temat byl zabawny i tyle. Rozumiem wszystkich posiadaczy tych efektow specjalnych i ich determiacje, by sie tego pozbyc. Skoro w koncu znaleziono antidotum na gadziny, to i po problemie, a mnie temat juz bawic przestal ;).Bez urazy Panowie, smiech to zdrowie ;)
no to faktycznie masz poczucie humoru tylko pozazdroscic
ciekawym twojej reakcji jakby Twoj panasik odmowil pracy albo czego Ci nie zycze odszedl do krainy wiecznych lowow na zawsze
smiales sie z usterki innych uzytkownikow - odnosze wrazenie ze piszesz na tym forum ogolnie dla zabawy - sadzac po ilosci postow w ktorych chyba zaden nie byl komus pomocny
jestes chyba typowym przykladem :spam:eek:wca
 
J

Judash

Guest
robboj napisał:
no to faktycznie masz poczucie humoru tylko pozazdroscic
ciekawym twojej reakcji jakby Twoj panasik odmowil pracy albo czego Ci nie zycze odszedl do krainy wiecznych lowow na zawsze
smiales sie z usterki innych uzytkownikow - odnosze wrazenie ze piszesz na tym forum ogolnie dla zabawy - sadzac po ilosci postow w ktorych chyba zaden nie byl komus pomocny
jestes chyba typowym przykladem :spam:eek:wca

O, przepraszam, ale kilka razy udalo mi sie udzielic pomocy. A spam...hmm... po co mailbym to robic?.Nie zalezy mi na zadnych punktach itp reputacjach. Nie smieje sie z powaznych usterek tego tv, smieszyl mnie tylko temat (wezy).Troche luzu Panowie..luzu.
 

agas

New member
Flapu

ale czy jak mam nieraz te "zwiechy" pilota jedyna naprawa problemu to wymiana mofułu o jakim piszecie??

Proszę odpowiedzcie bo nie wiem czy zgłaszać Tv do serwizu, a nie chce innego obrazu , bo ten co mam to perła.

pzdr
 

agas

New member
do Flapu


Czy te zwiechy wylecze tylko wymiana modułu , czy to akurat można inaczej naprawić, prosze o dopowiedź jak to jest bo kolory na TV mam klasa a nie chce sobie zmienić cos aby obraz był gorszy.

pzdr dzięki
 

Flapu

New member
Witam
No to w pietek zgłosiłem do serwisu Panasonica (Łódź, ul. Organizacji WIN)problem "gliniano wężowy" i właśnie dzisiaj otrzymałem telefonicznie odpowiedź że technik nie musi nawet do mnie przychodzić tylko od razu zamawiają moduł do wymiany (bo znaja sprawę) i mam czekać na kontakt. Jak przyjdzie moduł to sie odezwą...
... no, no, nawet sie nie spodziawałm - sądziłem że będę musiał uświadamiać technika że problem naprawde istnieje i takie tam, a tu proszę - narezie wszystko OK.
No, ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, zobaczymy co dalej.

Pozdrawiam
 

JaCkyLL

New member
Flapu ...

Gdybyś byl na tyle miły i dał mi namiar na ten serwis to bede bardzo wdzieczny. Tez chce zglosic problem - tez widzę problem z wężami na moim tv - niestety :)

MOze byc info na priv albo na serwisie - moze lepiej na priv, bo jeszcze dostaniemy jakies żółte kartki :)

pozdro -j
 

Pansłonic

New member
Czy ktoś już próbował zgłaszać usterkę do serwisu w Gdańsku (?) bo ja kontaktowałem się dzisiaj. Znają co prawda sprawę lecz jak to określono - "temat jest świeży" i potrzebują na to więcej czasu ...ok miesiąca!!! a towar dostarczyć do serwisu kurierem (!) lub samemu - masakra.
A co z możliwością wgrania samego softu przez wejście SD (?), gdzieś chyba o tym czytałem, pewnie byłoby szybciej.
 

k-d

New member
Pansłonic napisał:
Czy ktoś już próbował zgłaszać usterkę do serwisu w Gdańsku (?) bo ja kontaktowałem się dzisiaj. Znają co prawda sprawę lecz jak to określono - "temat jest świeży" i potrzebują na to więcej czasu ...ok miesiąca!!! a towar dostarczyć do serwisu kurierem (!) lub samemu - masakra.
A co z możliwością wgrania samego softu przez wejście SD (?), gdzieś chyba o tym czytałem, pewnie byłoby szybciej.

Przez SD można w PX wgrać soft, a podobnież "naprawa" polega na podmianie jakiegoś modułu.
Jak się pytam o wersję softu, to nie interesuje Was to, a wręcz przeszkadza, a teraz fw wgrywać chesz - przecież jest stare?
 

JaCkyLL

New member
witam,

powiem Wam ze zostałem lekko zaskoczony rozumowaniem serwisanta z ktorym rozmawialem na temat problemu z softem i oficjalną informacją o możliwości jego wymiany.
mianowicie serwis podchodzi do problemu tak:
oczywiscie szanowny uzytkowniku problem jest, to prawda ze kupiles tv z softem, ktory okazał sie niedoskonały / czyt. wadliwy / - to nie podlega wątpliwości. jednak to czy chcesz sobie poprawic czy tez nie zalezy tylko od Ciebie. jesli Ci to przeszkadza - bardzo prosze, mozna zglosic telefonicznie usterkę i czekac w kolejce na moduł z softem bo tak sie to poki co w Polsce odbywa.
To troche tak jakby FIAT przyznał sie do problemu z ABS w swoim modelu PANDA i powiedzial - jesli ci to przeszkadza uzytkowniu przyjedz to ci wadliwy moduł wymienimy ( wiem ze usterka ABS - moze cos sie ponoc spalic :) - w fiace w porownaniu do wadliwego softu w TV to lekka przesada, ale w koncu jesli cos jest zle wyprodukowane to wszyscy powinni dostać zaproszenie na wymiane/ naprawe wadliwej czesci.

mnie to troche dziwi bo kasa wydana a serwis sie srednio kwapi, oczywiscie nie mowi ze nie pomoze ale jest moim zdaniem BIERNY w tym temacie.
dowiedzialem sie tez ze tych modułów w polsce jest kilka i ze poki co uzytkownicy ktorym je podmieniono oceniają czy wymiana temat załatwia czy tez nie - kroliki ... nic innego tylko króliki :)

pozdro - j
 
Do góry