Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

kredek

New member
Jeśli to co napisałeś zastosować do mojego Panasa to odpowiem krótko: BZDURA!
Nie twierdzę, ze u Ciebie się nie pogorszyło: możliwe. Możliwe, że moduł miałeś wadliwy, możliwe, że TV w jakiś dziwny sposób z nim prawidłowo nie współpracował.
Ja mam już blisko rok ten nowy moduł, jestem zadowolony i POLECAM.
 

kmarcin

New member
???

kredek napisał:
Jeśli to co napisałeś zastosować do mojego Panasa to odpowiem krótko: BZDURA!
Nie twierdzę, ze u Ciebie się nie pogorszyło: możliwe. Możliwe, że moduł miałeś wadliwy, możliwe, że TV w jakiś dziwny sposób z nim prawidłowo nie współpracował.
Ja mam już blisko rok ten nowy moduł, jestem zadowolony i POLECAM.

Bardzo możliwe, ale niezadowolonych z "upgrade'u" jest mnóstwo. To fragment wypowiedzi z dnia 31-10-2007 jednego z użytkowników zaraz po wymianie modułu (biedak, czekał 3 tygodnie): "... Purple snakes still there, probably even worse than before - I am sure the picture quality is worse than it was before as well!!..."


 

kredek

New member
Możliwe.
Ja zauważyłem jedną rzecz: właściciele dopiero PO wymianie modułu, dokładniej niż wcześniej, przyglądają się obrazowi.
I jak się - czasami - chce coś znaleźć... to zawsze się znajdzie.:D
 

tomekow

New member
Jestem nowym posiadaczem N-ki i dopadły mnie węże :( Bodajże na jednym z serialii na AXN na twarzach i dekoltach postaci były takie paskudne plamy, że na początku myslalem iż to jakieś choróbsko ich dopadło ;)
Ale nie - to gady oblazły bleee
Na innych kanałach sporadycznie też występują, na kanałach HD obraz miodzio... cóż - chyba zgłoszę wymianę ale nie mam kartonu (trudno w mieszkaniu 49m2 trzymać coś takiego :) Inna sprawa to waga tv - nie pamiętam ale jest jakieś minimum kg od którego producent ma obowiązek odebrać sprzęt? no i brak pudła tu może być problemem.
Wy jak woziliście swoje tv?
 

kredek

New member
Serwis przyjeżdża po TV i sam sobie bierze. Spróbuj dogadać się nt. wymiany modułu u Ciebie na miejscu (niektóre serwisy się zgadzają).
Inaczej - uprzedź ich, że nie masz pudełka, żeby jakieś wzięli.
 

chrisjan

Member
Czy ktoś może polecić któryś z warszawskich serwisów Panasonika do zajęcia się sprawą węży?
Niestety ni jak nie mogę się do nich przyzwyczaić, a w dodatku mam wrażenie że efekt jest coraz bardziej widoczny (ale to pewnie już moja autosugestia).

Jeżeli ktoś przechodził już naprawę plazmy z tego efektu w którymś z Warszawskich serwisuw Panasonika i jest zadowolony z efektu (lub też totalnie niezadowolony) będe wdzięczny za informacje.
 

vorlon

New member
W środe zgłosiłem do serwisu w Bydgoszczy probłem węży. W Poniedziałek mają mi zabrać plasme do serwisu w celu zdniagnozowania problemu, który jest już powszechnie znany. Ciekawe co mi powiedzą po tej dignozie. Może ktoś miał doświadczenia z sewisem z Bydgoszczy?
 

kowal510

Member
Niech nie diagnozuja tylko czytaja biuletyny,a jak nie czytaja to niech zadzwonia do centrali do Pana Mysliwca i wszystko jasne bedzie, bo jak nie maja modułu to przetrzymaja ci go 2tygodnie w czasie którego ty nie masz telewizora a oni czekają na moduł.
 

AproX D

New member
Po pierwsze Panowie to operacja wymiany modułu jest wykonywana w DOMU !!! bez konieczności zabierania TV ( taką informację otrzymałem ze swojego serwisu - gdyż nie jest to skomplikowana robota ) a po drugie ja osobicie zrezygnowałem z wymiany gdyż nie spodobały mi się inne problemy z obrazem które podobno powstają po wymianie (tak swierdzili użytkownicy na forach zagranicznych - na YOUTUBE można zobaczyć efekty wymiany - jedni mówią że węże znikają a inni że nie zupełnie ale za to pojawia się niebiesko-zielona poświata przy "szybkich" scenach http://pl.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U&feature=related
http://pl.youtube.com/watch?v=Ei3QmvCrdjw&feature=related
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Staram się zrozumieć Twój żal - ale niepotrzebnie sie wyrażasz brzydko , gdyż nie można będzie oficjalnie cytować Twoich rozżalonych wypowiedzi w odpowiednie ręce w Panasonic Polska.
Edytuj wypowiedź - postaram Ci się pomóc.
 

kredek

New member
A mi - jak pamiętacie - jakiś rok temu wymieniono moduł "wężowy" w PV60 na bezwężowy (m.in. "egzorcyzmy e.r."). No i było ok, póki...
Kupiłem właśnie SATa Ferguson 8900, podłączyłem przez HDMI i... wężów się porobiło co niemiara!:hmm: I to nie tylko na kanałach SD, ale na HD... też!
Ktoś coś już robił w tym kierunku, w tym kontekście?
 

Zubik_2006

New member
cd. GADY

Niestety, już nie mogę wyedytować tego posta :(
(pewnie z uwagi na upływ czasu nie pojawia się magiczny przycisk "Edycja").
Jedyne co mogę uczynić to wystawić raz jescze przedmiotowy text już bez tego co osobiście myślę - co też czynię poniżej.
Jednocześnie bardzo przepraszam jeżeli tymi słowami kogoś uraziłem (tekst pisałem zaraz po rozmowach z servisami Panasa, co spowodowało gwałtowaną potrzebę wyżalenia się na forum.

Jeżeli Moderator ma czas i ochotę to niech usunie z formu mojego poprzedniego posta oraz tego - co by nie zaśmiecać oczywiście
:)
Pzdrawiam Zubik
 
Ostatnia edycja:

Zubik_2006

New member
Witam,
Jestem posiadaczem PV60 od ponad roku. Sygnał odbieram z N-ki i od czasu do czasu z DVD. Niestety muszę stwiertdzić, że w ostatnim miesiącu nastąpiła u mnie inwazja różnego rodzaju gadów (i z N-ki i z DVD). Węże w ciemnych scenach pojawiają się już wszędzie, a co najgorsze na twarzach co powoduje, że aktorzy wyglądają jak ufoludki.
Próbowałem pokręcić troszkę ustawieniami obrazu - niestety z mizernym efektem :( - no może troszeczkę pomogło. Prawie jestem pewien, że problem ten występuje gdy jest niska jakość transmisji (bitrate).

Biorąc pod uwagę, że obrazek w TV przestał mi się zupełnie podobać zadzwoniłem dziś do autoryzowanego serwisu w Warszawie - SAYSONIC przy ul. Ciasnej 5. Pani z recepcji servisu (gdzie zostałem automatycznie przełączony) na zadane pytanie czy tego typu usterka może zostać naprawiona w domu, nawet nie dała mi dokończyć zdania -- tylko stwierdziła NIE i jeszcze raz NIE - ponieważ nie dokonują żadnych napraw u klienta. Na 2 pytanie (dała mi nawet dokończyć zdanie) czy ewentualnie moduł posiadają w serwisie odpowiedź brzmiała NIE - i muszą go zamawiać, przecież jak stwierdziała rozmówczyni to równie dobrze może być np. matryca -> czyli 2 tygodnie oczekiwania. Przekazana przeze mnie informacja, że w centrali (tu podparłem się Panem Myśliwcem) problem jest ogólnie znany w tych modelach Panasa - Pani skwitowała - nic na to nie poradze (no tak w sumie to nie ona nie będzie miała przez 2 tygodnie TV) :(

Niestety dzwoniłem i drugiego znalezionego w internecie autoryzowanego servisu Panasa (BWM-Elektronics -Serwis Centralny THOMSON, Autoryzowany Serwis Panasonic), w którym otrzymałem następujące info : naprawa u nich, ściąganie modułu z magazynu centralnego parę dni, a jakby Centrala Panasa wydała zgodę ??? to mogą najpierw ściągnąć moduł -> potem zabrać TV -> tzn. w 5 dni się wyrobią.

W związku z tak miłym załatwieniem (nie załatwieniem) sprawy mam pytanka :
1. czy znany jest wam dobry -- znaczy normalny -- serwis w Warszawie co by nie zabierał mi TV na 2 tygodnie tylko naprawy (wymiany modułu) dokonali w domu ?
2. jak długo serwisy będą w ten sposób traktowały klientów ?
3. czy jest jakiś inna droga (np. telefon lub e-mail do centrali - co by się więcej wyżalić) ?

Pzdrawiam Zubik
 

kredek

New member
Niestety, u mnie też serwis... jest jaki jest.:roll:
Mam moduł 41.03 i pełno węży na hdmi: zgłosiłem w serwisie, czekam na moduł - ale jaki przyjdzie ani jaka jest najnowsza jego wersja serwis mówi: "nie wiemy" i że "co przyjdzie, to przyjdzie".:twisted:
No to czekam... - sprawy nie zostawię.:hmm:
 

chrisjan

Member
Przyłączam się do zapytania kolegi Zubik_2006.
Też chcę oddać mojego PV60 do któregoś z warszawskich serwisów, ale ni jak nie uśmiecha mi się pozbywać sprzętu na 2 tygodnie.

Dzwoniłem do 2 autoryzowanych serwisów ze strony Panasonika, ale w obu miałem wrażenie że nie bardzo wiedzą w czym jest problem i jak go rozwiązać.

Generalnie mam wrażenie, że z biegiem czasu robi się tego fioletowego dziadostwa coraz więcej (zwłaszcza zaczęło mnie to razić przy grach z X360).

Niestety muszę stwierdzić że po 1,5 roku używania tego telewizora zaczynam mieć go powoli dość:

- bucząca elektronika
- gliniane twarze
- fioletowe węże
- i dziwny problem z brakiem płynności filmów odtwarzanych z PC (próbowałem różnych kodeków i zawsze obraz przesuwający się w poziomie ma lekką czkawkę)
 

Zubik_2006

New member
chrisjan napisał:
Generalnie mam wrażenie, że z biegiem czasu robi się tego fioletowego dziadostwa coraz więcej (zwłaszcza zaczęło mnie to razić przy grach z X360). Niestety muszę stwierdzić że po 1,5 roku używania tego telewizora zaczynam mieć go powoli dość.

Na początku byłem przekonany, że nasilenie się ilości gadów mogło być spowodowane znacznym spadkiem jakości sygnału np. transmitowanym przez telewizję "N" (co notabene ma miejsce w przypadku tej TV). Jednak po poście Chrisjana i tym samym problemie z konsolą dochodzę do wniosku, że po prostu po roku czy półtora eksploatacji moduły czy cos tam innego zaczyna się coraz bardziej sypać. Pytanie czy coś będzie widać po dwóch latach eksploatacji :(

Biorąc powyższe pod uwagę oraz prawdopodobnie celowe niedostrzeganie problemu przez servisy może należałoby zorganizować jednoczesne, masowe oddawanie telewizorów napraw gwarancyjnych ?? :).
Może wtedy ktoś z centrali Panasa się zastanowi.

Taka akcja mogłaby spotkać się z zainteresowaniem "brukowców", ku uciesze konkurencji firmy na P. Już widzę tytuły ... WIELKI purpurowy wąż z PV60 zjadł w nocy całą rodzinę i kota. Problem był znany w Panasie, lecz skrzętnie skrywany ... hi hi hi
Również prawdopodobnie nasze działanie doprowadziłoby do utraty płynności napraw i tym samym niedotrzymywania warunków gwarancyjnych (czy niezgodności towaru z umową - jak ktoś woli).
To nie jest żart z mojej strony, a jak na razie jedyne sensowne rozwiązanie.
Pozdrawiam Zubik
 

chrisjan

Member
Właśnie zadzwoniłem do Panasonic Polska, (o dziwo nawet automat zgłoszeniowy ma przewidzianą opcje "Jeżeli dzwonisz w sprawie awarii telewizora plazmowego Panasonic wciśnij 3" :eek: ) gdzie miła Pani poinformowała mnie, że w tym tygodniu wystartował nowy program serwisowy i jest możliwa naprawa sprzętu u klienta. W Warszawie objęte tym programem są serwisy na Białostockiej i Al. KEN.

Zadzwoniłem na Białostocką gdzie inna miła Pani powiedziała mi, że zabiorą mi TV na 2 tygodnie. Jak jej przekazałem co dowiedziałem się w Panasonic'u to poszła porozmawiać z kierownikiem i po 5 minutach oznajmiła że technik przyjedzie do mnie we wtorek :eek: .

Czy naprawi, jakim modułem i co w ogóle zrobi nie wiedziała, natomiast potwierdziła, że będzie miał ze sobą wszystkie niezbędne narzędzia i elementy potrzebne do wyeliminowania węży. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
:???:
 
Do góry